Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inquote:
Heb critical kush gehaald, volgens shop heeft die 25% thcquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inWel een aanrader!
Wow dat is veelquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb critical kush gehaald, volgens shop heeft die 25% thc
Vorige keer had ik het gehaald vanwege de naam, wist ik veel dat thc gehalte zo hoog wasquote:
Bruut is de shit!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inWel een aanrader!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:24 schreef Amarantha het volgende:
Damn, Sardu is echt lief!
Heb wiet gekregen en een fles wodka. Damn
Dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, ik lag gisteravond weer strontlam onder de bar te stuiptrekken van de zuip
Ghe ghe jawel, t was heel bestquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.![]()
Had je gisteren beter naar Emmen kunnen komen en een biertje met mij drinken.
Vind het opmerkelijk. Misschien heb ik per ongeluk op het kruisje geklikt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]NSA NSA NSA !!!! Pasch opsch !
Ik denk het ook inderdaad. Dat je het topic niet meer volgde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het opmerkelijk. Misschien heb ik per ongeluk op het kruisje geklikt.
Zal dan wel met een stonende kop zijn geweest aangezien ik me daar niets van kan herinnerenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk het ook inderdaad. Dat je het topic niet meer volgde.
Heb ik ook een keer gehad.
Ooh herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal dan wel met een stonende kop zijn geweest aangezien ik me daar niets van kan herinneren
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe jawel, t was heel bestgeen kater niks, vanavond weer
Als ik naar Emmen was gekomen, was precies hetzelfde gebeurd![]()
zuipen tot we kruipen![]()
Maare waar kom jij dan vandaan ?
Hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.![]()
En TWENTUH!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Gibson88 op 12-04-2014 16:54:40 ]Ook in moeilijke tijden.
Haha ja, ze vond je wel vriendelijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Stoners onder elkaar jeweet.![]()
Was gisteren gezellig met je vreemde huisgenoten. Was die ene nieuwsgierige nog gerust gesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |