Echt he.quote:
Ik zie net dat je bij die vestiging met google streetview ook in het kantoor en de loods kan kijken. Grappig.quote:Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef Solidberg het volgende:
Overigens, als jullie eens naar Wismarweg moeten voor LQ, dan staat er waarschijnlijk dat het bedrijf ALG heet, maar dat is een vestiging van LQ, moet je dus ook aftanken als je de auto ophaalt
Ik heb niks.quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Pizzabodem het volgende:
AR heeft mijn vakantiegeld al overgemaakt. Is dat niet erg vroeg?
Zijn ze bij meer mensen zo vroeg dit jaar?
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokkenquote:
Wtf, waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zie net dat je bij die vestiging met google streetview ook in het kantoor en de loods kan kijken. Grappig.
Whut.quote:Op zondag 13 april 2014 22:12 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokken![]()
Kort verzuim
Feestdagen
Vakantiedagen
Vakantiegeld
Waarom is 1/3 naar de Belastingdienst gegaan?quote:Op zondag 13 april 2014 22:12 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokken![]()
Kort verzuim
Feestdagen
Vakantiedagen
Vakantiegeld
altijd zo.quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom is 1/3 naar de Belastingdienst gegaan?
Nee. Dat van mij niet in ieder geval.
Niet geschoten is altijd mis toch?!quote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Een hikerritje vanuit Arnhem. Zou ik als PC bellen of ik hem mag doen?
Op het moment dat je je dit afvraagt ben je over het algemeen al te laat met bellenquote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Een hikerritje vanuit Arnhem. Zou ik als PC bellen of ik hem mag doen?
Mij wel al een keer (was wel ook een rit die niemand wilde denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 12:35 schreef Kiprollade het volgende:
Mij is het nog nooit gelukt een ritje van FB af te plukken, altijd te laat.
Ik had een keer dat ik gebeld werd voor een spoedje, toen opeens: "Oh, m'n collega heeft 'm al weggegeven, sorry."quote:Op maandag 14 april 2014 12:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mij wel al een keer (was wel ook een rit die niemand wilde denk ikBarendrecht - Eemshaven om 4 uur 's middags nog). Ook al een keer gehad dat ik voor een FB-rit belde en iets heel anders kreeg.
Laagste belastingschaal is 36,5%quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom is 1/3 naar de Belastingdienst gegaan?
Als het goed is is dat telefonisch afgesproken en heb je een mail voor bevestiging. Misschien in je spam-folder? En anders even bellen idd!quote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef Lolish het volgende:
Hmm heb nog geen mail gehad over de details van sollicitatie van morgen... Over hoelaat, waar en wat enzo. Misschien straks maar even bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |