Tutoyeren betekend bijles geven slimmerdquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
Waarom wil je dat haar zoon je met u aanspreekt?
Dit keer naakt lijkt mij. En niet vergeten een picca te posten.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet je weer in je ondergoed naar de koelkast lopen.
...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Tutoyeren betekend bijles geven slimmerd
wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar ze moeten je wel 'u' noemen?. You'r gonna regret that one.
Wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat ze er spijt van gaat krijgen. Later wil je juist niet dat je met 'u' wordt aangesproken.quote:
Ik denk dat jij beter kan tutor kan nemen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met u aanspreken? Dat mis ik in de OPquote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat ze er spijt van gaat krijgen. Later wil je juist niet dat je met 'u' wordt aangesproken.
Beter plan inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit keer naakt lijkt mij. En niet vergeten een picca te posten.
http://www.moeilijkewoordjes.nl/tutoyeren/quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ze wil niet getutoyeerd worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met u aanspreken? Dat mis ik in de OP
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Damsel het volgende:
[..]
Je bent me voorquote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.moeilijkewoordjes.nl/tutoyeren/
Je snapt wat ze bedoeld tochquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |