Liever dat ze het op jouw pener voordoet?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Echt boeiend is et ook niet nee. Maar dat meisje die het voordeed was echt![]()
Ik maakte nog een fout silent chaos grapje. Die sloeg niet aan geloof ik .quote:Op donderdag 10 april 2014 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever dat ze het op jouw pener voordoet?
Faxie komaan, denk je nu echt dat ik ja zou zeggen? Zo gaat het niet. Sorryquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever dat ze het op jouw pener voordoet?
Hoezo?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik maakte nog een fout silent chaos grapje. Die sloeg niet aan geloof ik .
Owquote:Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie komaan, denk je nu echt dat ik ja zou zeggen? Zo gaat het niet. Sorry
Ze maakte zo'n fake vriendelijk lachje. Zo van ha ha ik lach nu alleen vriendelijk omdat ik ah werk ben lach.quote:
Wel een mooie kasteel dat welquote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Nouja het zou me wel leuk lijken om je de omgeving te laten zien![]()
Er staat hier een kasteel
[ afbeelding ]
Ow die lachjes zijn niet leukquote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Ze maakte zo'n fake vriendelijk lachje. Zo van ha ha ik lach nu alleen vriendelijk omdat ik ah werk ben lach.
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Wel een mooie kasteel dat welMaar ik pas.
Als ik zeg dat jullie op 31 april gaan neuken, dan zeg ik eigenlijk dat jullie nooit gaan neuken. Het kwartje is nog niet gevallen hè?quote:
Niet overdrijven he.quote:
Vanavond? Of zullen we even wachten?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef complicate het volgende:
[..]Wel dat gaan we zeker eens herhalen
Jawel, maar wou gewoon direct zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 15:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jullie op 31 april gaan neuken, dan zeg ik eigenlijk dat jullie nooit gaan neuken. Het kwartje is nog niet gevallen hè?
Okquote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, maar wou gewoon direct zijn
Wachten op wie wat hoe?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vanavond? Of zullen we even wachten?
*Geeft knuffeltjequote:
Wachten als in "rustig aan doen". Twee avonden achterelkaar is misschien iets teveel van het goede.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wachten als in "rustig aan doen". Twee avonden achterelkaar is misschien iets teveel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |