Ik ga geen risico nemen waardoor mensen het kunnen vindenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga geen privè gegevens (Echte namen) van andere mensen openbaar maken.
Gewoon TR maken een mod zal dan spoedig ingrijpenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb al een TR gemaakt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon TR maken een mod zal dan spoedig ingrijpenKan echt niet iemand zijn persoonlijke gegevens ongevraagd openbaar maken.
jij bent leukquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb niemand van fok gemeet dus stop maar eian
Mij een waterhoofd noemen maar zelf stoer doen omdat je een BMW rijd, en andere mensen afzeiktquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ga geen risico nemen waardoor mensen het kunnen vinden![]()
Eigen schuld dikke neus.
Waterhoofd
zo stoer mensen pesten via het internetquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ga geen risico nemen waardoor mensen het kunnen vinden![]()
Eigen schuld dikke neus.
Waterhoofd
Jij hebt Blondje_93 haar naaktfoto's rondgestuurd, hypocriet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit gelovenquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij hebt Blondje_93 haar naaktfoto's rondgestuurd.
Ik pak een bmw als voorbeeld en gelijk denken dat ik er een rijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mij een waterhoofd noemen maar zelf stoer doen omdat je een BMW rijd, en andere mensen afzeikt
Dit denken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij hebt Blondje_93 haar naaktfoto's rondgestuurd, hypocriet.
jij bent nog triesterquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij hebt Blondje_93 haar naaktfoto's rondgestuurd, hypocriet.
Dat kan je helaas wel voor de meeste fokkers quoten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent nog triester
mama hij deed dit
nu doe ik dit
naar figuur
Zulke laffe kuddegedrag met zijn allen één persoon pesten. Zullen zelf wel gevaarlijke gangsters zijn deze jongensquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent nog triester
mama hij deed dit
nu doe ik dit
naar figuur
quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat kan je helaas wel voor de meeste fokkers quoten.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
Braddie is vanaf nu mijn beste mattie wie aan Braddie komt schop ik tegen zijn hoofd zo hard dat hij de rest van zijn leven kwijlend door een rietje Brinta eet.
Stoere jochies hier, die iedereen afzeiken zodat ze zichzelf heel wat voelen vanachter hun computer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zulke laffe kuddegedrag met zijn allen één persoon pesten. Zullen zelf wel gevaarlijke gangsters zijn deze jongens
tattoo's op hun arm dit datquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zulke laffe kuddegedrag met zijn allen één persoon pesten. Zullen zelf wel gevaarlijke gangsters zijn deze jongens
Wie heb jij gepijpt voor dat FOK! abonnement, hoertje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent nog triester
mama hij deed dit
nu doe ik dit
naar figuur
Moet je tegen braadworst zeggenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer man, weer een foto van mij er bij pakken
Stoer man, weer zeggen dat ik het niet haal
Kijk eens naar je eigen leventje voordat je mij voor de 800e x afzeikt.
homofoobquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wie heb jij gepijpt voor dat FOK! abonnement, hoertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |