Zo leer je dus elke dag iets nieuwsquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist niet dat ze altijd zo was
Nee , een brandweermanquote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of heb je een afvoerslang nodig?
Samen met zijn collega's....quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een brandweerman pompt het eruit hè...
Pompenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die kan in ieder geval goed veel spuiten.
Mannen die pompen krijgen spierenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, de andere kant op...Wat is daar zo
aan?
Hij scheert zijn borsthaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen die pompen krijgen spieren![]()
[ afbeelding ]
Vochtquote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zit je pas echt helemaal onder het vocht.
Dat is wat je raar vindt aan dit plaatje? Niet dat het lijkt alsof zijn benen erin zijn geschroefd als bij Ken?quote:
Weet jij wel wat ik bedoel met "Een brandweerman pompt het eruit hè..." ?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen die pompen krijgen spieren![]()
[ afbeelding ]
Ik zie heul geen benenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is wat je raar vindt aan dit plaatje? Niet dat het lijkt alsof zijn benen erin zijn geschroefd als bij Ken?
Is dat alles wat je opmerktquote:
Ja en ik voel dat je goesting hebt om het me te laten voelenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet jij wel wat ik bedoel met "Een brandweerman pompt het eruit hè..." ?
Ik deed uit de losse pols 70 kilo benchpress, ik ga morgen weer in de sportschool kijken als ik niet hoef te werken in de avond.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie heul geen benen
Hij heeft ook geen benen... Dat is ook apart.
Het halve topic wel denk ikquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en ik voel dat je goesting hebt om het me te laten voelen
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en ik voel dat je goesting hebt om het me te laten voelen
Hierbij een motivatie foto:quote:Op woensdag 9 april 2014 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik deed uit de losse pols 70 kilo benchpress, ik ga morgen weer in de sportschool kijken als ik niet hoef te werken in de avond.
Is dat een vlinderquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Hierbij een motivatie foto:
[ afbeelding ]
Uitgezonderd zijn tattoo
Eigenlijk ben ik ook moetjesquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is weer leuk geweest voor vandaag. Ben al sinds 06.00u wakker.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is weer leuk geweest voor vandaag. Ben al sinds 06.00u wakker.
Haha jullie worden oudquote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook moetjesIk ga bijna slapen
Faxie Faxie Faxie Hoe gaat het eigenlijk met uw Faxisme, al veel leden ?quote:
Eentje nog maar officieelquote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie Faxie Faxie Hoe gaat het eigenlijk met uw Faxisme, al veel leden ?
Ik zou zeggen, ga naar de hoeren?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
Godver keb ook best wel zin om helemaal los te gaan op een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |