Tutoyeren betekend bijles geven slimmerdquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
Waarom wil je dat haar zoon je met u aanspreekt?
Dit keer naakt lijkt mij. En niet vergeten een picca te posten.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet je weer in je ondergoed naar de koelkast lopen.
...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Tutoyeren betekend bijles geven slimmerd
wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar ze moeten je wel 'u' noemen?. You'r gonna regret that one.
Wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat ze er spijt van gaat krijgen. Later wil je juist niet dat je met 'u' wordt aangesproken.quote:
Ik denk dat jij beter kan tutor kan nemen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met u aanspreken? Dat mis ik in de OPquote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat ze er spijt van gaat krijgen. Later wil je juist niet dat je met 'u' wordt aangesproken.
Beter plan inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit keer naakt lijkt mij. En niet vergeten een picca te posten.
http://www.moeilijkewoordjes.nl/tutoyeren/quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ze wil niet getutoyeerd worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met u aanspreken? Dat mis ik in de OP
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Je bent me voorquote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.moeilijkewoordjes.nl/tutoyeren/
Je snapt wat ze bedoeld tochquote:
Ik mag nog niet drinken. Kut regel.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Meer bier. Zeg dat maar tegen die kuthoer.
kuttrollquote:
Zo te zien heeft ts die bijles nodigquote:
Laten we hier nog even een half uur moeilijk gaan doen terwijl je echt wel begreep wat ze bedoelde.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze wil dus met 'u' worden aangesproken. Waarom snap je dat niet?
Mag ik een fles alcohol in je kut stoppen, kan je ook dronken wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik mag nog niet drinken. Kut regel.De overheid verpest alles.
WTF gaat hier nou mis dan? Dat heb ik verdomme net omschreven, hoe dom ben je?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Laten we hier nog even een half uur moeilijk gaan doen terwijl je echt wel begreep wat ze bedoelde.
watquote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
betekentquote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef Damsel het volgende:
Zelf de meest geniale onder ons hebben het weleens mis. Tutoyeren betekend dus niet bijles geven, maar met je/jij aanspreken. Ik had het mis, en dat geef ik toe.
In die zin is echt geen enkele context voorhanden waar uit blijkt dat TS bijles bedoeld.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Laten we hier nog even een half uur moeilijk gaan doen terwijl je echt wel begreep wat ze bedoelde.
meest geniale wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef Damsel het volgende:
Zelf de meest geniale onder ons hebben het weleens mis. Tutoyeren betekent dus niet bijles geven, maar met je/jij aanspreken. Ik had het mis, en dat geef ik toe.
Nee hoe dom ben jij dat je niet uit de context op kan maken wat daadwerkelijk met dat ene woord werd bedoeld?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
WTF gaat hier nou mis dan? Dat heb ik verdomme net omschreven, hoe dom ben je?
Tutor in het engels betekent bijlesleraar. Ik dacht dat tutoyeren bijles geven betekende. Sorry, mijn fout.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In die zin is echt geen enkele context voorhanden waar uit blijkt dat TS bijles bedoeld.
Dat woord is niet wat TS denkt dat het is. Als ik ergens spreek over een auto die vliegt, begrijp jij dan uit die fucking contest dat ik eigenlijk vliegtuig bedoel?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee hoe dom ben jij dat je niet uit de context op kan maken wat daadwerkelijk met dat ene woord werd bedoeld?
Geen probleem, het deed me wel lachen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef Damsel het volgende:
[..]
Tutor in het engels betekent bijlesleraar. Ik dacht dat tutoyeren bijles geven betekende. Sorry, mijn fout.
Het bestaat echt niet dat jij hier bijles uit kon halen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee hoe dom ben jij dat je niet uit de context op kan maken wat daadwerkelijk met dat ene woord werd bedoeld?
ohquote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
wees maar gewoon weer stil oke?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat woord is niet wat TS denkt dat het is. Als ik ergens spreek over een auto die vliegt, begrijp jij dan uit die fucking contest dat ik eigenlijk vliegtuig bedoel?
Goh wist ik nog niet, wel gaaf dat we hier 'n Nederlandoloog hebben.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Nee jij, nerdje.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, doei. Flikker lekker op ofzo.
bek dicht tegen eend boelertjequote:Op woensdag 9 april 2014 23:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, doei. Flikker lekker op ofzo.
Zo geniaal ben je niet als je bijles nodig hebtquote:
deze boi denkt is fissa ofzoquote:
Klassieker in de dop deze.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
mattie we gaan hier sowieso rwina zettenquote:
We zitten hier niet in ONZ.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:47 schreef RingBewoner het volgende:
Is dit misschien iets van toptiptopic-waardig?
Toptip? Het is toch TipTop?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:47 schreef RingBewoner het volgende:
Is dit misschien iets van toptiptopic-waardig?
klap wat dank danquote:Op woensdag 9 april 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
word psychis in de kop van al die kknerdjes hierzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |