Dat is een stroming opgericht door Faxie, aka De Grote Leider die het aanmoedigt om zoveel mogelijk foute grappen en opmerkingen te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat blijkt. Wat houd dit faxisme ding eigenlijk in dat onder je naam bungelt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een stroming opgericht door Faxie, aka De Grote Leider die het aanmoedigt om zoveel mogelijk foute grappen en opmerkingen te maken.Klinkt als iets waar je bij geweest had moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dank voor het herstellen van mijn vertrouwen in het FoBo, ik bereidde mij reeds voor op alweer een nieuwe teleurstelling.
[..]
Dat is een stroming opgericht door Faxie, aka De Grote Leider die het aanmoedigt om zoveel mogelijk foute grappen en opmerkingen te maken.Wel een vrij magere inhoud voor een stroming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Fobo's zonder foto's zijn niet echt wat nee ...quote:Op donderdag 10 april 2014 13:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar je bij geweest had moeten zijn. Dank voor het herstellen van mijn vertrouwen in het FoBo, ik bereidde mij reeds voor op alweer een nieuwe teleurstelling.
Dan moet je de Bijbel maar lezen.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een vrij magere inhoud voor een stroming.
Valt me erg tegen ja, duidelijk geen eckte eckte aanhangster dus maar een meeloopster.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een vrij magere inhoud voor een stroming.
Goede cocktail ben ik niet vies van.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:52 schreef complicate het volgende:
[..]
CoolOp de oude markt heb je ALTIJD iets leuks te doen en zelfs als je mensen niet kent doe je gewoon een praatje ze zijn meestal goedgezind. Oh en voor lekker cocktails ga je naar de Naamsestraat.
Nee manquote:Op donderdag 10 april 2014 14:13 schreef habitue het volgende:
Ik dacht dat het Faxisme een soort vrouwenhaatbeweging was
Hierbij een linkje: http://www.mattiz.com/pagina1.htmlquote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Goede cocktail ben ik niet vies van.
Gaat wel goedkomen met de rest dan.
[..]
Dat is een stroming opgericht door Faxie, aka De Grote Leider die het aanmoedigt om zoveel mogelijk foute grappen en opmerkingen te maken.Haha ja datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grapje joohhhhhquote:
Leuvenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Grapje joohhhhh
En thanks compli. Kom je ook een cocktail mee drinken dan?
Wat is er zo anders aan?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:30 schreef habitue het volgende:
Net een prototype wingman condoom gekregen Op de beurs. Zag er verrekte makkelijk uit
Uh?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:32 schreef habitue het volgende:
Er zit een soort handvat aan kun jem zo over je pener schuiven.
Kweeniequote:Op donderdag 10 april 2014 14:20 schreef habitue het volgende:
En thanks compli. Kom je ook een cocktail mee drinken dan?
Echt boeiend is et ook niet nee. Maar dat meisje die het voordeed was echtquote:
Piepquote:Op donderdag 10 april 2014 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tss je moet hier eens de omgeving komen bekijken, dan piep je wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |