Ja joh die echoscopisten van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Mangostine het volgende:
zonen zijn tof
Maar enf wat laat joh om er nu pas achter te komen
ja dag, ik heb net terug zitten zoeken en lezen, ik zie echt niks. maar ik ben zeker blind en mijn humor staat uit. ik vertrouw een influx van oud-z&g'ers niet zo zeg maar, met zo ietsquote:
Pfff! Ben je zwanger ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ga wel even weg, want jullie maken me aan t huilen
je had even een post icon moeten doen, nu is t gewoon onaardig.quote:
Soesjequote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mango! Long time no see! Alles goed bij jullie?
Kut de icon vergetenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je had even een post icon moeten doen, nu is t gewoon onaardig.
maar eh, veel plezier allemaal met elkaar, en de inside jokes enzo! leuk dat jullie ook allemaal zwanger zijn en mee komen posten
Nee, die scoop heb ik gemist! Een broertje voor M, tofquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Soesje
Ja goed! Zwanger enzo! Zaterdag 20 weken al!
Had ik al gescoopt dat ik een penis in mijn buik heb?
Met jou?
Nu ik hier toch ben, willen jullie het geslacht weten Soesa? Ik gok op een jongetje voor jullie!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, die scoop heb ik gemist! Een broertje voor M, tof
Fijn dat alles goed gaat. Met mij ook prima!
Nee hoor, ik ben totaal niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef Olf het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben, willen jullie het geslacht weten Soesa? Ik gok op een jongetje voor jullie!
Ik heb een succesrate van iets van 10 procent dus reken maar vast op een meisje.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben totaal niet nieuwsgierig![]()
.
Jaaa, zeker dat we het willen weten. Zondag is D-Day! Gok op een jongetje staat genoteerd! Je bent niet de eerste, is ong. 50/50 nu
het is maar goed dat zo'n foetus geen tanden heeftquote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Een soort human centipede maar dan anders?
Ik vind dit kwetsend omdat je hierbij niet aan de gevoelens van duizendpoten hebt gedacht.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Een soort human centipede maar dan anders?
Op een zondag? Dan wordt het zeker weten een jongetjequote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben totaal niet nieuwsgierig![]()
.
Jaaa, zeker dat we het willen weten. Zondag is D-Day! Gok op een jongetje staat genoteerd! Je bent niet de eerste, is ong. 50/50 nu
Ah, das ook een mooie theoriequote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Op een zondag? Dan wordt het zeker weten een jongetje
Ik kan weer niks goed doen vandaag hč?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend omdat je hierbij niet aan de gevoelens van duizendpoten hebt gedacht.
Dag z&g, tot in 2017!![]()
Het beeld wordt steeds mooier zo he, dat begrijp jequote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is maar goed dat zo'n foetus geen tanden heeft
Ben jij zwanger?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik zie nu dat het de boel opvrolijkt inderdaad, zo'n icon!![]()
Dan blijf ik nog even (lurken).
Olf ben je zwanger?
Ik ben wat jij bent.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik zie nu dat het de boel opvrolijkt inderdaad, zo'n icon!![]()
Dan blijf ik nog even (lurken).
Olf ben je zwanger?
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben het er wel mee eens dat dit soort invasies wat verwarrend kunnen zijn voor de buitenstaander. Dus dames, gedraagt u zich een beetje!
Ik heb er toch ook goddomme niet voor gekozen dat ik zwanger ben!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben het er wel mee eens dat dit soort invasies wat verwarrend kunnen zijn voor de buitenstaander. Dus dames, gedraagt u zich een beetje!
deed de jouwes dat?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef laziness het volgende:
Nothing beats mijn verhaal over het handje dat zich via de verkeerde weg presenteerde![]()
Al is de gyn er al die jaren later nog steeds van overtuigd dat het anatomisch gezien niet mogelijk is geweest. Maar de arts-assistent heeft het wel in het verslag opgenomen.
wat een boosaardig kint!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens de arts-assistent dus wel ja
Nogal. Toen ie er uiteindelijk uitkwam via de juiste weg haalde hij de binnenkant zodanig open dat ik naar de OK mocht omdat het niet op de verloskamer te hechten viel.quote:
En dat komt niet eens zo zeer hierdoorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan alleen maar zo kijken nu:![]()
Ik snap nu ook je terughoudendheid voor een tweede
M'n drollen klinken opeens aanlokkelijk he.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
O joh dat kan zeker welquote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef laziness het volgende:
Nothing beats mijn verhaal over het handje dat zich via de verkeerde weg presenteerde![]()
Al is de gyn er al die jaren later nog steeds van overtuigd dat het anatomisch gezien niet mogelijk is geweest. Maar de arts-assistent heeft het wel in het verslag opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
O joh dat kan zeker welDan gaat het zo hatseflats door het septum rectovaginale
Niet openen als je ooit nog vaginaal wil bevallen en/of een zwakke maag heb.Ja het kan wel. Maar niet zonder schade te hebben bij je darm etc en dat had ik niet dus kon het volgens de gyn niet zo gegaan zijn zoals de arts-assistent beweerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Ik snap iedereens terughoudendheid voor een kind inmiddelsquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Deze moeder ook! redelijk dan, t buiten plaatsen ging niet helemaal goedquote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan dat gelukkig redelijk buiten mezelf plaatsen
ik wist dat er zoiets ging komenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Deze moeder ook! redelijk dan, t buiten plaatsen ging niet helemaal goed
Haaaaiquote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Kyara het volgende:
Normaal gesproken komen dit soort invasies alleen als het over stolsels, knippen, scheuren, kraamzuivering, poepen en kotsen bij 8 cm en andere heerlijkheden gaat
Ik heb de spoiler per ongeluk geopendquote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Mineola het volgende:
En ik vind Kyara hier veel te snel aanwezig. Ik voel drielingvibes!
Het gezicht van mijn vriend toen hij moest assisteren met hechten was pricelessquote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Dot. het volgende:
Ach, gelukkig zie je er zelf niks van en loopt alleen je vriend/man een trauma op![]()
Of zijn hier ook liefhebbers van een spiegel erbij?
Volgens het medisch contact kan het wel, maar is het wel uiterst zeldzaam. Sowieso een zeldzame complicatiequote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja het kan wel. Maar niet zonder schade te hebben bij je darm etc en dat had ik niet dus kon het volgens de gyn niet zo gegaan zijn zoals de arts-assistent beweerde.
Ja met een piemeltje er aan toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
Is het nou een stuitbevalling en zijn die ronde dingen van voren teelballen?
juhp en de flubber dr boven is z'n piem0lquote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
Is het nou een stuitbevalling en zijn die ronde dingen van voren teelballen?
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het gezicht van mijn vriend toen hij moest assisteren met hechten was priceless
Ik laat vaders meestal hechten! Ik heb geleerd dat we vaders meer moeten betrekken bij hechting dus vooruit dan maar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Mineola het volgende:
Dat is vrij standaard idd tegenwoordig, dat je partner moet assisteren! Komt door de bezuinigingen in de zorg.
Ja maar daar kan ik niet over meepraten. Over kotsen trouwens ook niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Limone het volgende:
Hč jongens, ik dacht dat het over poepen ging!
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik laat vaders meestal hechten! Ik heb geleerd dat we vaders meer moeten betrekken bij hechting dus vooruit dan maar.
Het is deze keer écht waarquote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Mineola het volgende:
Dat is vrij standaard idd tegenwoordig, dat je partner moet assisteren! Komt door de bezuinigingen in de zorg.
Dat jij nog zwanger bent geworden johquote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het is deze keer écht waarde artsassistent die de vk assisteerde werd weggepiept voor een spoed en T werd gevraagd om even de klemmen vast te houden. Dan ontkom je niet aan de scenic view
[..]
Ik laat vaders meestal hechten! Ik heb geleerd dat we vaders meer moeten betrekken bij hechting dus vooruit dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als je een jongetje krijgt dan zo'n stoere chevron-stripes deken
t is trouwens echt een dekentje in spoiler, geen rare dingen
:)
Oh mijn vk deed het helemaal alleenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het is deze keer écht waarde artsassistent die de vk assisteerde werd weggepiept voor een spoed en T werd gevraagd om even de klemmen vast te houden. Dan ontkom je niet aan de scenic view
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef mignonne het volgende:
Speeserd! Over draad gesproken... doe eens haken? Ik pik deze foto even van een medefokster, daarom in spoiler, maar kijk nou wat zoet voor een meisjeOh wow! Maar dat is wel echt level 9000 toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als je een jongetje krijgt dan zo'n stoere chevron-stripes deken
t is trouwens echt een dekentje in spoiler, geen rare dingen![]()
Nee ik ook niet over kotsen. Over poepen wel. Veel.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik niet over meepraten. Over kotsen trouwens ook niet.
oh. Dat had ik niet gezien.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee want ik had het hierboven al gezegd dat het een stuit was
nee joh! Doodsimpel die!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh wow! Maar dat is wel echt level 9000 toch ?
Ja doe eens?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh mijn vk deed het helemaal alleen![]()
Kotsen was ook een leuke bij mij trouwens! Interesse in het verhaal?
Ligt er aan of je vrienden wil blijven. Oftewel hoeveel humor ze heeftquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
oh. Dat had ik niet gezien.
Nou ja, we hebben m niet nodig ook.
Ik twijfel of ik die foto door ga sturen naar een zwangere vriendin.
Volgens hem was er echt niks vies of herkenbaar, alleen heel veel bloed en doeken ofzo dus hij vond het "meevallen" ondanks zijn gezichtsuitdrukkingquote:
het is die ene van vakantie.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef laziness het volgende:
[..]
Ligt er aan of je vrienden wil blijven. Oftewel hoeveel humor ze heeft
Volgens mij valt dat heel erg mee. Het ziet er uit als vooral 1 steek alleen doe je bij die hartjes 3 keer zo'n steek in 1 gaatje in plaats van 1 keer. Lekk0r duidelijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
O joh dat kan zeker welDan gaat het zo hatseflats door het septum rectovaginale
Niet openen als je ooit nog vaginaal wil bevallen en/of een zwakke maag hebt.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn meisje ligt momenteel nog in stuit..beter wel dat ze gaat draaien voor het geval ik natuurlijk ga bevallen
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Oh die is mooiquote:
Mijn vent zei dat het er post geboorte heel opgezwollen en beurs uitzag dus dat ie de aanblik verder vermeden heeft waar kon voor het geval we toch nog een tweede wildenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens hem was er echt niks vies of herkenbaar, alleen heel veel bloed en doeken ofzo dus hij vond het "meevallen" ondanks zijn gezichtsuitdrukking
Ja zeg, jij bent helemaal niet zwangerquote:
post eens?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef Olf het volgende:
Ik heb het geluk een full frontal foto te hebben van het moment supreme, en het ziet er op bloederigheid na, echt zo normaal uit! Even om moed in te spreken.
Ik hou van Merino!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en die merino is zooo zacht en warm
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Olf het volgende:
[..]
Even een mooie voor/na in elkaar flansen hoor...
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja zeg, jij bent helemaal niet zwanger![]()
Maar met liefde! De vpk kwam een kruik brengen en ik stond voorover geleund bij het bed en kon nog net vragen om een bakje. De vpk deed een stap naar rechts om het bakje te pakken en toen kwam het er bij mij netjes met een boogje uit over het bed, de stoel, de vloer en de vpk met haar bakje en Crocs![]()
Twee minuten later had ik persweeen trouwens, dus het was het kei waard
't is wel heel heel zeldzaamquote:Op woensdag 9 april 2014 22:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omg. Mijn meisje ligt momenteel nog in stuit..beter wel dat ze gaat draaien voor het geval ik natuurlijk ga bevallen
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt vast een fijn dekentjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en die merino is zooo zacht en warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Spiegel meldt! Ik vond het machtig interssant!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Dot. het volgende:
Ach, gelukkig zie je er zelf niks van en loopt alleen je vriend/man een trauma op![]()
Ja maar ik heb wel een geboorte.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja zeg, jij bent helemaal niet zwanger![]()
Maar met liefde! De vpk kwam een kruik brengen en ik stond voorover geleund bij het bed en kon nog net vragen om een bakje. De vpk deed een stap naar rechts om het bakje te pakken en toen kwam het er bij mij netjes met een boogje uit over het bed, de stoel, de vloer en de vpk met haar bakje en Crocs![]()
Twee minuten later had ik persweeen trouwens, dus het was het kei waard
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef mignonne het volgende:
ik maak deze, maar ik heb de schurft aan haken dus t duurt vrij lang
Zeg, jij weet te motiveren! Tien posts terug yayde je me nog aan om te gaan haken jonge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een spiegel bij de baarkrukquote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Spiegel meldt! Ik vond het machtig interssant!
Wel uitkijken met een hete douche daarna dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
van hechtdraad naar wol, zo groot is die stap toch niet? wel op blijven letten hoor
Gewoon doen kerel! jij kan dat!!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zeg, jij weet te motiveren! Tien posts terug yayde je me nog aan om te gaan haken jonge!
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Wel uitkijken met een hete douche daarna dan.
Dat kan dan weer wel met goeiekope action wol!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Boh! Boh ja! Dat is zoooo nastyquote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef laziness het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Deze visual is écht priceless. Als ik niet zo goed gehecht was piste ik nu in mn tena!
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Deze visual is écht priceless. Als ik niet zo goed gehecht was piste ik nu in mn tena!
Hoezo 'vandaag'?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik kan weer niks goed doen vandaag hč?
Uh neequote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Boh! Boh ja! Dat is zoooo nastyHad je toch ook een foto van geplaatst he? Althans, kan me de foto (helaas) herinneren.
Ik dacht al.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Uh nee![]()
Er zijn geen foto's van. Thank god!!!
That does it. Van de geslachtsecho door naar de haakwinkel volgende weekquote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewoon doen kerel! jij kan dat!!
Ik maak een deken formaat 1-persoons, bij gebrek aan baby. T voordeel van babyspul is dat t zo lekker snel klaar is
Nou die was dan niet van mij en ik heb hem niet geplaatst!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Wel lazi, die foto heb ik ook gezien hoor
Ja, fijn is dat inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh nee, ik scrolde verder en toen zag ik De Foto. Ik ben bijzonder blij voor je dat jij het niet zelf bent op die fotoquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Uh nee![]()
Jaweeeeeel joh! Ik ben een tijdje terug nog in t B. geweest, daar hangt ie in de koffiekamerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Uh nee![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat wordt vast een fijn dekentje
ik maak deze, maar ik heb de schurft aan haken dus t duurt vrij lang
die is wél tof! Is dat gewoon een stokjesdeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
jaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is wél tof! Is dat gewoon een stokjesdeken?
Was er dan nog iemand met zo'n zwaaifoto?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou die was dan niet van mij en ik heb hem niet geplaatst!
quote:
alles rozequote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja
meer kon ik vorig jaar niet
Er komen straks nog 15 tinten roze aanmeisjes hč...
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Dot. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tegenhanger voor die demotivational dan maar![]()
hier doe je het voor hoor
Mijn favo foto-log nog ns spammen: http://www.dfwbirthphotographer.com/home/?p=3065
bij 'recent posts' kun je doorklikken.:)
hoest met de netkousen? Helpt het wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had een beetje laat door dat er iets te doen was hier. Zat nog wat dingetjes te doen voor mn werk.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef mignonne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tegenhanger voor die demotivational dan maar![]()
hier doe je het voor hoor
Mijn favo foto-log nog ns spammen: http://www.dfwbirthphotographer.com/home/?p=3065
bij 'recent posts' kun je doorklikken.zijn wel allemaal tweede / derde kindjes met niet al te helse bevallingen, lijkt
disclaimer
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]zijn wel allemaal tweede / derde kindjes met niet al te helse bevallingen, lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooo en die foto van stuit met handje.. my god
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo te lezen zijn ze dr op tijd bij geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooo en die foto van stuit met handje.. my god
Sterkte twinkle! Het is een heftige periode die je (schoon)moeder tegemoet gaat.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo.. en nu weer terug naar waar het echt om draait hier.. de dirty details die niemand je van tevoren vertelt.
Poep en pies en kots en extra gaatjes. En drukke buikbabies etc![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef mignonne het volgende:
Speeserd! Over draad gesproken... doe eens haken? Ik pik deze foto even van een medefokster, daarom in spoiler, maar kijk nou wat zoet voor een meisjehey deze ken ik......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als je een jongetje krijgt dan zo'n stoere chevron-stripes deken
t is trouwens echt een dekentje in spoiler, geen rare dingen*poef* nu is het weg
nee is echt makkelijk. Je hoeft alleen maar tot 7 te kunnen tellen. Ik doe je op fb wel een linkje naar het patroon. Als je doorhaakt ben je zo klaar. Ik ben met deze al effe bezig. Maar peuter die er met de bollen vandoor gaat, anderhalve maand voor de verhuizing alle haakspullen al ingepakt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mag ik dat linkje ookquote:Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
nee is echt makkelijk. Je hoeft alleen maar tot 7 te kunnen tellen. Ik doe je op fb wel een linkje naar het patroon. Als je doorhaakt ben je zo klaar. Ik ben met deze al effe bezig. Maar peuter die er met de bollen vandoor gaat, anderhalve maand voor de verhuizing alle haakspullen al ingepakt.
kijk eens:quote:Op donderdag 10 april 2014 08:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mag ik dat linkje ook?
Twinkle, beterschap, wat een schrik!
Ah, thanksquote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk eens:
http://charami.com/2012/04/22/patroon-hartjesdeken/
(staat gewoon online, dus is geen jatten ofzo)
die is het idd. Heb hen op te telefoon niet paraat wel op de tablet maar die is nu ingepikt Door sofie.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk eens:
http://charami.com/2012/04/22/patroon-hartjesdeken/
(staat gewoon online, dus is geen jatten ofzo)
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:51 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
die is het idd. Heb hen op te telefoon niet paraat wel op de tablet maar die is nu ingepikt Door sofie.
Oh, dus er is nog hoop!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Kan ook idd heel goed voor een jongensbaby.
Ik ben ook écht heel onhandig en ongeduldig met creatieve dingen. Echt. Ik ben haast motorisch gestoord in groep 3 kreeg ik bijles in knippen, dat zegt al genoeg denk ik . Mijn man moest ook serieus hard lachen toen ik hem vertelde dat ik wilde gaan haken (voor Spees
). Maar, ik moet zeggen, het valt me echt alles mee
.
Ik vind dit een beetje een nare post als ik eerlijk benquote:Op donderdag 10 april 2014 09:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben wel een motorische kluns, maar dan in de grove motoriek. ik moest als kleuter naar skippy-club, caesartherapie voor kinderen die niet goed kunne ngooien, vangen, op 1 been staan, hinkelen etc.ik zat daar met een meisje met down, een jongen met klompvoetjes, een dove en een blinde...
en in de brugklas moest ik gym-remedial teachingook zo'n club van lelijke kinderen was dat.
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een nare post als ik eerlijk ben
Misschien een kleine troost; ik kan ook nog niet knippenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
. Mijn man moest ook serieus hard lachen toen ik hem vertelde dat ik wilde gaan haken (voor Spees). Maar, ik moet zeggen, het valt me echt alles mee
.
Oh, dus er is nog hoop!*motorische-kneuzen-boks* Had ik maar bijles knippen gehad. Ik kan het nog steeds niet
Ik bedenk al jaren dat ik zou willen kunnen haken maar ik durf er niet aan te beginnen omdat ik zo verrekte onhandig en ongeduldig ben, maar misschien moet het ik het toch maar eens gaan doen. Er zijn zoveel mooie dingen mee te maken!
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:07 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Kinderen die down, een klompvoetje, blindheid of doofheid hebben zijn ook vaak leuk en -knap![]()
Net als de kinderen die achteraan stonden toen de motoriek werd uitgedeeld
ik denk het wel. Als je even goed doorpakt moet dat lukken. Ken je iemand die het je kan leren, een middagje ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat dekentje is wel heel schattig.... Is het realistisch om te denken dat ik kan leren haken en dan daadwerkelijk dat dekentje kan maken in mijn verlof?
Je kent het boek de club van lelijke kinderen niet? ik bedoel niet dat die kinderen allemaal lelijk waren hoor. het is een kinderboek over kinderen die anders zijn dan anderen en samen toch heel sterk zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een nare post als ik eerlijk ben
ik heb nog wel een creatieve tante, misschien wil die me wel helpen jaquote:Op donderdag 10 april 2014 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het wel. Als je even goed doorpakt moet dat lukken. Ken je iemand die het je kan leren, een middagje ofzo?
Noem je mij nou lelijk?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je kent het boek de club van lelijke kinderen niet? ik bedoel niet dat die kinderen allemaal lelijk waren hoor. het is een kinderboek over kinderen die anders zijn dan anderen en samen toch heel sterk zijn.
sorry als t naar overkomt.maar de samenstelling van die skippy-club was echt zoals ik m beschrijf, en ik hoorde daar ook bij met mijn dikke binnen en klunzige loopje...
overigens was dat gym RT clubje wel echt een club van lelijke kinderen, want we waren allemaal te dik
Ik heb twee keer in mijn leven gehockeyt met gym en beide keren mijn enkel verstuiktquote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn haakwerk in den beginne meermaals vloekend door de kamer geslingerd. Dat heeft ruim een jaar geduurd, tot ik eens met grof acryl ben gaan proberen in plaats van amigurimi-katoen. Dat heeft wel geholpenTip voor de twijfelaars!
oh en de enige sport die ik altijd won was trefbal, omdat ik zo'n master ben in ballen compleet missen
Ik heb ooit eens gepoogd te tennissen, ik 23, en mijn broer 20, samen tegen ons broertje van 14. We werden in de pan gehakt. Mijn ouders hebben alle motoriek voor de laatste bewaard
http://www.wolplein.nl/quote:Op donderdag 10 april 2014 10:11 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
ik heb nog wel een creatieve tante, misschien wil die me wel helpen ja
Nog tips over waar de benodigdheden te kopen/bestellen?
ja zo bedoelde ik het dus nietquote:Op donderdag 10 april 2014 10:07 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Kinderen die down, een klompvoetje, blindheid of doofheid hebben zijn ook vaak leuk en knap![]()
Net als de kinderen die achteraan stonden toen de motoriek werd uitgedeeld
Lol, in hockey faalde ik inderdaad ook enorm. En da's best een kwelling als je op een van de oudste elitaire lycea van NL zit waar iedereen op hockey zat en naar zeilkamp ging enzoquote:Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb twee keer in mijn leven gehockeyt met gym en beide keren mijn enkel verstuikt![]()
Soesa, ha, goed om te weten dat knip Remedial Teaching niet effectief is. Als iemand M erop wil doen dan heb ik overtuigend bewijs dat het zinloos is(het arme schaap is waarschijnlijk nog links ook, dat wordt helemaal niets me knippen
)
wie spul?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb de hartjes deken met wie spul gehaakt. Garen en haaknaalden zijn daar vandaan.
ja, ik ben zo van de schattige roze jurkjesquote:Op donderdag 10 april 2014 10:19 schreef BlueEyes het volgende:
Oh Sq je krijgt toch een meisje? Staat bij de vertaalde patronen een heul schattig roze jurkje
thanksquote:Op donderdag 10 april 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.wolplein.nl/
Ik kan je drops baby merino / merino soft / cotton merino erg aanraden!
Oh, en anders even in het haaktopic kijken, staan ook veel linkjes
De meeste hobbywinkels hebben ook wel een hoop, haken is helemaal hip. Ik weet niet in welke regio je woont?quote:
Oh ik was niet beledigd hoor, maar had een beetje een naar gevoel bij die ene post omdat het leek alsof je het anders bedoelde dan je daadwerkelijk deed zeg maar.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef kwakz0r het volgende:
het sneue was dat ik in de periode dat ik gym rt kreeg (puur omdat ik dik was overigens, werd me gewoon zo verteld) al 3 uur per week gym had, 2 uur RT kreeg, en dan vervolgens op maandag anderhalf uur waterpolotraining had, dinsdag anderhalf uur zwemtraining, donderdag smaen twee uur zwemtraining én duurzwemtraining en op zaterdag een waterpolo wedstrijd. Oh en soms extra waterpolotraining op zondagochtend...
Sorry als ik mensen beledigde, ik vind dikke mensen niet allemaal lelijk, en kinderen met down ook niet, en blinde mensen ook niet (tenzij ze rood haar hebben, dan wel).
dat laatste grpaje is wel duidelijk toch
Jezus, wat veelquote:Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef kwakz0r het volgende:
het sneue was dat ik in de periode dat ik gym rt kreeg (puur omdat ik dik was overigens, werd me gewoon zo verteld) al 3 uur per week gym had, 2 uur RT kreeg, en dan vervolgens op maandag anderhalf uur waterpolotraining had, dinsdag anderhalf uur zwemtraining, donderdag smaen twee uur zwemtraining én duurzwemtraining en op zaterdag een waterpolo wedstrijd. Oh en soms extra waterpolotraining op zondagochtend...
+1quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen om je laatste grap
Je mag 'm van mij in elk gewenst kleurtje knutselen hoor, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 10 april 2014 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben zo van de schattige roze jurkjes
(volgens mignonne worden ze automagisch rozeprinsessen na een tijdje, tot die tijd ga ik mijn potentiele dochter zo veel mogelijk in groen, geel, blauw en oranje hijsen)
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik was niet beledigd hoor, maar had een beetje een naar gevoel bij die ene post omdat het leek alsof je het anders bedoelde dan je daadwerkelijk deed zeg maar.
Ik moest wel een beetje lachen om je laatste grap
Oh gelukkig, dat is erg nobelquote:Op donderdag 10 april 2014 10:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Je mag 'm van mij in elk gewenst kleurtje knutselen hoor, zo ben ik dan ook wel weer
Oh dat klinkt inderdaad als mijn stijlquote:Op donderdag 10 april 2014 09:35 schreef Poppejans het volgende:
Ooooh geweldig dat dekentje!
En gekleurde hartjes zijn hartstikke unisex vind ik hoor
Ik ben zoiemand die dit via Etsy oid zou kopen,kan echt helemaal niks zelf maken op dit gebied.
Zo kocht ik op vakantie bij Texelse omaatjes een gebreid vestje en mutsje,geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.etsy.com/list(...)f=shop_home_active_6
in paars!ik vind paars echt de meest afschuwelijke kleur die ze uitgevonden hebbben
maar dit is wel mooi
:)
Echt? Paars is mijn all time favorite. Ik zoek altijd naar tinten paars die ook kunnen voor een jongetje, want ik vind het zo mooiquote:Op donderdag 10 april 2014 10:49 schreef mignonne het volgende:
in paars!ik vind paars echt de meest afschuwelijke kleur die ze uitgevonden hebbben
maar dit is wel mooi
ghehequote:Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Echt? Paars is mijn all time favorite. Ik zoek altijd naar tinten paars die ook kunnen voor een jongetje, want ik vind het zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
wat jij beschrijft herken ik als bandenpijn, kan echt als een messteek aanvoelen in je buik/lies. Even rustig zitten en ademen! en je buik vasthouden bij opstaan enz.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja ik weet niet, zou dat bandenpijn kunnen zijn? Ik herken bandenpijn meer als een 'harde' pijn, niet als een stekende pijn. Als ik niks doe gaat het wel goed en voel ik niks (al had ik net wel een harde buik) maar ik durf nu even niet te staan/lopen
Grappig! Ik hou ook enorm van paars.. De muur in mijn zoontje zijn kamer is paars en zijn kinderwagen ookquote:Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Echt? Paars is mijn all time favorite. Ik zoek altijd naar tinten paars die ook kunnen voor een jongetje, want ik vind het zo mooi
makkie hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 09:02 schreef PureEvil het volgende:
Sterkte Twinkle!![]()
Leuk dekentje, met die hartjes ! Zou ik ook we willen maken, maar ik ben echt zo'n kneus in zulke dingen
He wat vervelendquote:Op donderdag 10 april 2014 13:31 schreef LaLouchi het volgende:
Sorry niet helemaal bijgelezen..
kom net bij de VK vandaan, ik moet meteen morgen een groei echo, dan weer een met 30 weken en een met 35 weken. Ze vind het kindje vrij groot voelen oid. Aan suiker ligt het niet want mijn waardes waren goed. Ik maak me nu best zorgen..
dankjequote:Op donderdag 10 april 2014 13:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
He wat vervelend
Als je geen diabetes hebt kan het best zijn dat je gewoon een relatief groot kind verwacht zonder dat er verder iets bijzonders aan de hand is. Er zijn nu eenmaal grote en kleine baby's, hoeft allemaal niets te betekenenWacht eerst de echo's en dergelijke even rustig af
Het klinkt inderdaad als indalen. Alsof je met een mes wordt gestoken?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
De echo kan ook gewoon goed eruit komen hoor. Bij mijn vk kreeg ik het idee dat ze over het algemeen m'n baarmoeder te groot vonden oid, dus kreeg ik een groeiecho. Kind is net onder het gemiddelde juist qua groei.
Vriendin en ook internet leert me dat die pijn die ik had ook indalen kan betekenen. Zoals het beschreven werd op een site kwam het wel herkenbaar voor. Maar ik dacht dat tweede kindjes vrijwel nooit indalen? Daarnaast heb ik het bij peuter echt nog nooit gevoeld dat het was gebeurd.
Ik herken het ook wel als indalen TAPquote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
De echo kan ook gewoon goed eruit komen hoor. Bij mijn vk kreeg ik het idee dat ze over het algemeen m'n baarmoeder te groot vonden oid, dus kreeg ik een groeiecho. Kind is net onder het gemiddelde juist qua groei.
Vriendin en ook internet leert me dat die pijn die ik had ook indalen kan betekenen. Zoals het beschreven werd op een site kwam het wel herkenbaar voor. Maar ik dacht dat tweede kindjes vrijwel nooit indalen? Daarnaast heb ik het bij peuter echt nog nooit gevoeld dat het was gebeurd.
geboortekanaalquote:Op donderdag 10 april 2014 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
TAP: *boks*![]()
Ik had ze vanmorgen ookWas aan het wandelen met mn moeder, oma & Saartje, en ineens *TJSAK STEEK SSJJJTK* Kreeg ik er ook een paar, lekker 'diep' in m'n vrouwelijkheid.
vrouwelijkheid![]()
Het was 't slechtste synoniem dat ik kon bedenken
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geboortekanaal
Nog beter: cloaca.
Als ik het over 'mijn geboortekanaal' heb, dan doet me dat eigenlijk aan het kanaal denken waardoor ik ter wereld ben gekomen. En dat vind ik een ietwat disturbing image. Vooral omdat ik nogal visueel ben ingesteldquote:Op donderdag 10 april 2014 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geboortekanaal
Nog beter: cloaca.
Oehhhhquote:
toch wel met tranen stiekem?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:58 schreef Limone het volgende:
Van voorbips moet ik altijd even giechelen..
Ik zie daarbij altijd een ellenlange zwembadachtige buizenconstructie voor me.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:02 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb zelf altijd geleerd dat het een truus heette en dat ook zo aan mijn dochtertje geleerd.. tot ze eens uit school kwam in groep 4 en ze het over de bloemetjes en bijtjes hadden gehad. Toen zei ze met een heel serieus gezicht, wijzend naar die plek "Mam, dat daar heet een vagina en geen truus hoor!".
hoe heet de jouwes?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar..... vraagje aan de truuszeggers. Kennen jullie dan niemand die Truus heet ofzo? Ik stel me namelijk een wat awkward situatie voor nu
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch wel met tranen stiekem?
Voorbips... een piemel is toch ook geen tussenpoot?
Och, er zijn volwassenen die dat nog steeds denken, t kan ergerquote:Op donderdag 10 april 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die discussies over "hoe noem je het geslachtsdeel van je dochter" ook altijd fascinerend. Voor jongens is het vrij makkelijk (piemel, plasser of penis) maar voor meisjes zijn er 3974 opties en ze worden eigenlijk allemaal als fout gezien
Maar dat komt volgens mij vooral omdat volwassenen er een seksuele lading aan geven (bewust of onbewust). Ik had achteraf toch wel gewild dat ik wat meer geslachtsdeeleducatie had gekregen als kind. Dan had ik niet tot mijn 10e gedacht dat urine uit je clit komt
ja, er zijn ook mensen die denken dat het geil is om er flink op te bijten, dus het verbaast me weinig.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
[..]
Och, er zijn volwassenen die dat nog steeds denken, t kan erger
Vulva, zou ik doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik zie daarbij altijd een ellenlange zwembadachtige buizenconstructie voor me.
Wij noemden het toen de oudste heel klein was gewoon plassertje. Zodra ze zich ervan bewust werd dat er 2 soorten zijn, heeft ze zelf de woorden buitenplassertje en binnenplassertje bedacht. Creatief.., en niet heel lang houdbaar, denk ik, maar we zien wel wat ervoor in de plaats komt tzt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |