Dat was het plan ook. Even afwachten wat degene wil waarmee ik in de auto zit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt Sardu, ga dan langs Dedemsvaart i.p.v hier naar de shop
Ik heb ook lang haar.quote:
binnenhof is ook primaquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of als je toch in de buurt van DD-vaart bent, Pak Zwolle. Skyhigh.
Zou wel willen maar is een eind uit de richting.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of als je toch in de buurt van DD-vaart bent, Pak Zwolle. Skyhigh.
Oh ja, Krystal Skunk en de Shiva zijn daar heel puikquote:
een kennerquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, Krystal Skunk en de Shiva zijn daar heel puik.
Liefst naar Balance, maar die is teringtakke duur
Daar is het altijd tyfusdruk op 5 mei. Toch kom ik er al jaren op die dag.quote:
Waarom? Wat is er daar die dag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar is het altijd tyfusdruk op 5 mei. Toch kom ik er al jaren op die dag.
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?quote:
Ja weet ik maar ik dacht er is iets speciaals bij het binnenhofquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?![]()
Dan komen er hordes zombies naar Zwolle om in de rij te staan kijken naar Miss Montreal, bløf en meer van dat soort Neerlands trots.
toen er nog zo'n dance stage was ging ik altijd heel de dag heenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
5 mei, de dag dat we met z'n allen vieren dat we geen duits spreken. Was je wel bekend toch?![]()
Dan komen er hordes zombies naar Zwolle om in de rij te staan kijken naar Miss Montreal, bløf en meer van dat soort Neerlands trots.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
Al me wiet is op en te laat thuis om naar de shop te gaan.
Maar heb al me wietzakjes bij elkaar gesprokkeld en alle restjes eruit gehaald, net genoeg om een joint te draaien met was hasj
nog ff dan ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik lig er nu zo bij:
[ afbeelding ]
Ik ben opde helftquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha echt? toevallig ga hem nu draaien.
Zo blij
oeh, goeie tipquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben opde helfteen tip ga ook die zakjes goed schudden komt veel thc poeder vanaf
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inquote:
Heb critical kush gehaald, volgens shop heeft die 25% thcquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inWel een aanrader!
Wow dat is veelquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb critical kush gehaald, volgens shop heeft die 25% thc
Vorige keer had ik het gehaald vanwege de naam, wist ik veel dat thc gehalte zo hoog wasquote:
Bruut is de shit!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bruut, nog nooit gehad maar die slaat er wel hard inWel een aanrader!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:24 schreef Amarantha het volgende:
Damn, Sardu is echt lief!
Heb wiet gekregen en een fles wodka. Damn
Dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, ik lag gisteravond weer strontlam onder de bar te stuiptrekken van de zuip
Ghe ghe jawel, t was heel bestquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.![]()
Had je gisteren beter naar Emmen kunnen komen en een biertje met mij drinken.
Vind het opmerkelijk. Misschien heb ik per ongeluk op het kruisje geklikt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]NSA NSA NSA !!!! Pasch opsch !
Ik denk het ook inderdaad. Dat je het topic niet meer volgde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind het opmerkelijk. Misschien heb ik per ongeluk op het kruisje geklikt.
Zal dan wel met een stonende kop zijn geweest aangezien ik me daar niets van kan herinnerenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk het ook inderdaad. Dat je het topic niet meer volgde.
Heb ik ook een keer gehad.
Ooh herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal dan wel met een stonende kop zijn geweest aangezien ik me daar niets van kan herinneren
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe jawel, t was heel bestgeen kater niks, vanavond weer
Als ik naar Emmen was gekomen, was precies hetzelfde gebeurd![]()
zuipen tot we kruipen![]()
Maare waar kom jij dan vandaan ?
Hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.![]()
En TWENTUH!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Gibson88 op 12-04-2014 16:54:40 ]Ook in moeilijke tijden.
Haha ja, ze vond je wel vriendelijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Stoners onder elkaar jeweet.![]()
Was gisteren gezellig met je vreemde huisgenoten. Was die ene nieuwsgierige nog gerust gesteld?
I`m jealousquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:03 schreef Viro het volgende:
Mango en critical kush liggen klaar voor consumptie
een mede Enschedeër ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar daar was geen bar om onder te liggen stuiptrekken.![]()
En TWENTUH!!!
Smokenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef bondage het volgende:
Vrouw belde net, blijft slapen bij iemand waar ze op bezoek was. Nu heb ik de hele nacht het huis voor mezelf
quote:Op zondag 13 april 2014 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan heeft de pielemuis geen poes om mee te spelen
Blowen de muizen totdat ze scheel zien.quote:
Boeiend. Ik mis de poes niet.quote:Op zondag 13 april 2014 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan heeft de pielemuis geen poes om mee te spelen
quote:Op zondag 13 april 2014 14:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Blowen de muizen totdat ze scheel zien.
Twee gerookt gister, was kapot
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | COUNT(*) Aflopend naam 81 Amarantha 78 FL_Freak 77 Rezania 71 Toto69 60 d4v1d 59 OllieWilliams 55 Moira. 51 klawie 49 BlauweTijger 48 BBQSausage |
quote:Op zondag 13 april 2014 16:58 schreef bondage het volgende:
Ama is mijn FOK! vriendinnetjeWij hebben en 81 dezelfde topics gepost.
[ code verwijderd ]
Is van dit jaar trouwens, was ik vergeten te vermelden. Query werd anders te zwaar.quote:
Haha dit jaar alleen? Nicequote:Op zondag 13 april 2014 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Is van dit jaar trouwens, was ik vergeten te vermelden. Query werd anders te zwaar.
Jup, alleen 2014 vanaf 1 januari t/m vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
Jup, waar ik het meeste postquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | COUNT(*) Aflopend naam 168 Rezania 166 FL_Freak 152 d4v1d 132 Snowbells 129 Lt.Surge 126 Moira. 119 SgtPorkbeans 117 Flippiee 117 Maringo 115 LittleBrownie |
Rez op 1 lol hahaquote:Op zondag 13 april 2014 17:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, waar ik het meeste post![]()
Dit is jouw lijstje; ik sta helaas niet in de top 10. De vriendschap is niet wederzijds![]()
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |