quote:Op woensdag 9 april 2014 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, een woord als "znoen" is lekker normaal zeker?
Zijn jouw opa en oma slachtoffer geweest van de grammarnazi's?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:58 schreef eend112 het volgende:
Er staat toch znoen niet zoen zelfs al lees je zoen dan zie je gelijk dat het niet zoen is omdat er znoen staat
Oh my. En dan zeg ik maar niets van 'betekend'.quote:
"Znoen" leest als een fout gespelde "zoen" of "zoenen" of "zonen".....quote:Op woensdag 9 april 2014 23:58 schreef eend112 het volgende:
Er staat toch znoen niet zoen zelfs al lees je zoen dan zie je gelijk dat het niet zoen is omdat er znoen staat
Ik denk dat bijles onvoldoende zoden aan de dijk zal zetten. Misschien moet ze gaan COSsenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef Leandra het volgende:
Maakt niet uit, TS vindt dat ze geen bijles nodig heeft
Zit ze met haar moeder en de vriendin van haar moeder te postenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat bijles onvoldoende zoden aan de dijk zal zetten. Misschien moet ze gaan COSsen.
jouw probleemquote:Op woensdag 9 april 2014 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Znoen" leest als een fout gespelde "zoen" of "zoenen" of "zonen".....
Instaat staat ook niet in het woordenboekquote:Op donderdag 10 april 2014 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je ook een link naar een woordenboek waar je woord wel instaat?
TS is niet mooi, wordt dus in de kast stoppen en op gezette tijden eruit halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:09 schreef SpecialK het volgende:
Als vrouw heb je 3 opties om jezelf nuttig te maken in je relaties:
1. Werken en 50% van de huishoudelijke taken op je nemen
2. Voor het huis zorgen terwijl hij op zijn werk is en hem verzorgen als hij thuis komt
3. Er mooi uit zien en jezelf nuttig maken tijdens publieke functies en lekker kunnen pijpen.
De TS heeft de mentale capaciteiten niet om 1 en 2 te vervullen dus ik zou maar vast wat langwerpig fruit gaan inslaan om te oefenen. Want meer dan dat wordt het niet met jou.
Even quoten omdat t waar isquote:Op donderdag 10 april 2014 00:09 schreef SpecialK het volgende:
2. Voor het huis zorgen terwijl hij op zijn werk is en hem verzorgen als hij thuis komt
3. Er mooi uit zien en jezelf nuttig maken tijdens publieke functies en lekker kunnen pijpen.
De TS heeft de mentale capaciteiten niet om 1 en 2 te vervullen dus ik zou maar vast wat langwerpig fruit gaan inslaan om te oefenen. Want meer dan dat wordt het niet met jou.
En dat baseer jij waarop?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
TS is niet mooi, wordt dus in de kast stoppen en op gezette tijden eruit halen.
Oh ik ben al nuttig genoeg. Ik ben een intellect aanwinst voor deze wereld.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:09 schreef SpecialK het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Op deze post, als je knap was had je nu niet hoeven reageren.
QED.
Intellectuele aanwinst? Denk het niet met die spelling.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef Damsel het volgende:
[..]
Oh ik ben al nuttig genoeg. Ik ben een intellect aanwinst voor deze wereld.
Wel, maar het heeft een andere betekenis, er had een spatie tussen "in" en "staan" gemoeten.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Instaat staat ook niet in het woordenboek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |