Ja joh die echoscopisten van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Mangostine het volgende:
zonen zijn tof
Maar enf wat laat joh om er nu pas achter te komen
ja dag, ik heb net terug zitten zoeken en lezen, ik zie echt niks. maar ik ben zeker blind en mijn humor staat uit. ik vertrouw een influx van oud-z&g'ers niet zo zeg maar, met zo ietsquote:
Pfff! Ben je zwanger ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ga wel even weg, want jullie maken me aan t huilen
je had even een post icon moeten doen, nu is t gewoon onaardig.quote:
Soesjequote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mango! Long time no see! Alles goed bij jullie?
Kut de icon vergetenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je had even een post icon moeten doen, nu is t gewoon onaardig.
maar eh, veel plezier allemaal met elkaar, en de inside jokes enzo! leuk dat jullie ook allemaal zwanger zijn en mee komen posten
Nee, die scoop heb ik gemist! Een broertje voor M, tofquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Soesje
Ja goed! Zwanger enzo! Zaterdag 20 weken al!
Had ik al gescoopt dat ik een penis in mijn buik heb?
Met jou?
Nu ik hier toch ben, willen jullie het geslacht weten Soesa? Ik gok op een jongetje voor jullie!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, die scoop heb ik gemist! Een broertje voor M, tof
Fijn dat alles goed gaat. Met mij ook prima!
Nee hoor, ik ben totaal niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef Olf het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben, willen jullie het geslacht weten Soesa? Ik gok op een jongetje voor jullie!
Ik heb een succesrate van iets van 10 procent dus reken maar vast op een meisje.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben totaal niet nieuwsgierig![]()
.
Jaaa, zeker dat we het willen weten. Zondag is D-Day! Gok op een jongetje staat genoteerd! Je bent niet de eerste, is ong. 50/50 nu
het is maar goed dat zo'n foetus geen tanden heeftquote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Een soort human centipede maar dan anders?
Ik vind dit kwetsend omdat je hierbij niet aan de gevoelens van duizendpoten hebt gedacht.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Een soort human centipede maar dan anders?
Op een zondag? Dan wordt het zeker weten een jongetjequote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben totaal niet nieuwsgierig![]()
.
Jaaa, zeker dat we het willen weten. Zondag is D-Day! Gok op een jongetje staat genoteerd! Je bent niet de eerste, is ong. 50/50 nu
Ah, das ook een mooie theoriequote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Op een zondag? Dan wordt het zeker weten een jongetje
Ik kan weer niks goed doen vandaag hè?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend omdat je hierbij niet aan de gevoelens van duizendpoten hebt gedacht.
Dag z&g, tot in 2017!![]()
Het beeld wordt steeds mooier zo he, dat begrijp jequote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is maar goed dat zo'n foetus geen tanden heeft
Ben jij zwanger?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik zie nu dat het de boel opvrolijkt inderdaad, zo'n icon!![]()
Dan blijf ik nog even (lurken).
Olf ben je zwanger?
Ik ben wat jij bent.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik zie nu dat het de boel opvrolijkt inderdaad, zo'n icon!![]()
Dan blijf ik nog even (lurken).
Olf ben je zwanger?
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben het er wel mee eens dat dit soort invasies wat verwarrend kunnen zijn voor de buitenstaander. Dus dames, gedraagt u zich een beetje!
Ik heb er toch ook goddomme niet voor gekozen dat ik zwanger ben!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben het er wel mee eens dat dit soort invasies wat verwarrend kunnen zijn voor de buitenstaander. Dus dames, gedraagt u zich een beetje!
deed de jouwes dat?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef laziness het volgende:
Nothing beats mijn verhaal over het handje dat zich via de verkeerde weg presenteerde![]()
Al is de gyn er al die jaren later nog steeds van overtuigd dat het anatomisch gezien niet mogelijk is geweest. Maar de arts-assistent heeft het wel in het verslag opgenomen.
wat een boosaardig kint!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens de arts-assistent dus wel ja
Nogal. Toen ie er uiteindelijk uitkwam via de juiste weg haalde hij de binnenkant zodanig open dat ik naar de OK mocht omdat het niet op de verloskamer te hechten viel.quote:
En dat komt niet eens zo zeer hierdoorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan alleen maar zo kijken nu:![]()
Ik snap nu ook je terughoudendheid voor een tweede
M'n drollen klinken opeens aanlokkelijk he.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
O joh dat kan zeker welquote:Op woensdag 9 april 2014 21:48 schreef laziness het volgende:
Nothing beats mijn verhaal over het handje dat zich via de verkeerde weg presenteerde![]()
Al is de gyn er al die jaren later nog steeds van overtuigd dat het anatomisch gezien niet mogelijk is geweest. Maar de arts-assistent heeft het wel in het verslag opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
O joh dat kan zeker welDan gaat het zo hatseflats door het septum rectovaginale
Niet openen als je ooit nog vaginaal wil bevallen en/of een zwakke maag heb.Ja het kan wel. Maar niet zonder schade te hebben bij je darm etc en dat had ik niet dus kon het volgens de gyn niet zo gegaan zijn zoals de arts-assistent beweerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Ik snap iedereens terughoudendheid voor een kind inmiddelsquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Deze moeder ook! redelijk dan, t buiten plaatsen ging niet helemaal goedquote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan dat gelukkig redelijk buiten mezelf plaatsen
ik wist dat er zoiets ging komenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Deze moeder ook! redelijk dan, t buiten plaatsen ging niet helemaal goed
Haaaaiquote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Kyara het volgende:
Normaal gesproken komen dit soort invasies alleen als het over stolsels, knippen, scheuren, kraamzuivering, poepen en kotsen bij 8 cm en andere heerlijkheden gaat
Ik heb de spoiler per ongeluk geopendquote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Mineola het volgende:
En ik vind Kyara hier veel te snel aanwezig. Ik voel drielingvibes!
Het gezicht van mijn vriend toen hij moest assisteren met hechten was pricelessquote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Dot. het volgende:
Ach, gelukkig zie je er zelf niks van en loopt alleen je vriend/man een trauma op![]()
Of zijn hier ook liefhebbers van een spiegel erbij?
Volgens het medisch contact kan het wel, maar is het wel uiterst zeldzaam. Sowieso een zeldzame complicatiequote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja het kan wel. Maar niet zonder schade te hebben bij je darm etc en dat had ik niet dus kon het volgens de gyn niet zo gegaan zijn zoals de arts-assistent beweerde.
Ja met een piemeltje er aan toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
Is het nou een stuitbevalling en zijn die ronde dingen van voren teelballen?
juhp en de flubber dr boven is z'n piem0lquote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
Is het nou een stuitbevalling en zijn die ronde dingen van voren teelballen?
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het gezicht van mijn vriend toen hij moest assisteren met hechten was priceless
Ik laat vaders meestal hechten! Ik heb geleerd dat we vaders meer moeten betrekken bij hechting dus vooruit dan maar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Mineola het volgende:
Dat is vrij standaard idd tegenwoordig, dat je partner moet assisteren! Komt door de bezuinigingen in de zorg.
Ja maar daar kan ik niet over meepraten. Over kotsen trouwens ook niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Limone het volgende:
Hè jongens, ik dacht dat het over poepen ging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |