Ik snap echt niet dat iemand een iPhone wil inruilen voor zo'n middelmatige plastic foon vol nutteloze features en waardeloze bouwkwaliteit met goedkope materialen. Switchen naar bv een HTC One of een Xperia Z2 (of een Lumia 925) zou ik nog kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:01 schreef Dutchguy het volgende:
Jaja, voorlopig lacht Samsung het hardst: http://www.gsmarena.com/o(...)iphone-news-8312.php
Op een waardeloze manier. De vingerafdruksensor in de S5 is zo goed als onbruikbaar. Om het maar niet te hebben over de nog nuttelozer hartslagmeter.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:16 schreef Zspirit het volgende:
Nou nou nou, samsung maakt echt wel degelijke toestellen.
Ik blijf zelf ook lekker bij mijn iphone hoor maar al dat geflame vind ik altijd zo overdreven.
Overigens ben ik wel van mening dat samsung inderdaad zon onderhand alle goede innovaties van apple heeft overgenomen.
Ja ik heb 'm aangeschaft, moet alleen nog wachten op mijn micro sim van provider maar zeer net toestel, niks geen schade, alles getest, was wel 20 minuten bezig haha. Had mijn hele oude sim kleiner geknipt maar die was niet geschikt, gelukkig deed ie het nog in mijn oude telefoon. Ander simmetje deed het wel van een kennis dus is niet simlocked.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef funrider het volgende:
[..]
Goede tips van BigSmurf. Hoe is het afgelopen? Was alles ok? Heb je uiteindelijk 175 euro betaald voor de iPhone 4S 8GB en zat inderdaad de originele bon er nog bij en kwam de info overeen van toestel en bon?
Wij hebben eind vorig jaar en begin dit jaar nog twee 2e hands iPhone 4S 16GB gekocht voor ieder 200 euro. Beiden wel buiten garantie en in prima staat (alles functioneerde en mijn toestel was helemaal zonder noemenswaardige krassen). Ook accuduur zijn van allebei nog top en dat na 2 jaar! Het blijft altijd een risico 2e hands kopen, maar ons is het goed bevallen. Ik heb wel van te voren goed gekeken van wie we het toestel kochten (Tweaker die al lang actief was op Tweakers.net en een dame bij ons in de regio die ook al 7 jaar actief was op Marktplaats).
en find my iPhone uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:29 schreef malalatete het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm aangeschaft, moet alleen nog wachten op mijn micro sim van provider maar zeer net toestel, niks geen schade, alles getest, was wel 20 minuten bezig haha. Had mijn hele oude sim kleiner geknipt maar die was niet geschikt, gelukkig deed ie het nog in mijn oude telefoon. Ander simmetje deed het wel van een kennis dus is niet simlocked.
Ik zal d'r maar mee stoppen het is misschien wat irriquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:24 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben blij dat je constant voor twee personen praat.
Heb je nog wel 3G, WIFI kunnen testen en inderdaad gekeken of Find my iPhone uit stond?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:29 schreef malalatete het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm aangeschaft, moet alleen nog wachten op mijn micro sim van provider maar zeer net toestel, niks geen schade, alles getest, was wel 20 minuten bezig haha. Had mijn hele oude sim kleiner geknipt maar die was niet geschikt, gelukkig deed ie het nog in mijn oude telefoon. Ander simmetje deed het wel van een kennis dus is niet simlocked.
Ja alles getest, find my phone had ze uitgezet en daarna een reset.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:39 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik zal d'r maar mee stoppen het is misschien wat irri![]()
Ik wilde er in dit geval mee aangeven dat je 2e hands prima een iPhone kunt kopen omdat wijuit ervaring spreken.
[..]
Heb je nog wel 3G, WIFI kunnen testen en inderdaad gekeken of Find my iPhone uit stond?
blokkeren en jij kunt m dan niet meer herstellenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef malalatete het volgende:
[..]
Ja alles getest, find my phone had ze uitgezet en daarna een reset.
Maar wat kan ze dan met find my phone, alleen zien in welk huis de telefoon ligt toch of kan ze 'm ook uitschakelen ofzo?
Moet ik nu hetzelfde apple (icloud) account gebruiken als mijn ipad? Kan ik dan sommige apps die ik gekocht heb voor de ipad op de telefoon installeren?
Okay.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
blokkeren en jij kunt m dan niet meer herstellen
Ja en ja
Je lost al deze problemen op door gewoon voor je spellen te betalen, pauper!quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:48 schreef detandenfee het volgende:
Ik heb onlangs mijn 5s gejailbreakt. Alleen wanneer ik er spellen via de laptop zet, en synchroniseer, blijven deze spellen met een donker gekleurd icoon op mijn telefoon staan met eronder 'installeren...'.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Edit: gevonden, appsync erop gezet
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je lost al deze problemen op door gewoon voor je spellen te betalen, pauper!
Ik dacht dat je alleen even een sim (welke dan ook) nodig had om die telefoon te activeren met Itunes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:40 schreef malalatete het volgende:
[..]
Okay.
Irritant dat je niks met de iphone kan doen zonder simkaart, klopt dat? Simkaart vereist, verder kom ik niet.
Werken andere headsets ook op iphone zoals een samsung headset/oortjes met microfoon? (specifiek de het bellen bedoel ik, muziek luisteren kan sowieso)
Okay ik moet vanwege goede vrijdag (JVD) wachten tot dinsdag.........quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen even een sim (welke dan ook) nodig had om die telefoon te activeren met Itunes.
Daarna kun je hem er wel uit halen.
Maar weet niet zeker of dit veranderd is de laatste tijd.
5C, duidelijk.quote:Op zondag 20 april 2014 09:17 schreef laziness het volgende:
Wat is een betere keuze, de 4S of de 5C?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |