Als je daar uberhaupt al terecht komt.. weet je hoe groot enzoquote:Op donderdag 10 april 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
maar ik zou inderdaad naar het ISS zweven, die verzinnen wel iets.
Nou ja, je zag de aarde op de achtergrond, dus het is wel te doen denk ik zoquote:Op donderdag 10 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je daar uberhaupt al terecht komt.. weet je hoe groot enzo
Langzaam richting zon zweven, eeuwig brandenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kan toch gweoon "zwemmend" gaan
Immortal betekent natuurlijk niet dat geen pijn kan voelen .. of niet tot op het bot kan verbranden
Afhankelijkheden van zweefsnelheid van beiden.. kan het best lang durenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, je zag de aarde op de achtergrond, dus het is wel te doen denk ik zo.
Ja ok, maar dat maakt niet meer uit, hij is immortalquote:Op donderdag 10 april 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijkheden van zweefsnelheid van beiden.. kan het best lang duren
Te hard gaan en de ISS missenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar dat maakt niet meer uit, hij is immortal.
En als hij een beetje druk kan opbouwen met zijn zuurstof kan het hard gaan.
Dat is wel weer een risico, maar ja, dan moet ie maar zuurstof overhouden en ermee afremmenquote:
Hoe dan ook heeft hij of een kop nodig vol met wiskunde en informatie.. of veeeeel gelukquote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat is wel weer een risico, maar ja, dan moet ie maar zuurstof overhouden en ermee afremmen.
Hij is wel astronaut he, die zijn over het algemeen niet dom. En geluk dwing je afquote:Op donderdag 10 april 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe dan ook heeft hij of een kop nodig vol met wiskunde en informatie.. of veeeeel geluk
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortalityquote:Op donderdag 10 april 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Hij is wel astronaut he, die zijn over het algemeen niet dom. En geluk dwing je af.
Eh, dat leren ze nou juist wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortality
Wel, aangezien meneer de astronaut zo te zien dichtgenoeg bij de aarde is zal hij vast en zeker in een baan er omheen zweven. Deze baan zal door aantrekkingskracht langzaam een steeds smaller wordende ellips worden waardoor hij uiteindelijk door de atmosfeer heen zal breken en op aarde zal landen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortality
Hij heeft er iig een betere kans op dan ikquote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft er iig een betere kans op dan ik.
Meestal nietquote:Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi
Is het nog een beetje gezellig hier
Ohquote:
Hier zijn veel struggles.. pas maar op. Heb je al wel wat mesjes aangeschaft?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh
Door alle struggle's in het leven van een FOK! ker?
Maar ik ben juist altijd positiefquote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier zijn veel struggles.. pas maar op. Heb je al wel wat mesjes aangeschaft?
Die kutusers hier negeren mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Door alle struggle's in het leven van een FOK! ker?
Oww.. dan moet je Ang3l eens ontmoetenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar ik ben juist altijd positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |