Je hebt niet eens een rijbewijs, dus nee jij hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gezien mijn eigen ervaringen heb ik het recht dat te zeggen, als ik er met mijn 1,81 gewoon comfortabel kan in zitten, ook achterin, dan moet dat voor 2 volwassenen ook geen probleem zijn
Maar zo`n discussie met jou voeren kan niet, want je gooit het toch wel weer op een Wajong of een Beperking.
Kortzichtige kneus.
Je opa laten bepalen waar je je auto koopt terwijl hij niet eens betaaldquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was niet mijn eerste keuze nee, maar mijn opa wilde persee dat ik bij DIE garage een auto kocht, en naja... ze hadden niks anders in mijn budgetHet is overigens een 5 deurs, dat terzijde.
Waarschijnlijk ga ik nog wel even met die oude man praten en zeggen dat ik hem niet hoef, ik heb hem nog niet gekocht, hij is alleen apart gehouden.
Ik moest van die man daar mijn auto kopen, want het was een bedrijf waar hij ook werkte, en alle auto`s waren goed, en die mensen betrouwbaar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een rijbewijs, dus nee jij hebt geen recht van spreken![]()
en ook nog je falen proberen te ontkennen
[..]
Je opa laten bepalen waar je je auto koopt terwijl hij niet eens betaald![]()
Snap het enigszins wel, want ja jij kan toch niet helder denken met al dat vet in je hoofd
Hij negeert ook mijn post m.b.t. zijn adres. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Snap het enigszins wel, want ja jij kan toch niet helder denken met al dat vet in je hoofd
Noem jij Braddie nu dik hij is echt enorm afgevallen de laatste tijd hoor!quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Wat ga jij zijn adres zoeken dan dat is pas echt triestquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij negeert ook mijn post m.b.t. zijn adres. Zegt genoeg.
Omdat het dan ook niet op FOK! staat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij negeert ook mijn post m.b.t. zijn adres. Zegt genoeg.
Toto is sowieso een debiel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ga jij zijn adres zoeken dan dat is pas echt triest. Facebook ok, maar adres is niet cool.
Dikke mensen blijven dik van geest.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Noem jij Braddie nu dik hij is echt enorm afgevallen de laatste tijd hoor!
Toen hij naar de mac ging rennen voor een Grand big mac?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Noem jij Braddie nu dik hij is echt enorm afgevallen de laatste tijd hoor!
Waarom zoeken als het in een topic op FOK! stond/staat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ga jij zijn adres zoeken dan dat is pas echt triest. Facebook ok, maar adres is niet cool.
Toto heb ik ooit gemeet hij is van het radiotopic en heeft zelf een uitkeringquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toto is sowieso een debiel.
good old times
Dream onquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat het dan ook niet op FOK! staat.
Niemand weet (behalve echt goede vrienden) mijn exacte adres
Ik heb niemand van fok gemeet dus stop maar eianquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Toto heb ik ooit gemeet hij is van het radiotopic en heeft zelf een uitkering![]()
![]()
Mensen met uitkeringen
sowieso 1200 euro per maand pakkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Toto heb ik ooit gemeet hij is van het radiotopic en heeft zelf een uitkering![]()
![]()
Mensen met uitkeringen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat het dan ook niet op FOK! staat.
Niemand weet (behalve echt goede vrienden) mijn exacte adres
gewijzigd op verzoek van braadworstquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
![]()
Mensen met uitkeringen
Eian was baas niet zo'n kuthomo die mensen op een forumpje in hun privé stalkt zoals jij . Teringdebiel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb niemand van fok gemeet dus stop maar eian
Waarom zet die het er dan opquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Eian was baas niet zo'n kuthomo die mensen op een forumpje in hun privé stalkt zoals jij . Teringdebiel.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Met echte vrienden bedoelt hij:
- Pjotr Frank (medejosti)
- Adriaan Boer
- Amber Alhaji (medepapzak)
Studeren kan later ook nog, natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sowieso 1200 euro per maand pakken
en er nog over na zitten denken om niet meer door te studeren
die mensen zijn echt debiel
Dat zijn nog altijd 3 vrienden meer dan jij hebt,quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Met echte vrienden bedoelt hij:
- Pjotr Frank (medejosti)
- Adriaan Boer
- Amber Alhaji (medepapzak)
dit was zelfspot motiveer mij nu alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Studeren kan later ook nog, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |