ZO HEE DIT DOET PIJNquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wie heb jij gepijpt voor dat FOK! abonnement, hoertje.
Lekker laten gaan man, volgens mij is die Chroestjov een kereltje van een jaar of 17 die de hele dag op z`n kamertje achter de computer zit, te lachen naar mensen die volgens hem zieliger zijn dan hij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
ZO HEE DIT DOET PIJNBen jij 12 of zo kankernerdje?
Schelden met kanker, TR gedaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
ZO HEE DIT DOET PIJNBen jij 12 of zo kankernerdje?
quote:
Correcte analyse.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker laten gaan man, volgens mij is die Chroestjov een kereltje van een jaar of 17 die de hele dag op z`n kamertje achter de computer zit, te lachen naar mensen die volgens hem zieliger zijn dan hem.
Cyberpesten is strafbaar hé.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Schelden met kanker, TR gedaan.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Correcte analyse.
Sinds wanneer mag je niet met kanker schelden in KLB?quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Schelden met kanker, TR gedaan.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Correcte analyse.
Andere users erbij naaien om je punt te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet met kanker schelden in KLB?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Andere users erbij naaien om je punt te maken.
fok is geen democratiequote:Op zaterdag 12 april 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rebelse boy deze.quote:
1 dag zal je terugkeren als WK-modquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fok is geen democratie
groeten,
Tjacka
ex-mod
a zemmel jij zult zienquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb vanmiddag nog 2 euro gedoneerd aan het fonds tegen cyberpesten, volgens paaps gebruik ben ik nu van mijn zonden verlost.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cyberpesten is strafbaar hé.
Dit is geen hint.
oh fijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
a zemmel jij zult zien
[..]
Heb vanmiddag nog 2 euro gedoneerd aan het fonds tegen cyberpesten, volgens paaps gebruik ben ik nu van mijn zonden verlost.
Hou je bek nijlpaard.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
a zemmel jij zult zien
[..]
Heb vanmiddag nog 2 euro gedoneerd aan het fonds tegen cyberpesten, volgens paaps gebruik ben ik nu van mijn zonden verlost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |