SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
een keer op decibel 2 uur lang rondgelopen zonder een bekende tegen te komen, dat is wel best kutquote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Als ik gewoon ergens heen loop volgt hij me welHij is toch te bang dat hij mij kwijt raakt tussen al die mensen. Ik ben sowieso het enige meisje in de groep dus daar wordt wel goed opgelet denk ik
Alleen heen gegaan of was je wel met een groep?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een keer op decibel 2 uur lang rondgelopen zonder een bekende tegen te komen, dat is wel best kut
was met een hele bus.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen heen gegaan of was je wel met een groep?
Ah dat is kutquote:Op donderdag 10 april 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was met een hele bus.
ging ff wat te drinken halen (voor de groep), draai me om en had geen idee meer waar ik naar toe moest
Ik heb geen Spotify dus moet dan even downloaden.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Realization Of A Dream - Original Mix, a song by Alphaverb on Spotify. Voor Roald
meestal vind ik best snel weer mensen terug, omdat we wel een redelijk vaste plaats hebben bij elk feestquote:Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is kutIk ga altijd een herkenningspunt zoeken waar ze staan. Vind ik de groep wel weer. Is ze me 's nachts gelukt dus overdag zal het helemaal wel goedkomen
'You have been dead, until now. Were you aware of that?'quote:Op donderdag 10 april 2014 13:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen Spotify dus moet dan even downloaden.
Klinkt nice deze was zaterdag heel erg tof.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'You have been dead, until now. Were you aware of that?'
Ik heb er zoveel zin inquote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal vind ik best snel weer mensen terug, omdat we wel een redelijk vaste plaats hebben bij elk feest
maar bij de main van decibel bleek dat toch wat lastiger, toen maar eens gaan rondkijken, want kon ook dat ze naar de hardcore, de early, de raw of de pussy lounge waren, maar die podiums daat liggen echt fucking ver uit elkaar.
maar ja, ik was half van de wereld en vond het eigenlijk allemaal wel prima
Luister zo even. Die ik je stuurde is de enige hardstyle lied die ik momenteel nog veel luisterquote:Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klinkt nice deze was zaterdag heel erg tof.
Dat is Rawstylequote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luister zo even. Die ik je stuurde is de enige hardstyle lied die ik momenteel nog veel luister
Ik wil kunnen hakkenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik juist wel gewoon lekker door stampen
lkkr frenchcore aan het luisterenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
pep is voor de zwakke cocaïne voor de strakke
dat is kutquote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lkkr frenchcore aan het luisteren
Lekker blijven downloaden brein heeft niks op jequote:Op donderdag 10 april 2014 13:54 schreef Ro-ald het volgende:
fuck
http://www.powned.tv/nieu(...)d_nu_van_kracht.html
Chill..quote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lekker blijven downloaden brein heeft niks op je
ze blijven alleen de sites aanvallen niet de mensen die downloaden
nijsquote:Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga zo miss wel ff mijn PS3 ophalen bij mij thuis
Dit verkopenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mijn DSi proberen te verkopen denk ik.. MAAR ik weet niet wat ik er voor kan vragen.. En het voelt lullig want heb hem 2 jaar terug van mijn moeder gehad voor mijn verjaardagMaar ik doe er echt niks meer mee
homoseksualiteit en star trekquote:Op donderdag 10 april 2014 15:33 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wat zijn nou onderwerpen dat je beter niet op FOK! mag beginnen?
?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:33 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
dat was het altijd toch al?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Echt kak dat downloaden nu illegaal is
je broertjesquote:Op donderdag 10 april 2014 15:33 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Alleen het verspreiden was illegaal, of als er in de ToS stond dat je het niet mag gebruiken zonder aan te schaffen zoals met softwarequote:
Boeie, ze gaan er toch niks mee doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Echt kak dat downloaden nu illegaal is
Ik heb geen zin in een dikke boetequote:Op donderdag 10 april 2014 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, ze gaan er toch niks mee doen.
Wie gaat die geven dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een dikke boete
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 10 april 2014 15:46 schreef Rezania het volgende:
Trouwens was je waarschijnlijk altijd al illegaal bezig tijdens het downloaden, want uploaden mocht sowieso al niet.
Als je download via torrents wel ja, tenzij je het hebt uitgezet.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat weet ik nietUpload ik dingen dan?
In een reactie op zijn website stelt de stichting dat het zijn vizier richt op aanbieders van auteursrechtelijk materiaal en niet op downloadende gebruikers. "Dat beleid blijft onveranderd."quote:Op donderdag 10 april 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een dikke boete
Mediahint gebruiken, browser pluginquote:Op donderdag 10 april 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Netflix is wel leuk maar ze lopen hard achter met seizoenen
Oooohquote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In een reactie op zijn website stelt de stichting dat het zijn vizier richt op aanbieders van auteursrechtelijk materiaal en niet op downloadende gebruikers. "Dat beleid blijft onveranderd."
Zal dus wel loslopen. [ afbeelding ]
Uploaden bij torrenten is niet illegaalquote:Op donderdag 10 april 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je download via torrents wel ja, tenzij je het hebt uitgezet.
Nooit gewetenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je download via torrents wel ja, tenzij je het hebt uitgezet.
I know, maar zelfs daar lopen ze achter. Netflix mag geen huidige seizoenen uitzenden en dat vind ik kutquote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mediahint gebruiken, browser plugindan kan je bij de amerikaanse!
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Staat nota bene in het artikel wat je zelf net neerplempt.
Dat zeiden ze ook over de ondertitelsites bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In een reactie op zijn website stelt de stichting dat het zijn vizier richt op aanbieders van auteursrechtelijk materiaal en niet op downloadende gebruikers. "Dat beleid blijft onveranderd."
Zal dus wel loslopen. [ afbeelding ]
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 10 april 2014 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I know, maar zelfs daar lopen ze achter. Netflix mag geen huidige seizoenen uitzenden en dat vind ik kut
Ik kende die site verder niet dus ben er ook niet exact van op de hoogte, maar als daar subtitles te vinden waren, dan zijn zij toch gewoon de aanbieders van het materiaal. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de ondertitelsites bijvoorbeeld.
Vraag maar aan 'bierdopje' hoe dat is gegaan.
Oh? Dat is het verspreiden van illegale software toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Uploaden bij torrenten is niet illegaal
De .torrent file uploaden op tpb wel
Ja en nee, dat is een beetje een grijsgebied. Het daadwerkelijk beschikbaar maken van de torrent door het uploaden op de site is het strafbare, seeden niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Dat is het verspreiden van illegale software toch?
Oh, nice. Maar leeching nu dus wel, dus maakt niet veel uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja en nee, dat is een beetje een grijsgebied. Het daadwerkelijk beschikbaar maken van de torrent door het uploaden op de site is het strafbare, seeden niet.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/11/bierdopje.htmlquote:Op donderdag 10 april 2014 15:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kende die site verder niet dus ben er ook niet exact van op de hoogte, maar als daar subtitles te vinden waren, dan zijn zij toch gewoon de aanbieders van het materiaal. Of bedoel je dat niet?
Leechen was voor software ofc al illegaal, maar nu ook voor boeken en films enzoquote:Op donderdag 10 april 2014 15:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, nice. Maar leeching nu dus wel, dus maakt niet veel uit.
Doe uit dat licht. Opdoeken die handel. Wie komt er vandaag hangen in het parkje? We hebben geen internet nodig.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/11/bierdopje.html
Ik bedoel, ze zeiden dat ze zulke sites ook met rust zouden laten. Niet dus.
Dit is gewoon opnieuw een 'kleine' stap naar een afgebakend internet (wat dus het hele principe van het internet kapot maakt imo).
Even huilen in een hoekje.
Brein deed in inval op een basisschool omdat ze een gebrande cd met sinterklaasliedjes deden. Die mensen daar zijn sowieso achterlijk zieligquote:Op donderdag 10 april 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon opnieuw een 'kleine' stap naar een afgebakend internet (wat dus het hele principe van het internet kapot maakt imo).
Doe er maar lollig over.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe uit dat licht. Opdoeken die handel. Wie komt er vandaag hangen in het parkje? We hebben geen internet nodig.
Trieste bedoeling daar bij BREIN.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
De piratebay is ondertussen al niet meer geblokkeerd gelukkigquote:Op donderdag 10 april 2014 16:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Trieste bedoeling daar bij BREIN.
Er zal binnenkort wel weer het één en ander geblokkeerd worden, maar zo snel is alles niet afgebakend. Genoeg methoden, websites en programma's om torrents e.d. binnen te halen.
In Duitsland zijn er al boetes uitgedeeld ook, op het hoogtepunt 6000 (!) per dag. Aan wie of wat precies weet ik niet trouwens.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Trieste bedoeling daar bij BREIN.
Er zal binnenkort wel weer het één en ander geblokkeerd worden, maar zo snel is alles niet afgebakend. Genoeg methoden, websites en programma's om torrents e.d. binnen te halen.
Mweh, ik heb een goed gevulde big met spaarcentjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er al boetes uitgedeeld ook, op het hoogtepunt 6000 (!) per dag. Aan wie of wat precies weet ik niet trouwens.
Klopt, ze nemen kleine stapjes die we nog net accepteren.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mweh, ik heb een goed gevulde big met spaarcentjes. [ afbeelding ]
Maar voorlopig is dat nog niet aan de orde. Voor ons downloaders, tenminste.
Ik heb een oud klasgenoot in Duitsland wonen en die heeft toen ook een boete ontvangen van ¤1200,- voor het downloaden van één filmquote:Op donderdag 10 april 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er al boetes uitgedeeld ook, op het hoogtepunt 6000 (!) per dag. Aan wie of wat precies weet ik niet trouwens.
maar illegaal en strafbaar zijn schijnbaar weer 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
moorden is ook illegaal
niet dat dat mensen stopt
Echt joh? Heeft hij het al betaald? Het is echt geen aluhoedje gejank om je hier druk over te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een oud klasgenoot in Duitsland wonen en die heeft toen ook een boete ontvangen van ¤1200,- voor het downloaden van één film
Als je ongestraft kon moorden is het aantal moorden alleen wel een stuk hoger denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
moorden is ook illegaal
niet dat dat mensen stopt
man, ik zou niets anders doen de hele dagquote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Als je ongestraft kon moorden is het aantal moorden alleen wel een stuk hoger denk ik.
Psychopaat gespot.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
man, ik zou niets anders doen de hele dag
Gewoon zorgen dat je een alibi hebtquote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt joh? Heeft hij het al betaald? Het is echt geen aluhoedje gejank om je hier druk over te maken.
[..]
Als je ongestraft kon moorden is het aantal moorden alleen wel een stuk hoger denk ik.
Hij heeft het al betaald ja, maar het sloeg helemaal nergens opquote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt joh? Heeft hij het al betaald? Het is echt geen aluhoedje gejank om je hier druk over te maken.
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een oud klasgenoot in Duitsland wonen en die heeft toen ook een boete ontvangen van ¤1200,- voor het downloaden van één film
Dan hoop ik voor hem dat het in elk geval een goede film was en niet zoiets als 'Sex and the City'.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat het in elk geval een goede film was en niet zoiets als 'Sex and the City'.
Geen idee wat voor film het wasquote:Op donderdag 10 april 2014 16:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat het in elk geval een goede film was en niet zoiets als 'Sex and the City'.
doe jij maar alsof er niets aan de hand isquote:Op donderdag 10 april 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die zich nu helemaal zorgen maken en stressen
wat zou er aan de hand moeten zijn? duitsland en frankrijk is echt al jaren zo en nu op eens mensen die zich er zorgen over makenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe jij maar alsof er niets aan de hand is
Omdat het nu ook hierheen komt.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zou er aan de hand moeten zijn? duitsland en frankrijk is echt al jaren zo en nu op eens mensen die zich er zorgen over maken
Het is goed met je.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh? dan weet jij meer dan ik
bronnetje of iets?
heheh heb je nog contact met haar danquote:Op donderdag 10 april 2014 16:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n muil opentrekken en ik ga Monique vertellen dat je aids had.
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh heb je nog contact met haar dan?
http://tweakers.net/nieuw(...)-downloadverbod.htmlquote:Op donderdag 10 april 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee het is helemaal niet goed. ga er eens inhoudelijk op in?
HEBBEN JULLIE G*SL*CHTSG*MEENSCHAP GEHAD?!quote:Op donderdag 10 april 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh heb je nog contact met haar dan?
Rustig Wiet. Hopelijk hebben we spoedig een concreet antwoord op dit lastige vraagstuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh? dan weet jij meer dan ik
bronnetje of iets?
https://twitter.com/Demen_BulBul/status/454264781906903040twitter:Demen_BulBul twitterde op donderdag 10-04-2014 om 16:28:58@NICKIMINAJ Dear Nicky, In The Netherlands there is a debate going on about the legality of internet downloading. What is your opinion? reageer retweet
quote:
waar zie jij staan dat het downloadverbod Duitse noch Franse taferelen gaat aannemen?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-downloadverbod.html
Begin hier maar met lezen.
gewoon niet stom ongefundeerd lopen te blatenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Wiet. Hopelijk hebben we spoedig een concreet antwoord op dit lastige vraagstuk.https://twitter.com/Demen_BulBul/status/454264781906903040twitter:Demen_BulBul twitterde op donderdag 10-04-2014 om 16:28:58@NICKIMINAJ Dear Nicky, In The Netherlands there is a debate going on about the legality of internet downloading. What is your opinion? reageer retweet
als je samen een gaslucht ruiktquote:
Rot op rodawaquote:Op donderdag 10 april 2014 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben 38 en ik vraag dit mij ook af.
[..]
Poging tot dan?
beetje afhankelijk van welk gas het is.quote:
Nee man, aardgas wordt je heerlijk hoog vanquote:Op donderdag 10 april 2014 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van welk gas het is.
helium of lachgas kan leuk zijn. aardgas of aarsgas niet
Er is nu dus een instantie die de mogelijkheid heeft jou te beboeten als je een film download, dat was eerst niet het geval. Dat doen ze niet voor de lol.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
waar zie jij staan dat het downloadverbod Duitse noch Franse taferelen gaat aannemen?
Pics?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een meisje waar ik van de zomer mee liep te kloten
Soms is het goed om erover te praten, dat helpt in het verwerkingsproces.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij een traumatische ervaring hebt meegemaakt word je daar ook liever niet aan herinnerd
Dearest, fairydust, Osuchi en ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar.quote:
ohw diequote:Op donderdag 10 april 2014 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Soms is het goed om erover te praten, dat helpt in het verwerkingsproces.
[..]
Dearest, fairydust, Osuchi en ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar.
Ik begin steeds meer te denken van welquote:
Oh, fokster ja?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Soms is het goed om erover te praten, dat helpt in het verwerkingsproces.
[..]
Dearest, fairydust, Osuchi en ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar.
niet van mij althansquote:Op donderdag 10 april 2014 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken van wel
oh wacht had hem over het hoofd gezienquote:Op donderdag 10 april 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
Ah, geen antwoord wp. Vraag dan niet of ik er verder op in wil gaan.
Labiel meisje. Tevens vond ze dat ik de persoonlijkheid van een dik en lelijk figuur had. Nou die heb ik even op haar plek gezet hoor!quote:
You go girl!quote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Labiel meisje. Tevens vond ze dat ik de persoonlijkheid van een dik en lelijk figuur had. Nou die heb ik even op haar plek gezet hoor!
de haren heb je alquote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Labiel meisje. Tevens vond ze dat ik de persoonlijkheid van een dik en lelijk figuur had. Nou die heb ik even op haar plek gezet hoor!
Ik snap deze post niet ervan uitgaande dat je mijn kapsel nooit, maar dan ook nooit zou omschrijven als lelijk.quote:
Oh wacht, ik dacht dat ze jou de persoonlijkheid vond hebben van een dik en lelijk figuur hebben meisje.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet ervan uitgaande dat je mijn kapsel nooit, maar dan ook nooit zou omschrijven als lelijk.
Klein beetje onrust? mensen maken het groter dan het is. er zijn geen directe aanwijzingen voor boete'squote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is nu dus een instantie die de mogelijkheid heeft jou te beboeten als je een film download, dat was eerst niet het geval. Dat doen ze niet voor de lol.
Als ze guns blazing binnen komen met ''JA HAHAHUAHA NU GAAN WE IEDEREEN EEN BOETE GEVEN DIE DOWNLOAD'' dan raken mensen in paniek en is er een grote kans op een opstand.
Door het op deze manier te doen zorg je voor een heel klein beetje onrust, maar ze hebben nu precies wat ze willen. Downloaden is strafbaar en je kunt er flink op gepakt worden.
En nu aan jou de vraag, hoe zie jij het voor je dat het NIET tot Duitse of Franse taferelen gaat leiden?
Ik dacht precies hetzelfde. Ook exact in deze zinsopbouw.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat ze jou de persoonlijkheid vond hebben van een dik en lelijk figuur hebben meisje.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/11/bierdopje.htmlquote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klein beetje onrust? mensen maken het groter dan het is. er zijn geen directe aanwijzingen voor boete's
ze hebben zelf ook geroepen dat ze zich gaan bezighouden met de aanbieders a la TPB.
Zelfde opleiding op dezelfde school genoten he, dan heb je dat.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Ook exact in deze zinsopbouw.
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JaJeweetzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
∞
Sluit mij maar buiten als mede HRO hooliganquote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfde opleiding op dezelfde school genoten he, dan heb je dat.
Door dat plaatje krijg ik zin in trommels met bassquote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jeweetz
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er is niks aan de handquote:Op donderdag 10 april 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees dit ook nog even en zeg dat er dan nog niks aan de hand is.
Ik heb het over onze vooropleiding.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sluit mij maar buiten als mede HRO hooligan
mijn levensmotto is you only live oncequote:Op donderdag 10 april 2014 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed.
Wir haben es nicht gewusst, misschien wat voor je om als levensmotto te hanteren.
Ik stomp je. Morgen, station Coolhaven?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het over onze vooropleiding.
Jankbal.
Moet je wel vroeg zijn, ik sta op om 10 uur in de auto richting België.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stomp je. Morgen, station Coolhaven?
Wel bijzonder inefficiënt voor je om dat eerst naar Rotterdam te moeten reizen. Laten we het maar door de vingers zien dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je wel vroeg zijn, ik sta op om 10 uur in de auto richting België.
http://daydreamfestival.be/quote:Op donderdag 10 april 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel bijzonder inefficiënt voor je om dat eerst naar Rotterdam te moeten reizen. Laten we het maar door de vingers zien dan.
Ga je doen?
Is dat het festival waar Ron jaarlijks kaarten voor krijgt?quote:
Nee, dat is Tomorrowland. Is veel groter dat.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat het festival waar Ron jaarlijks kaarten voor krijgt?
Maar leuk, wel vroeg al. Hopelijk zijn de uren zon niet al opgebruikt voor deze week.
Tentje of een nabij gelegen huisje?, maar voor zo'n bedrag is het zonde om niet mee te pakken (Als de line-up je aanspreekt)quote:Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat is Tomorrowland. Is veel groter dat.
Ja is wel vroeg, maar voor 50 eu 2 dagen en 2 nachten vond ik wel een schappelijk prijsje.
Tentje, met huisje werd het alsnog aardig duur.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tentje of een nabij gelegen huisje?, maar voor zo'n bedrag is het zonde om niet mee te pakken (Als de line-up je aanspreekt)
Geen tentamens volgende week?
Ah. Ik heb het zowaar iets drukker (Mijn postcount stijgt gestaag). Ook nog een hertentamen welke voor volgende week gepland staat.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tentje, met huisje werd het alsnog aardig duur.
Donderdag 2, dus lukt wel.
Precies, een beetje ouwe hoeren met de buren is vaak bijna net zo leuk als de rest van het festival.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik heb het zowaar iets drukker (Mijn postcount stijgt gestaag). Ook nog een hertentamen welke voor volgende week gepland staat.
En zolang de jeugdige rug het aankan is een tentje op het terrein ook nog gezelliger ook
gewoon in de schuldsanering yoloquote:Op donderdag 10 april 2014 17:22 schreef Ro-ald het volgende:
Yo, gewoon lekker door blijven downloaden ja toch
Heb die money.
Als ze boete geven zeg ik gewoon ik heb Wajong.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon in de schuldsanering yolo
they don't give a fuckquote:Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ze boete geven zeg ik gewoon ik heb Wajong.
Godverquote:Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
they don't give a fuck![]()
ze pakken je wajong gewoon af
is al ingegaanquote:Op donderdag 10 april 2014 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
Wanneer gaat dat eigenlijk in dat verbod?
jaquote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld dus films downloaden van piratebay is nu illegaal?
streamen is kutquote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Dientje12 het volgende:
gewoon kijken op www.megashare.info
Downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |