Dat heb je met zoveel Amsterdammers en een Rotterdamse TTquote:
Nee eigenlijk niet, ik wil altijd weer naar huis.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Ken je dat, dat je naar Frankrijk gaat en nooit meer terug wilt komen?
ik wil altijd naar Australië en nooit meer terugkomenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Ken je dat, dat je naar Frankrijk gaat en nooit meer terug wilt komen?
Maar dat is zo ver wegquote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil altijd naar Australië en nooit meer terugkomen
En een hoop enge beesten, je schoenen elke dag checkenquote:
Met EVTquote:
Het rijmde zo leukquote:
jah, dat moet ik nu ook, elke dag 1 april hiero...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En een hoop enge beesten, je schoenen elke dag checken
Slippersquote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En een hoop enge beesten, je schoenen elke dag checken
Daar ga je niet dood aanquote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, dat moet ik nu ook, elke dag 1 april hiero...
lekker slagroom in je laarzen
Ik dacht daarover toen ik 19 was .. Was een soort actie van Buitenlandse Zaken... Ben daar jaren later ooit langs geweest of de diplomatie nog wel iets zou kunnen worden, maar helaas..quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil altijd naar Australië en nooit meer terugkomen
altijd lekker weer daroquote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht daarover toen ik 19 was .. Was een soort actie van Buitenlandse Zaken... Ben daar jaren later ooit langs geweest of de diplomatie nog wel iets zou kunnen worden, maar helaas..
Maar ik ga al met Sasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |