SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
Anton anton anton anton!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Marenda het volgende:
Nog 3 dagen en dan worden de nieuwe weer bekend gemaakt.
Waar hopen jullie op,als je zou mogen beslissen.?
Die gozer lacht en neukt in de ronte, Blij als een kindquote:
is deze voor lot;quote:Op woensdag 9 april 2014 20:52 schreef Urb het volgende:
Aike tegen Ruud heeft het over 15 Mophsuits bestellen met Utopia (crew?) achterop![]()
Da's zoiets dus https://www.google.nl/sea(...)w=1680&bih=965&dpr=1
Nee geen Kellyquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef Parlay het volgende:
Of een relnicht, die mag er van mij ook in
Een Gouden Kooitje.. hoeren huren er is nu geld zatquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef Parlay het volgende:
Of een relnicht, die mag er van mij ook in
Eric of Servioquote:
Gaby zal nu ook wel gestopt zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Gouden Kooitje.. hoeren huren er is nu geld zat
Daarom, niet zeiken maar rellenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Gouden Kooitje.. hoeren huren er is nu geld zat
Mis het rellen echt,dit is zo saai.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Daarom, niet zeiken maar rellen![]()
En Rienk een beetje op de kast jagen
Dat is wel weer leuk jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Daarom, niet zeiken maar rellen![]()
En Rienk een beetje op de kast jagen
Ja gezellie, kan Sandra van Jowi ook gelijk komenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef danilel het volgende:
kunnen ze geen exxen party organiseren of sow
Joey promoot broekzakken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Parlay het volgende:
Joey doet promotie voor events? Sinds wanneer.
Enige wat hij gedaan heeft is dat plan van Wytze jatten.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Parlay het volgende:
Joey doet promotie voor events? Sinds wanneer.
Doeiquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
OMG.... morgen even een afspraak maken bij de psychiater.....
Ik loop naar beneden om een bak koffie te pakken en terwijl ik dat doe, zing ik gewoon hardop(!) "oil in the lamp"....![]()
Da's wel ernstig jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
Ik loop naar beneden om een bak koffie te pakken en terwijl ik dat doe, zing ik gewoon hardop(!) "oil in the lamp"....![]()
ik zou gaan voor een opnamequote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
We zullen even een gospelkoor voor laten rijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
Nope... maar ik ga wel wat zelfmedicatie expirimenten doen met andere middelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Da's wel ernstig ja![]()
Pammetjes in huis?
En Aike met haar haar aan het prutsenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Joey weer lekker in de pan krassen
Kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef jovencita01 het volgende:
wat zal de dagvergoeding zijn van de deelnemers? De kosten thuis worden vergoed, maar daarnaast staan ze bijna 24uur in de schijnwerpers, en worden konstant gestuurd, en worden verwacht allemaal rare dingen te doen, daar staat een prijskaartje tegenover, voor niets gaat de zon op!
Die komen er allemaal uit als miljonair. Anders doe je dit heus niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef jovencita01 het volgende:
wat zal de dagvergoeding zijn van de deelnemers? De kosten thuis worden vergoed, maar daarnaast staan ze bijna 24uur in de schijnwerpers, en worden konstant gestuurd, en worden verwacht allemaal rare dingen te doen, daar staat een prijskaartje tegenover, voor niets gaat de zon op!
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef danilel het volgende:
[..]
in die kliniek waar kliniekclowns zijn!
Slim toch. Relatief weinig werk en goed verdienen. Het beste team, denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey wil een kalender maken en helemaal vol tyfen..
Fout bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
Nee hoor minder zeik usersquote:
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat ze 2000 euro per maand krijgen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef jovencita01 het volgende:
maar er moeten toch mensen zijn op deze topic die iets meer weten, een dag vergoeding voor de dagen die ze erin zitten, moet toch minimaal euro 750/1000 zijn!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die komen er allemaal uit als miljonair. Anders doe je dit heus niet.
dat is een fooi!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:06 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat ze 2000 euro per maand krijgen.
Het zou mooi zijn als Nicolien op 6/7 naar huis moetquote:Op woensdag 9 april 2014 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
En rienk maar gooien en smijten met Nico maar neuken hómaar....
Utopia dus.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef danilel het volgende:
[..]
in die kliniek waar kliniekclowns zijn!
Volgens mij krijgen ze sowieso hun vaste lasten vergoed, maar verder niet nog een vergoeding.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:06 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
En dat Rienk dan de hele graftakkenloods onderspuit uit frustratie.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Nicolien op 6/7 naar huis moet
In ditquote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef danilel het volgende:
ik zit op deze topic maar kan je helaas niets vertellen over de dagvergoeding
Ze mogen alle twee het hek uitquote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
jammer!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef danilel het volgende:
ik zit op deze topic maar kan je helaas niets vertellen over de dagvergoeding
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef R0T29 het volgende:
Andrea zit die vrouw in die rolstoel te aaien....
Straks is ze genezenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef R0T29 het volgende:
Gaat niet gebeuren. Nic gaat hem klaarstomen voor de buitenwereld. Hij is straks getraind en loopt op schoenen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dat Rienk dan de hele graftakkenloods onderspuit uit frustratie.
Was bij de gouden kooi wel,ze hadden daar een naam voor dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze sowieso hun vaste lasten vergoed, maar verder niet nog een vergoeding.
Van mij mag Rienk eerst, nog vóór de heilige neukdag!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Niet als ze eerst TV gemaakt hebben, en dat hebben ze niet..dus dat geklef blijft.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Natuurlijk sneaky met een healing bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef R0T29 het volgende:
De meesten raken aan lager wal daarnaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig deelnemers aan Realty shows die binnen lopen
natuurlijk wel, ze zijn niet gek, velen hebben connecties met oa figuranten, en casting buro'squote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze sowieso hun vaste lasten vergoed, maar verder niet nog een vergoeding.
Bahh..quote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Van mij mag Rienk eerst, nog vóór de heilige neukdag!![]()
Kan ie lekker weer onder een brug gaan rukken!
En de makers lopen weg met de poenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De meesten raken aan lager wal daarna
Ze komen ook es slapen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Baconbus het volgende:
Zet 'm op hè, Zet 'm op hè, Zet 'm op hè!
Goo vor it!
They are puppets!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De meesten raken aan lager wal daarna
ze lopen niet binnen, maar hun gage is niet misselijk, het is TVquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Is op aanraden van Dre is voor haar dikke benenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
Lot in het voetenbad, ze zal wel moe zijn. Daarna drinkt ze het op
Jaquote:
Misschien heeft Dre nog wel plaspillen in haar collectie, kan ze die ook mooi aan Lotte geven met de mededeling 'is goed voor je, werkt een beetje vocht afdrijvend'.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:14 schreef Marenda het volgende:
[..]
Is op aanraden van Dre is voor haar dikke benen
hoe meer opdrachten ze vervullen hoe meer ze krijgen betaald, ben je dwars, en volg je de opdrachten niet uit, dan krijg je de toneelhaak als Jimmy!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Marenda het volgende:
[..]
Was bij de gouden kooi wel,ze hadden daar een naam voor dan.
iets van eieren ofzo.Dat betekende dat ze bonus hadden verdiend.
Sjesus Heks met een rolstoel, ongevoelig mensquote:
Ik hoop dat Vanas stemmen krijgtquote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja volgende week stemmen ,dus iedereen doet poeslief.
Ik heb de binnenkomst gezien en zie ze nu net optiefen dus dat heb ik goed uitgemikt.quote:
Heb ze geen opgevoerde rolstoel? dan maar van een heuvel afduwen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus Heks met een rolstoel, ongevoelig mens
Vanessa, die stem is niet om aan te horen!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vanas stemmen krijgt
(en Ruud en Billy)
Mijn dit, mijn dat. Nekschot mag ze krijgen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
vanasssss![]()
![]()
Wie heeft MIJN ijs uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd (en die stond uit gehehe)
Bruto? Echt? gelukkig dat de meeste al niet teveel hersens lijken te hebben, zodat ze niet weten hoe erg ze uitgebuit worden. Al zou het netto zijn...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:06 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Van de duikplank met zijn allequote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb ze geen opgevoerde rolstoel? dan maar van een heuvel afduwen.
Humberto vanavond o.a. met Patty over Utopia
kan Dré volgend jaar doen!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Van de duikplank met zijn alle [ afbeelding ]
En degene die wel redelijk binnenloopt smijt zo die 1.3 miljoen zijn neus in en het raam uitquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Schijnbaar... yuck..quote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
Er is een vrieskist die niet aan is met spullen erin
Ze begrijp nog niet hoe erg ze wordt uitgelachen, met haar kip etc, laat maar het is te dom voor woorden!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef danilel het volgende:
IK moet MIJN restaurant .............vanas
Hoorde vanavond als de gasten weg waren, ja van mij hoeft het ook niet hoor, slap gelul elke keer weerquote:
Vanes, op zeker!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaan ze die 100 dagen nog vieren met drank ?
Hahahahaquote:
Als je de komst van kok Julius die alles wat je hebt bereidt afkraakt het hoogtepunt van jouw Utopia noemt ben je idd niet slim.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze begrijp nog niet hoe erg ze wordt uitgelachen, met haar kip etc, laat maar het is te dom voor woorden!
Sinds Paulquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Dotteke het volgende:
Sinds wanneer hebben ze daar een magnetron?
ik geloof deze middagquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Dotteke het volgende:
O, zo lang al, zie hem nu voor het eerstquote:
Marinerenquote:
1 van de eerste aankopen ook volgens mij.. Dubbel.. kunnen ze gebruiken voor de 2e keuken...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Dotteke het volgende:
Ohquote:
Toch welquote:
Had Marleen meegenomen,moest ze bij blokker halen van Vanessa.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Geruild voor een armbandje waarschijnlijk ....
neen ik meen dat marleen vd plus die in opdracht van vanas bij de blokker heeft gekocht samen met een aantal nieuwe tefalpannenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Geruild voor een armbandje waarschijnlijk ....
Omdat ze dan denken dat je naar die lamme tv-uitzendingen gaat kijken ...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef Injetta het volgende:
Waarom moeten we naar die totale nietszeggende beelden kijken met op de achtergrond de zg. leuke verhalen die ze elkaar vertellen, maar dan met een volume alsof ze ergens in verwegistan zitten.
En weer nietquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef Injetta het volgende:
Waarom moeten we naar die totale nietszeggende beelden kijken met op de achtergrond de zg. leuke verhalen die ze elkaar vertellen, maar dan met een volume alsof ze ergens in verwegistan zitten.
En Malle Leen laat zich daar voor gebruiken?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Had Marleen meegenomen,moest ze bij blokker halen van Vanessa.
A Vaneske gebruikt de superjuf voor boodschappen meisjequote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef danilel het volgende:
[..]
neen ik meen dat marleen vd plus die in opdracht van vanas bij de blokker heeft gekocht samen met een aantal nieuwe tefalpannen
Zal ze wel iets voor krijgen,extra plus roepen .quote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Malle Leen laat zich daar voor gebruiken?
Ach gezien haar verleden, is ze nooit verder gekomen dan kip fillet en aardappelsquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Als je de komst van kok Julius die alles wat je hebt bereidt afkraakt het hoogtepunt van jouw Utopia noemt ben je idd niet slim.
Nou als ik Elite mag zijn zal ik zeker op Vanessa stemmen, jammer dat je als Elite ook geen drie stemmen mag geven.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vanas stemmen krijgt
(en Ruud en Billy)
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Als Joey recht vooruit kijkt, ziet hij lot met haar benen wijd liggen en komt zijn nachtmerrie weer boven.
inclusief servetten???quote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef danilel het volgende:
[..]
neen ik meen dat marleen vd plus die in opdracht van vanas bij de blokker heeft gekocht samen met een aantal nieuwe tefalpannen
Hoop nog steeds op Lot Ruud en Billy word drama dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nou als ik Elite mag zijn zal ik zeker op Vanessa stemmen, jammer dat je als Elite ook geen drie stemmen mag geven.
Een eigen topicquote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Lot wil filmpjes kijken. Nou wij hebben nog wel wat voor haar hier op fok
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
Lot wil film kijken. Ga lekker thuis film kijken bolle, je zit daar voor ons (leed)vermaak!
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hoop nog steeds op Lot Ruud en Billy word drama dan.
Robin komt vanzelf wel aan de beurt,is toch leuk als zelfs Robin populairder is dan hun
Maar ik vind dat Vanessa ook wel eens op die stoel moetquote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hoop nog steeds op Lot Ruud en Billy word drama dan.
Robin komt vanzelf wel aan de beurt,is toch leuk als zelfs Robin populairder is dan hun
+1quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Maar ik vind dat Vanessa ook wel eens op die stoel moet
Zal weinig effect hebben die stem op Vanessa.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Een glaasje rode wijn per dag is goed hè?
Nee, dat is het niet.
Fabel.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef Vlopje het volgende:
[..].....ik lust het niet, maar rode wijn is gezond 1 glaasje dan he
Ik ben niet gelovig, maar ik bid dat Vanas op die stoel komt, arrogante takkentrol!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
wat is jou nog meer opgevallen dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Ja nou dat je het zegt, zie daar wel meer dingen waarvan ik denk hoe komen ze daar aan.
oke thanksquote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Kwam in het begin binnen. Ene Mariëlle kwam daar met een inboedel.
Op de schopstoel is primaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar ik bid dat Vanas op die stoel komt, arrogante takkentrol!
Heb je wel één lolletje in je levenquote:
Wel meer dan één en ik kan zelfs meer dan 1 glaasje drinken, maakt nog niet dat het gezond is, zoals wordt beweerd.quote:
Nou het heeft Lot de vorige keer ook niet zoveel gedaan de elite stem, daarintegen denk ik dat Vanessa het zich wel zal aantrekken omdat ze nu denkt dat ze zo geliefd is.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef Marenda het volgende:
[..]
Zal weinig effect hebben die stem op Vanessa.
je moet kijken wie het meest overstuur raakt van die stem,betekent voor ons mooie streams.
Ze heeft bijna de hele dag lopen janken om die stem.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nou het heeft Lot de vorige keer ook niet zoveel gedaan de elite stem, daarintegen denk ik dat Vanessa het zich wel zal aantrekken omdat ze nu denkt dat ze zo geliefd is.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Komt er nog een centraal?
Mwah Lot plempte het gewoon op het bezem-incident, dat zou nu niet meer kunnen. Niet dat het toen een goed excuus was.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nou het heeft Lot de vorige keer ook niet zoveel gedaan de elite stem, daarintegen denk ik dat Vanessa het zich wel zal aantrekken omdat ze nu denkt dat ze zo geliefd is.
nee morgen.. Dan had de flapdrol nog even de tijd om rustig de boekhouding op orde te brengen..quote:
Ja sinds Ruud met Billy is ,zijn er nog weinig leuke praatmomenten van Erg.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef sjampoeh het volgende:
tuuk bill ook weer bij t sporten.. god mens
Wie heeft erin zitten pissen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
ron in het water van lotte
heb ik wel gelezen in de cos, ze zou zich onbespied wanen,quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
Ze rookte vandaag toch nog ? Had iemand gezien hier toch ?
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef jovencita01 het volgende:
er zijn een aantal mensen die daar een hoofdrol spelen, Aike, isabelle, Rienk, Nicoline, Gio, Emil misschien Ron, de rest zijn figuranten, als ze zich niet aan het opgelegde script houden, krijgen ze de toneelhaak!
lekker vlot is ie he........quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef psclgrn het volgende:
[..]
nee morgen.. Dan had de flapdrol nog even de tijd om rustig de boekhouding op orde te brengen..
Oh wacht hij zit nu alweer met zn schatje te ouwebeppen...![]()
![]()
En als ze niet zou roken doet ze dat alleen maar voor Ruud, niet voor zichzelf.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bil rookt toch nog? Ze zeg van niet tegen de jongens.
Keurig..en nu?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op de seconde gelijk...
[ afbeelding ]
Wat fijn dat je dit met ons deelt, welke positie bekleed jij bij Talpa dat je dit weet?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef jovencita01 het volgende:
er zijn een aantal mensen die daar een hoofdrol spelen, Aike, isabelle, Rienk, Nicoline, Gio misschien Ron, de rest zijn figuranten, als ze zich niet aan het opgelegde script houden, krijgen ze de toneelhaak!
dat ook nog zelfs...op de secondequote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op de seconde gelijk...
[ afbeelding ]
hij mag terecht bang zijn......quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ruud wil weten hoe hij er voor staat bij rienk?
Wordt hij zenuwachtig voor de stemming?
Lolquote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op de seconde gelijk...
[ afbeelding ]
Ohhw.. ik dacht misschien heb je ook een mening over die zelfingenomen kinkwast met zijn voetenbad?quote:
Ze hadden het over de zwarte piet discussie en toen iets van "Oke, aan wie hebben we nu een hekel, ah de Russen!"quote:
kwestie van elimineren, en goed luisteren, o ja emil is ook een hoofdrolspeler!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dit met ons deelt, welke positie bekleed jij bij Talpa dat je dit weet?
Ja ze moet iets anders nu iedereen voor zichzelf gaat kokenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:44 schreef Urb het volgende:
Andrea doet voetjes masseren, nu bedden opmaken voor anderen. Wat een schat he, je zou bijna vergeten dat de stemming er weer aan komt.
Vind het best jammer, dat er vaak gezegd wordt...leuk gesprek, maar dat er niet verteld wordt waar het dan over gaat. Geen streams...moet het van jullie hebben!quote:
Hoezo heb je geen streams dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Vind het best jammer, dat er vaak gezegd wordt...leuk gesprek, maar dat er niet verteld wordt waar het dan over gaat. Geen streams...moet het van jullie hebben!
Top kaasjequote:
Dan moet je toch echt bij de SV zijn helaasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Vind het best jammer, dat er vaak gezegd wordt...leuk gesprek, maar dat er niet verteld wordt waar het dan over gaat. Geen streams...moet het van jullie hebben!
Ja en uitzicht op die puinhoop in de sportruimte en iedereen kan zo langs je bed komen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Zie nu pas dat de ijskasten,etc vlak bij de b en b staan. Lekker geluidje als die aanslaan
Neem dan gewoon streams, hoeft niets te kosten, dus .....quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Er komt een schot tussenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja en uitzicht op die puinhoop in de sportruimte en iedereen kan zo langs je bed komen.
want ze zullen wel vaak bij die koelkast moeten zijn.
Het ging oa over Arnold Schwarzenegger (zn loopbaan en bepaalde films)quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Klopt dat is jammer.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Lady-night het volgende:
[..]
B&Bquote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Jian het volgende:
Wat is die Lauw opeens dik met Ron, wat heeft ze nodig van 'm?
B&Bquote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Jian het volgende:
Ja, helaasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Pfff... Gesprek van Isa, Aike en Ron weg om de geile verhalen en het gekir van Robin te horen.
Maakt ze samen alles mee voor die bed and breakfast.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Jian het volgende:
Ron zit ook bij haar in eetteam.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja natuurlijk, ik dacht al "Ron moet ik broodjes voor je maken, wat wil je erop"
Ron wilde er 2 met gesmolten kaas.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja natuurlijk, ik dacht al "Ron moet ik broodjes voor je maken, wat wil je erop"
Daar schijnt de COS voor te zijn oorspronkelijkquote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere... en dan hier zeiken voor info? brutaaltje
Ja viel erg op net vooral.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Is het jullie ook niet opgevallen, sinds ze kritiek kregen dat ze achter de rug om over gasten zaten te lullen die langs waren geweest, nu steeds roepen, oh wat een leuke mensen, gezellige mensen
Zelfbescherming hè...anders weer veel te laat naar mijn bed. En bezig met een groot project op mijn werk, dus vandaar dat ik er deze keer niet aan begin.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem dan gewoon streams, hoeft niets te kosten, dus .....
Echt ze schijten voor elkaar, bang dat ze een stem tegen dan krijgenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Is het jullie ook niet opgevallen, sinds ze kritiek kregen dat ze achter de rug om over gasten zaten te lullen die langs waren geweest, nu steeds roepen, oh wat een leuke mensen, gezellige mensen
dat is haar taak haar rol, opgelegd door de febo, anders krijgen ze de toneelhaak, het zijn figuranten, geen rol van betekenis in het verhaal!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bij elke beweging van ruud vraagt bil, wat ga je doen?
Ben die bunkerbewoonster zo zat!
2.50 is niet niksquote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem dan gewoon streams, hoeft niets te kosten, dus .....
Ohhja? ik dacht Commentaar Op Sukkels.. maar ik loop ook nog niet zo lang meequote:Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar schijnt de COS voor te zijn oorspronkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |