SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
Anton anton anton anton!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Marenda het volgende:
Nog 3 dagen en dan worden de nieuwe weer bekend gemaakt.
Waar hopen jullie op,als je zou mogen beslissen.?
Die gozer lacht en neukt in de ronte, Blij als een kindquote:
is deze voor lot;quote:Op woensdag 9 april 2014 20:52 schreef Urb het volgende:
Aike tegen Ruud heeft het over 15 Mophsuits bestellen met Utopia (crew?) achterop![]()
Da's zoiets dus https://www.google.nl/sea(...)w=1680&bih=965&dpr=1
Nee geen Kellyquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef Parlay het volgende:
Of een relnicht, die mag er van mij ook in
Een Gouden Kooitje.. hoeren huren er is nu geld zatquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef Parlay het volgende:
Of een relnicht, die mag er van mij ook in
Eric of Servioquote:
Gaby zal nu ook wel gestopt zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Gouden Kooitje.. hoeren huren er is nu geld zat
Daarom, niet zeiken maar rellenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Gouden Kooitje.. hoeren huren er is nu geld zat
Mis het rellen echt,dit is zo saai.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Daarom, niet zeiken maar rellen![]()
En Rienk een beetje op de kast jagen
Dat is wel weer leuk jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Daarom, niet zeiken maar rellen![]()
En Rienk een beetje op de kast jagen
Ja gezellie, kan Sandra van Jowi ook gelijk komenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef danilel het volgende:
kunnen ze geen exxen party organiseren of sow
Joey promoot broekzakken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Parlay het volgende:
Joey doet promotie voor events? Sinds wanneer.
Enige wat hij gedaan heeft is dat plan van Wytze jatten.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Parlay het volgende:
Joey doet promotie voor events? Sinds wanneer.
Doeiquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
OMG.... morgen even een afspraak maken bij de psychiater.....
Ik loop naar beneden om een bak koffie te pakken en terwijl ik dat doe, zing ik gewoon hardop(!) "oil in the lamp"....![]()
Da's wel ernstig jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
Ik loop naar beneden om een bak koffie te pakken en terwijl ik dat doe, zing ik gewoon hardop(!) "oil in the lamp"....![]()
ik zou gaan voor een opnamequote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
We zullen even een gospelkoor voor laten rijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
Nope... maar ik ga wel wat zelfmedicatie expirimenten doen met andere middelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Da's wel ernstig ja![]()
Pammetjes in huis?
En Aike met haar haar aan het prutsenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Joey weer lekker in de pan krassen
Kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef jovencita01 het volgende:
wat zal de dagvergoeding zijn van de deelnemers? De kosten thuis worden vergoed, maar daarnaast staan ze bijna 24uur in de schijnwerpers, en worden konstant gestuurd, en worden verwacht allemaal rare dingen te doen, daar staat een prijskaartje tegenover, voor niets gaat de zon op!
Die komen er allemaal uit als miljonair. Anders doe je dit heus niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef jovencita01 het volgende:
wat zal de dagvergoeding zijn van de deelnemers? De kosten thuis worden vergoed, maar daarnaast staan ze bijna 24uur in de schijnwerpers, en worden konstant gestuurd, en worden verwacht allemaal rare dingen te doen, daar staat een prijskaartje tegenover, voor niets gaat de zon op!
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef danilel het volgende:
[..]
in die kliniek waar kliniekclowns zijn!
Slim toch. Relatief weinig werk en goed verdienen. Het beste team, denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey wil een kalender maken en helemaal vol tyfen..
Fout bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |