Een intellect aanwinst, ja?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef Damsel het volgende:
Oh ik ben al nuttig genoeg. Ik ben een intellect aanwinst voor deze wereld.
Leuk geprobeerd maar je zei toch echt "instaat" en niet "instaan"quote:Op donderdag 10 april 2014 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel, maar het heeft een andere betekenis, er had een spatie tussen "in" en "staan" gemoeten.
Ik kan je verzekeren dat Leandra instaat voor correcte vervoegingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:19 schreef eend112 het volgende:
Leuk geprobeerd maar je zei toch echt "instaat" en niet "instaan"
Dan zou ze niet gevousvoyeerd willen worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:20 schreef Lyrewyn het volgende:
Waarom wil je niet getutoyeerd worden? Het is toch grappig als je met u wordt aangesproken?
Het is een werkwoord, en dus kan het vervoegd worden.... daarbij had ik al gezegd dat er een spatie tussen "in" en "staan" moest.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar je zei toch echt "instaat" en niet "instaan"
Ehh... ja, natuurlijk. Je begrijpt toch wat ik bedoel?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:21 schreef Copycat het volgende:
an zou ze niet gevousvoyeerd willen worden.
Oh god, nog een moeilijk woord....... ik ben zo benieuwd welke betekenis dat volgens TS heeftquote:Op donderdag 10 april 2014 00:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou ze niet gevousvoyeerd willen worden.
Waarschijnlijk dat je les krijgt ofzo.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, nog een moeilijk woord....... ik ben zo benieuwd welke betekenis dat volgens TS heeft
Jij begon met dat hele woordenboek gedoe hoor, niet ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een werkwoord, en dus kan het vervoegd worden.... daarbij had ik al gezegd dat er een spatie tussen "in" en "staan" moest.
Maar als dat je criterium is dan adviseer ik je het woord "wordt" ook even op te zoeken in Van Dale.... dan staat er ook "worden" en ik ben benieuwd of je dan concludeert dat het woord "wordt" dus niet bestaat.
Wilde gok: iets met fouilleren.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, nog een moeilijk woord....... ik ben zo benieuwd welke betekenis dat volgens TS heeft
Dat is toch dat ze je betasten, op zoek naar drugs en/of wapens?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:
Oh? ik begon daarmee?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij begon met dat hele woordenboek gedoe hoor, niet ik.
quote:
Oké jij wintquote:
Kopijkat!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |