Dat heb je met zoveel Amsterdammers en een Rotterdamse TTquote:
Nee eigenlijk niet, ik wil altijd weer naar huis.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Ken je dat, dat je naar Frankrijk gaat en nooit meer terug wilt komen?
ik wil altijd naar Australië en nooit meer terugkomenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Maar dat is zo ver wegquote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil altijd naar Australië en nooit meer terugkomen
En een hoop enge beesten, je schoenen elke dag checkenquote:
Met EVTquote:
Het rijmde zo leukquote:
jah, dat moet ik nu ook, elke dag 1 april hiero...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En een hoop enge beesten, je schoenen elke dag checken
Slippersquote:Op woensdag 9 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En een hoop enge beesten, je schoenen elke dag checken
Daar ga je niet dood aanquote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, dat moet ik nu ook, elke dag 1 april hiero...
lekker slagroom in je laarzen
Ik dacht daarover toen ik 19 was .. Was een soort actie van Buitenlandse Zaken... Ben daar jaren later ooit langs geweest of de diplomatie nog wel iets zou kunnen worden, maar helaas..quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil altijd naar Australië en nooit meer terugkomen
altijd lekker weer daroquote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht daarover toen ik 19 was .. Was een soort actie van Buitenlandse Zaken... Ben daar jaren later ooit langs geweest of de diplomatie nog wel iets zou kunnen worden, maar helaas..
Maar ik ga al met Sasquote:
Waar in Frankrijk ga je eigenlijk die 10 dagen naartoe met Donald?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Terug naar Frankrijk bedoel je? Ja sorry ik heb niets met Frankrijk en was er bijna altijd alleen maar in een tent op vakantie ...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Goffer, wat een klus is het somsquote:
Eerst een week naar de Dordogne, net onder Limoges en daarna nog een dag of wat naar mijn zwager en schoonzus vlakbij Avignon.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar in Frankrijk ga je eigenlijk die 10 dagen naartoe met Donald?
Ik wou bijna zeggen Aap.. maar nee die is niet van jou ...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorig jaar in Frankrijk
[ afbeelding ]
quote:
Over een tijdje gaan we het horen ...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
is dat een combinatie van squirten en squashen?
van het padje af!quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorig jaar in Frankrijk
[ afbeelding ]
Is dat zo?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Over een tijdje gaan we het horen ...
Nee, terug naar huisquote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Terug naar Frankrijk bedoel je? Ja sorry ik heb niets met Frankrijk en was er bijna altijd alleen maar in een tent op vakantie ...
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
is dat een combinatie van squirten en squashen?
Ja logisch,,, Zoiets heb ik met Spanje en vlieg altijd ... Dus kom er niet meerquote:Op woensdag 9 april 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, terug naar huis![]()
Ik vind het een fijn land, de taal (op school vond ik het al), een keer of 5 in Parijs geweest en sinds mijn schoonzus en zwager er een jaar of 6 wonen komen we er bijna elk jaar.
Portugal is ook mooi, heeft mijn broer jaren gewoond. Waar ga je precies naartoe daar?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
ik ga denk ik in de zomer op vakantie naar Vlieland en misschien in de herfst weer naar Portugal
Klinkt bekend...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
ik ga denk ik in de zomer op vakantie naar Vlieland en misschien in de herfst weer naar Portugal
Lekker! Al ben ik naar beiden nog nooit geweest, zelfs nog nooit op een Waddeneilandquote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
in de buurt van Tabua, daar woont mijn zusquote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Portugal is ook mooi, heeft mijn broer jaren gewoond. Waar ga je precies naartoe daar?
Jij woont natuurlijk vlak bij het Zeeuwse... Die Vlieland vakantie doet sas vast met een frequent flyer ticket of zo ...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Al ben ik naar beiden nog nooit geweest, zelfs nog nooit op een Waddeneiland![]()
Ik denk dat ik in de zomer niet op vakantie ga, maar we willen begin december graag naar de zon
ik ben een keer op Texel geweestquote:Op woensdag 9 april 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Al ben ik naar beiden nog nooit geweest, zelfs nog nooit op een Waddeneiland![]()
Wij zitten hier inderdaad zo op het strand, maar het Zeeuwse strand is toch te ver rijden voor een dagje, toch zou ik graag eens naar een Waddeneiland gaan, maar het is er nog niet van gekomen. Misschien nog een weekend inseptember.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woont natuurlijk vlak bij het Zeeuwse... Die Vlieland vakantie doet sas vast met een frequent flyer ticket of zo ...
In de achtertuin of bind je de tent achterop de fiets?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben een keer op Texel geweest![]()
ik ben een keer op Schiermonnikoog geweest![]()
nu ga ik Vlieland proberen, lekker kamperen, lijkt mij leuk
Die moest ik opzoeken nooit van gehoord.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
in de buurt van Tabua, daar woont mijn zus
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zitten hier inderdaad zo op het strand, maar het Zeeuwse strand is toch te ver rijden voor een dagje, toch zou ik graag eens naar een Waddeneiland gaan, maar het is er nog niet van gekomen. Misschien nog een weekend inseptember.
alles in de bolderkar en gaan!quote:Op woensdag 9 april 2014 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de achtertuin of bind je de tent achterop de fiets?
Ik ook en op Terschelling 20 keer of zo ...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben een keer op Texel geweest![]()
ik ben een keer op Schiermonnikoog geweest![]()
nu ga ik Vlieland proberen, lekker kamperen, lijkt mij leuk
Cool!quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Is het ook zo dat jouw aap het het fijnst vindt om niet te ver weg te gaan?
Herkenbaar.quote:
Waar moet aap dan heen ... dat kan toch niet ...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar.
En naar Portugal ga je alleen met je echtgenoot?
neen, Aap ook mee, zwaar voorbereid en uitgedachtquote:Op woensdag 9 april 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar.
En naar Portugal ga je alleen met je echtgenoot?
Natuurlijk kan dat wel. Volgens mij is Aap vorig jaar ook niet mee geweest.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar moet aap dan heen ... dat kan toch niet ...
Echt wel ...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel. Volgens mij is Aap vorig jaar ook niet mee geweest.
Ik dacht zomaar dat jullie toen met zijn tweeën waren.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
neen, Aap ook mee, zwaar voorbereid en uitgedacht
Ik was abuisquote:
zwaar voorbereid, elke dag een vast voorgeprogrammeerd programma, zijn eigen eten mee, dan gaat het welquote:Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht zomaar dat jullie toen met zijn tweeën waren.
Ik weet nog wel dat die van mij altijd dagen van slag was als we ver weg gingen.
Ben je wel eens een dag zonder hem ?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
zwaar voorbereid, elke dag een vast voorgeprogrammeerd programma, zijn eigen eten mee, dan gaat het wel
Je sprong mij bijna om mn nek voor een reisje Valenciaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef sacha het volgende:
ik zou een moord doen voor een vakantie voor mijzelf!
dat klopt, ik zou graag uit mijn situatie willen ontsnappenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je sprong mij bijna om mn nek voor een reisje Valencia
Zou dat kunnen? Technisch gesproken gezien ..?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dat klopt, ik zou graag uit mijn situatie willen ontsnappen![]()
[/lief dagboek]
Dat is ook heel fijn, is dat niet te realiseren?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef sacha het volgende:
ik zou een moord doen voor een vakantie voor mijzelf!
wie zal ik eens vermoorden?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook heel fijn, is dat niet te realiseren?
lekker man!quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef Pavement het volgende:
Soms zit ik wel eens in mn tuin alleen s'nachts en draai ik blues op mn radiootje, met een peuk en een whisky erbij. oogjes dicht en al weet ik dat het wat apart is toch kan ik alles los laten dan.
IK weet niet wat je los zou kunnen laten... Maar met een lekkere wisky in de tuin of mijn balkon .. (maak er dan maar een joint van, want ik rook niet meer) Kan ik me het een en ander voorstellen ...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef Pavement het volgende:
Soms zit ik wel eens in mn tuin alleen s'nachts en draai ik blues op mn radiootje, met een peuk en een whisky erbij. oogjes dicht en al weet ik dat het wat apart is toch kan ik alles los laten dan.
Los laten van al die hectiek van het dagelijks leven, we rennen en vliegen altijd maar, dit moet dat moet. Soms moet je ff stil staan om te kijken waar het leven nu echt omdraait en dan besef je ineens hoe kwetsbaar je eigenlijk bent.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
IK weet niet wat je los zou kunnen laten... Maar met een lekkere wisky in de tuin of mijn balkon .. (maak er dan maar een joint van, want ik rook niet meer) Kan ik me het een en ander voorstellen ...
![]()
how sweetquote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Los laten van al die hectiek van het dagelijks leven, we rennen en vliegen altijd maar, dit moet dat moet. Soms moet je ff stil staan om te kijken waar het leven nu echt omdraait en dan besef je ineens hoe kwetsbaar je eigenlijk bent.
blues
ga toch dampenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
ik rook er nog een ook al ben ik gestopt![]()
morgen weer stoppen
quote:
Goed spul.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef Pavement het volgende:
Dat rauwe en echte eraan vind ik zo mooi, het is echt. Als ik daarna iets anders hoor ook al vind ik het goed vind ik het altijd zo gemaakt en geschaafd etcquote:
In van die oude reggae en ska zit dat ook, ben ik gek op.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat rauwe en echte eraan vind ik zo mooi, het is echt. Als ik daarna iets anders hoor ook al vind ik het goed vind ik het altijd zo gemaakt en geschaafd etc
Dit nummer stond op elk vakantie mix bandje wat ik hadquote:Op donderdag 10 april 2014 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
In van die oude reggae en ska zit dat ook, ben ik gek op.
Hele verzameling op vinyl heb ik ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |