liverpoolgodquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgend jaar gaat Liverpool de cup pakken
Kost ook veel energie op 2 fronten mee doen en haast niet kunnen rouleren, omdat de bank veel te zwak is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze beginnen wel vermoeid te raken
Hopelijk breekt het ze niet op aan het eind . In de competitie winnen ze alles nu ook met de grootste moeitequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kost ook veel energie op 2 fronten mee doen en haast niet kunnen rouleren, omdat de bank veel te zwak is.
Allemaal 1-0 enzo ja. Als ze meer dan 3 punten achter staan op Barca zou ik vol voor de CL gaan. Zie ze de competitie nog steeds niet winnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk breekt het ze niet op aan het eind . In de competitie winnen ze alles nu ook met de grootste moeite
Kans is best groot dat ze aan het eind op beide fronten met lege handen staan . Hopelijk verneuken Barca en Real hun volgende wedstrijden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Allemaal 1-0 enzo ja. Als ze meer dan 3 punten achter staan op Barca zou ik vol voor de CL gaan. Zie ze de competitie nog steeds niet winnen.
Dat zou echt zuur zijn. Zo'n seizoen zullen ze ook niet snel meer meemaken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kans is best groot dat ze aan het eind op beide fronten met lege handen staan . Hopelijk verneuken Barca en Real hun volgende wedstrijden.
Komt puur door die slechte bank van ze . Ik zie patronen met Leverkusen uit 2002.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou echt zuur zijn. Zo'n seizoen zullen ze ook niet snel meer meemaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |