Incl of Excl BTW bon?quote:Op maandag 14 april 2014 11:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 900,- aangeboden op marktplaats en bieden is toegestaan.
Is 2e hands dus zonder.quote:
Wat vraag je voor je body? En hoeveel clicks heeft deze gehad?quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht maar ik ben eruit. Mijn camera gaat in de verkoop incl lenzen en toebehoren. Al ruim een jaar heb ik geen fatsoenlijke foto meer geschoten dus het is mooi geweest.
O.a. Een EOS 7D incl 18-55 kitlens.
Een Canon EF 50mm f / 1.2L USM
Een Lowepro Slingshot 302 AW
En een Canon EF 17-40mm f/4 L USM waarvan ik denk dat die niet helemaal 100 meer is dus daar moet ik wat op verzinnen.
Geen idee waar ik dan kan zien maar ik weet wel dat ik alles vandaag nog kwijt ben aangezien m;'n mailbox ontploftquote:Op maandag 14 april 2014 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat vraag je voor je body? En hoeveel clicks heeft deze gehad?
Ik heb het echt vaak geprobeerd maar het lukt gewoon niet meer. Misschien dat ik nog wel een compact camera aanschaf die ook wat makkelijker mee te nemen is ipv een spiegelreflex.quote:Op maandag 14 april 2014 12:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zonde Wiebel. Zeker dat het niet gewoon even een dip is? Heb dat ook weleens dat een hobby jaar op zijn gat ligt
Oke zonde, maar als je er achter staat. En van het bedrag wat je nu ophaalt met je camera kun je vast een toffe compact kopen jaquote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb het echt vaak geprobeerd maar het lukt gewoon niet meer. Misschien dat ik nog wel een compact camera aanschaf die ook wat makkelijker mee te nemen is ipv een spiegelreflex.
Dan heb je je prijzen te laagquote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Geen idee waar ik dan kan zien maar ik weet wel dat ik alles vandaag nog kwijt ben aangezien m;'n mailbox ontploft
Vandaag opgezet en meteen allemaal verkocht? weet je heel zeker dat je niet te weinig gevraagd hebt?quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Hop en alles verkocht en wordt straks al opgehaald.
Misschien heeft Susteren een kloonquote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vandaag opgezet en meteen allemaal verkocht? weet je heel zeker dat je niet te weinig gevraagd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ynske het volgende:
Jeej! Ook weg bij die vervelende collega's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Die zitten wel voor me, maar dat komt wel goed.quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jeej! Ook weg bij die vervelende collega's?
Kun je propjes tegen hun hoofd aanschieten als ze vervelend zijnquote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die zitten wel voor me, maar dat komt wel goed.
Wensquotequote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kun je straatklinkers tegen hun hoofd aanschieten als ze vervelend zijn
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ynske het volgende:
boven of onder me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog altijd boven je maar jij zit toch in 2?quote:
Klinkt bekend. Ik overweeg al heel lang hetzelfde.quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht maar ik ben eruit. Mijn camera gaat in de verkoop incl lenzen en toebehoren. Al ruim een jaar heb ik geen fatsoenlijke foto meer geschoten dus het is mooi geweest.
En een Canon EF 17-40mm f/4 L USM waarvan ik denk dat die niet helemaal 100 meer is dus daar moet ik wat op verzinnen.
Ik fotografeer ook nog weinig, maar ach, het spul blijft goedquote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |