Hij promoot een ''verlicht leven'' wat inhoudt dat je je totaal niet bezig houdt met je gedachten en heel erg ''present'' het leven leeft.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat tijd wel voor u belangrijk is, maar je nu belet om maximaal te genieten en dat je leuke dingen kan uitstellen omdat je denkt dat je tijd hebt, terwijl het eigenlijk niet zo is. Zo iets![]()
Neen niet gelezen, waarom? Is dat een goed boek?
En doe je dat?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij promoot een ''verlicht leven'' wat inhoudt dat je je totaal niet bezig houdt met je gedachten en heel erg ''present'' het leven leeft.
Ik ben geen kip zonder kop verder, ik weet ook wel dat als ik nu uit zou gaan in Den-Haag dat ik veel te kort slaap krijg morgen voordat ik moet werken en dat ik daar geen zin in heb.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef complicate het volgende:
[..]
En doe je dat?Volgens robot-vraag zou je dat nu niet veel doen.
Neenquote:
Precies, daarom zou je toch nu in Den-Haag moeten zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geen kip zonder kop verder, ik weet ook wel dat als ik nu uit zou gaan in Den-Haag dat ik veel te kort slaap krijg morgen voordat ik moet werken en dat ik daar geen zin in heb.
Grapje, niet alles au serieux nemen hequote:
Oke liefjequote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Grapje, niet alles au serieux nemen he
Is Den-Haag the place to be in NL voor uit te gaan ?quote:
Nee Antwerpen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Is Den-Haag the place to be in NL voor uit te gaan ?
Dat is toch niet in NLquote:
Weleens geweest dan? In d'anvers?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is toch niet in NL![]()
Maar natuurlijk is Antwerpen een leuke place
Wacht maar, wij gaan Rusland achterna en anexeren Vlaanderen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is toch niet in NL![]()
Maar natuurlijk is Antwerpen een leuke place
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weleens geweest dan? In d'anvers?
Vlaanderenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wacht maar, wij gaan Rusland achterna en anexeren Vlaanderen.
Dan moet je naar andere plaatsen gaan waar het goedkoper is hequote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, maar die tent kost meer dan die hoeren die daar buiten staan.
Daar was nog een 40+ vrouw die gewoon initiatief bij me nam.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je naar andere plaatsen gaan waar het goedkoper is he![]()
Genoeg keuze in Antwerpen.
Een oude madamquote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar was nog een 40+ vrouw die gewoon initiatief bij me nam.
Niet in d'anvers maar in een andere tent.
Madonna is pas een rimpeldoos.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Een oude madamen wat deed je? Had ze veel rimpels of was ze a la Madona ?
blablaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Madonna is pas een rimpeldoos.
Nee ze was gewoon precies zoals een knap ogende 40'er madame eruitziet.
Wel wat rimpels maar meer dan genoeg jeugdigheid.
Ik voelde mij er niet comfortabel bij dat ze een stukje ouder was.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
blablamijn vraag was , wat deed je? Hoe is het verder verlopen dan? Bedoel ....
Spijt komt altijd later en volgende keer yolo hequote:Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voelde mij er niet comfortabel bij dat ze een stukje ouder was.
Nu had ik allicht anders gehandeld.
Ik heb er geen spijt van, keb er weer wat van geleerd.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Spijt komt altijd later en volgende keer yolo he
Lerenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er geen spijt van, keb er weer wat van geleerd.
Wat is daarquote:
Keb wel zin om wat te leren gewoon.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Zijt ge geil KT ?
Wat wil je leren?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wel zin om wat te leren gewoon.
Jajaja doe nu niet alsof je het me niet zou vertellenquote:
Misschien in prive sferenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Jajaja doe nu niet alsof je het me niet zou vertellen
Ok daar houdt mijn curiositeit op.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok daar houdt mijn curiositeit op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |