Ik heb met Nexus 5 ook het gevoel sinds 4.4.3 vaker te moeten laden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:25 schreef DemonRage het volgende:
Oke, nu weet ik het wel zeker: sinds de 4.4.3 en 4.4.4 updates is de standbytijd van mijn nexus 7 tablet gereduceerd van 1½ a 2 weken tot slechts 3 a 4 dagen. Ik heb het idee dat ze deep sleep mode kapot gemaakt hebben.
Hopelijk komt 4.4.5 snel uit met de fix hiervoor.
Als het alleen SMS nog is; providers bellen? Misschien kan die blokkeren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Een vriendin van me krijgt gedreig van een rare snuiter. Ze heeft 'm (voor zover ik weet) op facebook/what'sapp en qua bellen geblokkeerd, maar hij stuurt ook nog SMSjes.
Kan je dat ook blokkeren? Ze komt er zelf niet uit en ik heb er ook geen kaas van gegeten.
Geen idee ook welke versie ze heeft. Waar kan je dat zien? Of hebben jullie dat niet nodig?
Dat is een goeie jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als het alleen SMS nog is; providers bellen? Misschien kan die blokkeren.
Dat wilt ze op dit moment (nog) niet doen. Maar als ik het zo hoor is die gast knettergek. Maargoed, ik ga er verder geen details uitweiden.quote:En naar gelang van de aard van het gedreig ook maar een telefoontje richting de politie.
Ik ben blijkbaar niet de enige dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb met Nexus 5 ook het gevoel sinds 4.4.3 vaker te moeten laden.
Heb ik ook wel eens, maar als je dan WhatsApp weer opstart staat hij wel in het gesprek (hoewel niet-verzonden). Als je er dan op tikt, gaat het bij mij wel goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef Parafernalia het volgende:
Filmpjes versturen in WhatsApp lukt vaak niet. Meer mensen die dit hebben? Heb Android 4.4.2 en laatste versie van Windows. Zodra ik filmpje verstuur sluit wa automatisch af met de mededeling dat wa gestopt is
bij mij nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, maar als je dan WhatsApp weer opstart staat hij wel in het gesprek (hoewel niet-verzonden). Als je er dan op tikt, gaat het bij mij wel goed.
Bedoel je dat dat die enorme hoeveelheid mb's die je verstouwde door de pushberichten kwam? Dat zijn wel heul veul berichtjes...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik was al bang dat iemand dat zou zeggen. Die service kostte me vorige maand zoveel geld, dat ik m liever niet opnieuw aanzet.
Heb je whatsapp+? Ik heb het namelijk ook, weet niet of het aan plus ligt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef Parafernalia het volgende:
Filmpjes versturen in WhatsApp lukt vaak niet. Meer mensen die dit hebben? Heb Android 4.4.2 en laatste versie van Windows. Zodra ik filmpje verstuur sluit wa automatisch af met de mededeling dat wa gestopt is
Nee. (wat is dat?)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Heb je whatsapp+? Ik heb het namelijk ook, weet niet of het aan plus ligt.
Whatsapp met meer opties (vooral interface customization)quote:
Nee, maar wel dat die verzamelnaam verantwoordelijk was voor 11 GB van t totaal. Met wat, weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
Bedoel je dat dat die enorme hoeveelheid mb's die jn"e verstouwde door de pushberichten kwam? Dat zijn wel heul veul berichtjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |