Een ipad heeft toch ook niet meer rijen apps?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tenminste functioneel. Het zou zonde zijn als het allemaal alleen maar uitgerekt wordt. Dan is het grotere scherm geen steek beter dan wat de meeste Android toestellen hebben.
Zou mooi zijn als dat er wel komt.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:24 schreef very het volgende:
[..]
Een ipad heeft toch ook niet meer rijen apps?
Dat is denk ik ook het hoogst haalbare bij de 3G. Geldt trouwens ook voor de iPhone 4.(een keer zijn ze natuurlijk wel aan vervanging toe)quote:Op donderdag 10 april 2014 11:20 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Thanks voor de info!
Zo als ik al vertelde heb ik 4 jaar met een 3g gedaan die ook traumatisch sloom werd (wordt nog wel eens zwetend van angst wakker). Zolang een telefoon gewoon snel reageert en ik fatsoenlijk kan watsappen en wat apps kan gebruiken ben ik tevreden dus zal eens wat vaker mn telefoon leeggooien dan, helpt dat zo goed? Dat wist ik niet namelijk.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef very het volgende:
[..]
Ligt eraan...wat doet je moeder er zoal mee?Af en toe het nieuws lezen, facebook checken, whatsapp is belangrijk en een candy crush kloon. Niet veel, maar die Samsung trok het op een gegeven moment echt niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed om te lezenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan nog prima leven met de mijneHeb bewust voor een Sim only gekozen afgelopen maand.
Muziek zal er niet op komen, af en een toe een foto'tje wel. Hoeveel houdt de 4S over na het OS? Ze zit nu bij hollandsnieuwe en daar is ze wel mee tevreden. Ik twijfel alleen nog wel over het schermformaat van de 4S. Die is nog kleiner dan de Galaxy S en haar leeskunsten worden er ook niet jonger opquote:Op donderdag 10 april 2014 10:48 schreef funrider het volgende:
Mijn vriendin en ik maken met veel plezier gebruik van twee iPhone 4S toestellen met iOS7.1 erop. Draaien top. Ik raad je wel aan minimaal een 16GB versie te nemen (ben je volgens mij wel aangewezen op 2e hands, nieuw alleen nog 8GB versie) zodat je moeder aardig uit de voeten kan qua foto's/videos, muziek en app opslag. Wij hebben deze afgelopen jaar 2e hands gekocht en hebben er een ook al langer een bestaand Simyo sim-only abo bij voor 6,99 p/mnd voor 300 belminuten of smsjes.![]()
Nouja, als het toestel nog vlot in gebruik is zit er maar een ding op. Naar de telecomzaak zodat ze ermee kan pielen en kijken of het wat is.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
48 apps? weyooow, het is geen stand-alone computer he....quote:Op donderdag 10 april 2014 11:34 schreef Zspirit het volgende:
Thanks, ga ik morgen gelijk even doen dan!
30 apps met of zonder de standaard appel app's? Ik heb altijd rond de 3 pagina's dus rond de 48 app's. Zijn er meer dan ik dacht trouwens
Is dat echt zo veel ja? Nooit geweten!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
48 apps? weyooow, het is geen stand-alone computer he....![]()
Met de standaard apps van Apple.
Google eens na met jouw iPhone 4 en met de firmware (iOS 7 versie) die jij nodig hebt.
Best wel veel ja, bij het opstarten (van apps) moet hij telkens het cachegeheugen gebruiken.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Is dat echt zo veel ja? Nooit geweten!
Er kunnen ook wel wat app's weg.
Wat wil je dat ik google?
Ik heb mijn iPhone 4 afgelopen november nog verkocht voor ¤175.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:31 schreef Zspirit het volgende:
Ik ben dus zon halve zool geweest dit keer, anderhalfjaar geleden een iphone 4 gekocht voor 250 euro had ik nooit moeten doen want hij is nu al sloom aan het worden en nog maar 100 euro waard of zo.
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Op naar de 300 zou ik dan maar zeggen.....quote:Op donderdag 10 april 2014 12:17 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 154 apps geinstalleerd staan
Ik heb op mijn iPhone 4S heel wat meer apps. Ik schat een stuk of 80 a 100 en gaat prima, maar dat is dan ook geen iPhone 4 en heb dan ook 16GB versie.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat is nog een forse prijs de je ervoor hebt kunnen vangen. 32GB model? Wij kochten eind vorig jaar (oktober) en begin van dit jaar (februari) de iPhone 4S (16GB) voor 200 euro t stuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone 4 afgelopen november nog verkocht voor ¤175.
De laatste anderhalf jaar niet meer, ben tevreden met m'n iPhone 5. Maar ik deed het bijvoorbeeld zo: ik had een iPhone 3GS. Die verkocht ik voor 150 euro. Ik kocht voor 100 euro een 3GS terug. Die verkocht ik na een paar maanden voor 150 euro. Had ik 100 euro winst. Die 100 euro besteedde ik deels extra aan een iPhone 4 voor bijv. 225 euro. Die verkocht ik na een aantal maanden voor 275 euro. Enz enz.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef Zspirit het volgende:
@bigsmurf, hoevaak doe je dit dan? Het lijkt mij dat je toch altijd wel bij moet leggen als je bijvoorbeeld een iphone 5 vekoopt en een 2ehands 5s wil komen.
Dat is ook zo. Als ik m'n wachtwoord wijzig dan krijg ik vanzelf een melding dat m'n credentials niet meer kloppen. Wat gebeurt er als je je iPhone opnieuw opstart?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:37 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik dacht altijd dat als je je paswoord veranderde de mail-apps niet meer zouden werken?
Gebruik je two-factor authentication? Dan heb je waarschijnlijk een application-specific-password aangemaakt voor myMail, dan moet je die even in je gmail/google settings opzoeken en revoken. Dat gaat los van je 'gewone' password geloof ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:37 schreef lolcat8811 het volgende:
Wegens de 'heartbleed bug' wordt aangeraden je paswoord op enkele sites (oa Gmail) te veranderen. Ik heb inmiddels mijn Gmail paswoord op mijn computer aangepast, maar nu stel ik vast dat mijn mail-app (myMail) op mijn iPhone nog gewoon werkt...
Hoe kan dit?
Dit zou willen zeggen dat als mijn telefoon gestolen wordt en ik mijn email-paswoord verander, de dief via mijn telefoon gewoon mijn mails kan blijven bekijken? Ik dacht altijd dat als je je paswoord veranderde de mail-apps niet meer zouden werken?
Boehoe, belgensite....quote:Op donderdag 10 april 2014 12:37 schreef lolcat8811 het volgende:
Wegens de 'heartbleed bug' wordt aangeraden je paswoord op enkele sites (oa Gmail) te veranderen.
Ik heb geen extra paswoord aangemaakt voor myMail, heb op de app gewoon ingelogd met mijn gmail-gegevens. Heb nu voor 2de keer paswoord veranderd. De native mail-app van iPhone blokkeert wel en vraagt nieuw paswoord in te voeren. myMail blijft gewoon werken... Vreemd!quote:Op donderdag 10 april 2014 13:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Gebruik je two-factor authentication? Dan heb je waarschijnlijk een application-specific-password aangemaakt voor myMail, dan moet je die even in je gmail/google settings opzoeken en revoken. Dat gaat los van je 'gewone' password geloof ik.
Lek was idd al 2 jaar aanwezig, maar is nu pas bekend geworden. En Gmail was wel degelijk getroffen: http://mashable.com/2014/04/09/heartbleed-bug-websites-affected/quote:Op donderdag 10 april 2014 13:49 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Boehoe, belgensite....
Dit lek was al 2 jaar aanwezig, tevens was gmail niet getroffen door de bug.
Drama altijd als er een grote bug bekend word.
En die deed je weg omdat je met dat geld en wat eigen geld weer een nieuwe iPhone kon kopen?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 afgelopen november nog verkocht voor ¤175.
Ik wil ook een grotere iPhone. Ik vind browsen (op internet) op een iPhone 5 best wel kut. Blijf maar aan de gang met swipen en verder past Android automagisch de scherm aan zodat elke zin op het scherm past, bij een iPhone moet je swipen. Dit zal nog gejat worden door Apple en als baanbrekend gepromoot worden over 2 jaar of zo maar voor nu is een groter scherm en dus minder swipen handiger.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:10 schreef very het volgende:
[..]
Tja, en ik snap niet dat je dat niet wilt
Ieder zijn ding toch? Ik heb grote handen, ik wil een grote telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |