Begin eerst maar eens met kampioen worden een keertje, zal al lastig zat worden voor jullie.quote:
Gebeurt ook dit seizoenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens met kampioen worden een keertje, zal al lastig zat worden voor jullie.
Bayern gaat de CL winnen btw.
Feyenoord wordt de komende 5 seizoenen sowieso geen kampioen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:39 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wacht maar en anders is het de schuld van de KNJB
Gelijk de prullenbak in denk ik zoquote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wordt de komende 5 seizoenen sowieso geen kampioen.
Dit mag bewaard worden.
Volgend jaar hopelijk. Feyenoord is nog altijd de laatste en tevens de enige Nederlandse voetbalclub die een Europese prijs in de 21ste eeuw heeft gewonnen. Dat zie je Ajax niet doen.quote:
Dat is ook al 12 jaar geleden, tijd dat jullie weer eens wat winnen vind je niet?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:44 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Volgend jaar hopelijk. Feyenoord is nog altijd de laatste en tevens de enige Nederlandse voetbalclub die een Europese prijs in de 21ste eeuw heeft gewonnen. Dat zie je Ajax niet doen.
Dat is niet de laatste prijs gekkiequote:Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook al 12 jaar geleden, tijd dat jullie weer eens wat winnen vind je niet?
Oohja de beker is voor jullie natuurlijk ook een hoofdprijs, even vergetenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:46 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dat is niet de laatste prijs gekkie
zei ik dat ?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja de beker is voor jullie natuurlijk ook een hoofdprijs, even vergeten
Jullie? Hij is geen Feyenoord.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook al 12 jaar geleden, tijd dat jullie weer eens wat winnen vind je niet?
Ik zei nergens dat we een hoofdprijs haddenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie ondertussen allemaal nog meer gewonnen dan?
PS. 2e plaats is geen prijs
Dit hoop ik.quote:
Hoop ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef Shreyas het volgende:
Voor de halve finale hoop ik:
Chelsea - Real Madrid
Atletico Madrid - Bayern München
Voor de finale:
Real Madrid - Bayern München
Niet belangrijk want het is toch maar een Belgquote:Op donderdag 10 april 2014 18:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoop ik ook.
Als het maar geen Atletico - Chelsea wordt want dan mag Courtois hoogstwaarschijnlijk niet spelen () en die is toch wel erg belangrijk voor Atletico.
Deze hoop ik ook, al vind ik het wel jammer dat er de mooiste wedstrijd dan maar 1x gespeeld wordt ipv 2x.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef Shreyas het volgende:
Voor de halve finale hoop ik:
Chelsea - Real Madrid
Atletico Madrid - Bayern München
Voor de finale:
Real Madrid - Bayern München
Zo'n frommelgoaltje van Ivanovicquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:26 schreef TLC het volgende:
Ik ben bang dat Chelsea deze editie gaat winnen
liverpoolgodquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgend jaar gaat Liverpool de cup pakken
Kost ook veel energie op 2 fronten mee doen en haast niet kunnen rouleren, omdat de bank veel te zwak is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze beginnen wel vermoeid te raken
Hopelijk breekt het ze niet op aan het eind . In de competitie winnen ze alles nu ook met de grootste moeitequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kost ook veel energie op 2 fronten mee doen en haast niet kunnen rouleren, omdat de bank veel te zwak is.
Allemaal 1-0 enzo ja. Als ze meer dan 3 punten achter staan op Barca zou ik vol voor de CL gaan. Zie ze de competitie nog steeds niet winnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk breekt het ze niet op aan het eind . In de competitie winnen ze alles nu ook met de grootste moeite
Kans is best groot dat ze aan het eind op beide fronten met lege handen staan . Hopelijk verneuken Barca en Real hun volgende wedstrijden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Allemaal 1-0 enzo ja. Als ze meer dan 3 punten achter staan op Barca zou ik vol voor de CL gaan. Zie ze de competitie nog steeds niet winnen.
Dat zou echt zuur zijn. Zo'n seizoen zullen ze ook niet snel meer meemaken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kans is best groot dat ze aan het eind op beide fronten met lege handen staan . Hopelijk verneuken Barca en Real hun volgende wedstrijden.
Komt puur door die slechte bank van ze . Ik zie patronen met Leverkusen uit 2002.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou echt zuur zijn. Zo'n seizoen zullen ze ook niet snel meer meemaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |