quote:Op woensdag 9 april 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wacht maar tot de rellen komen.Dan mag je de popcorn pakken.
Dat hoeft niet hoor.quote:Ik word een beetje jaloers op je
Dat kan verholpen worden feer.quote:
Wil je volgelingen gaan misbruiken?quote:
Jij date al twee dames. Slet.quote:
De best die er is Aldo, echtquote:
Huur een kamer.quote:
Nooit gedaan met Ezell?quote:
Mezelf kennende ben ik in staat het bij beide te verprutsen.quote:
Fax laat zich niet friendzonen. Vervelend.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Mezelf kennende ben ik in staat het bij beide te verprutsen.
Als of jij dat erg vind.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Fax laat zich niet friendzonen. Vervelend.
Laat ik eerst gewone seks proberen voor ik dit soort kinky dingen ga proberenquote:
Pas op hè. Het is geen sekte.quote:
Nee, hij verprutst het daarvoor al.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat moet ik me er bij voorstellen?
Ik kijk daar wel voor uit tegenwoordigquote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Na twee jaar mag dat onderhand wel.quote:
Same herequote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hij verprutst het daarvoor al.
Je weet het als je het beleeft hebt.quote:
Mwah, ik ben gewoon niet zo goed in de stap zetten van date naar meer.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hij verprutst het daarvoor al.
Is dat waarom je denkt dat je het gaat verprutsen?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik ben gewoon niet zo goed in de stap zetten van date naar meer.
Lotgenootquote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me Tijn, daar wil je niet zitten. Probeer met jou date die zone gewoon te vermijden. Beloof me dat, ok?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Same herede friendzone zou zo waar een stap vooruit zijn voor mij
Oh weer een onwetende manquote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat moet ik me er bij voorstellen?
gewoon vragen?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
gewoon je piemel uit je broek halen en gaan helicopteren.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat moet je ervaren Aldo.quote:
Wat heb je dan precies gevraagd dan?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat waarom je denkt dat je het gaat verprutsen?
Vertel nouquote:
Ben je met pasen ook in Switzerland?quote:
Dat probeer ik sowieso te vermijden of de grote broer te worden. (kan niet ze is ouder dan mij) kleine broertje danquote:Op woensdag 9 april 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me Tijn, daar wil je niet zitten. Probeer met jou date die zone gewoon te vermijden. Beloof me dat, ok?
stop met denken dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]Het zal je verbazen, maar voor een Arnhemmer schijn ik best interessant en gezellig te zijn. Maar als je geen stap durft te zetten omdat je denkt dat de interesse niet wederzijds is kom je niet ver he? Dan haakt ook een geduldige vrouw met interesse een keer af.
Na een aantal keer afspreken vroeg ik gewoon: Zullen we een relatie hebben?quote:
Daarom ballen kweken en risico nemen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]Het zal je verbazen, maar voor een Arnhemmer schijn ik best interessant en gezellig te zijn. Maar als je geen stap durft te zetten omdat je denkt dat de interesse niet wederzijds is kom je niet ver he? Dan haakt ook een geduldige vrouw met interesse een keer af.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vertel nou
[..]
Ben je met pasen ook in Switzerland?
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na een aantal keer afspreken vroeg ik gewoon: Zullen we een relatie hebben?
Hoe zet je hersenen uit?quote:
Waar dan? Ik heb nog geen concrete plannen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik weet wel waar jij met Pasen bent
Dat is het probleem.... 'aantal keer'quote:Op woensdag 9 april 2014 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na een aantal keer afspreken vroeg ik gewoon: Zullen we een relatie hebben?
www.dunkfestival.bequote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb nog geen concrete plannen.
Ohquote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb nog geen concrete plannen.
Ik heb geen money voor die dingen.quote:
Dit weekend wel.quote:
quote:
Ja gewoon, weet ik veelquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen money voor die dingen.
[..]
Dit weekend wel.
Ja dat dacht ik ook meerdere kerenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja gewoon, weet ik veelMij leek het leuk om een relatie te hebben met haar vanaf dat moment
Zo van: Ik vind je heel erg leuk en ik voel dat het goed zit
Ik vond de vraag gewoon grappig gesteld.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja gewoon, weet ik veelMij leek het leuk om een relatie te hebben met haar vanaf dat moment
Zo van: Ik vind je heel erg leuk en ik voel dat het goed zit
Komen wel een paar toffe dingenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou dat was mijn SEX SC ontmaagdingtijd voor m'n hardloopsessie om sexy te blijven en Fera een keer te kunnen hosselen
I'll be back![]()
Volgende keer doe ik niet meer zo rustig aan.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou dat was mijn SEX SC ontmaagdingtijd voor m'n hardloopsessie om sexy te blijven en Fera een keer te kunnen hosselen
I'll be back![]()
Eigenlijk weinig concert plannen de laatste tijdquote:Op woensdag 9 april 2014 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Supertof festival
Alleen wel een nieuwe lokatie, dus dat is even afwachten natuurlijk.
Dat probeer ik, alleen levert het nog niet het gewenste resultaat op.quote:
Het antwoord moet ja of nee zijn en niets er tussenin. Anders ben je niet duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat probeer ik, alleen levert het nog niet het gewenste resultaat op.
Hier ook, doe het heel rustig aan.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig concert plannen de laatste tijd
week of 3 ofzo, maar wel heel veel tijd samen doorgebrachtquote:Op woensdag 9 april 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond de vraag gewoon grappig gesteld.Wel heel erg lief.
Hoe lang zagen jullie elkaar toen al?
Gek genoeg is het vrijwel altijd een 'misschien' antwoord.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het antwoord moet ja of nee zijn en niets er tussenin. Anders ben je niet duidelijk genoeg.
Awww.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
week of 3 ofzo, maar wel heel veel tijd samen doorgebrachtEn als je het voelt dan voel je het
Gewoon niet toelaten.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg is het vrijwel altijd een 'misschien' antwoord.
Verstandigquote:Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier ook, doe het heel rustig aan.
Vooral vanwege de kosten eigenlijk... moet een beetje sparen omdat er wat dingetjes moeten gebeuren...
Prima, heb je tips hoe?quote:
Ja sterf... hoerrrrrquote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
'Je bent leuk, maar niet leuk-leuk'
AARGH STERF KUT!!
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Feertje! Overmorgen kan ik Eindelijk Growlithe vangen.
Nieuwe banden onder de auto, nieuw kiteboard, wellicht nieuwe kite... hehehequote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandigwat voor dingen?
Hier energie, geld, tijd.
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Wel snel. Maar ja, waarom wachten als het gevoel goed is?
gevraagd?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
AARGH STERF KUT!!
1 |
Zeggen dat je behoefte hebt aan duidelijkheid. Je moet niet na tig keer afspreken nog op hetzelfde punt zijn ... En anders een move maken. Fysiek.quote:
Platinum. Ohnee fuck, ik moet langer wachtenquote:
Waarom klinkt dat zo bekend fax?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
AARGH STERF KUT!!
Sommige mensen schrikken al van het woord relatie en de vastigheid ervan.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
PreciesEn het is niet dat je meteen met een trouwring komt aanzetten
Fantastisch!quote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef perro. het volgende:
[..]
als ik jou zie moet ik altijd hieraan denken.
Kut voor hunquote:Op woensdag 9 april 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen schrikken al van het woord relatie en de vastigheid ervan.
FireRed.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Platinum. Ohnee fuck, ik moet langer wachten
Tot ik FireRed binnen krijg... Morgen worden Ruby en Sapphire toegestuurd
Logisch wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kut voor hun![]()
ik wil graag weten waar ik aan toe ben
en toen heb je haar vastgebonden en anaal vernederd?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens te horen gekregen toen ik opbiechtte dat ik iemand leuk vond
Kan altijd ergerquote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
AARGH STERF KUT!!
Dat eerste is een goede. Maar met K. heb ik nog niet echt een echte date gehad he. Op zich is t niet raar dat het nu nog zo gaat. Het is alleen zo hinderlijk dat ze de boot qua morgen een beetje af houd.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Zeggen dat je behoefte hebt aan duidelijkheid. Je moet niet na tig keer afspreken nog op hetzelfde punt zijn ... En anders een move maken. Fysiek.
Nee, maar dat ga ik wel doen met de volgende die dat zegt tegen mequote:Op woensdag 9 april 2014 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen heb je haar vastgebonden en anaal vernederd?
Moet ik ook nog eens doen.quote:
Waarom aanmodderen als het toch niets wordtquote:
ik vind je leuk, maar niet leuk-leukquote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik wel doen met de volgende die dat zegt tegen me
Dus je hebt liever iemand die zegt: "Tijn, je bent fucking lelijk"?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan altijd erger![]()
Ik krijg vaak te horen op een verkapte manier dat ik niet aantrekkelijk ben. Zeg dan gewoon waar het op staat kut
Vakantie waar heen?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nieuwe banden onder de auto, nieuw kiteboard, wellicht nieuwe kite... heheheOw en vakantie eind van het jaar en m'n spaarrekening weer spekken.
emulator gedownload, firered ROM gedownload, voilaquote:
Je moet er ook niet eeuwig achteraan blijven hobbelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste is een goede. Maar met K. heb ik nog niet echt een echte date gehad he. Op zich is t niet raar dat het nu nog zo gaat. Het is alleen zo hinderlijk dat ze de boot qua morgen een beetje af houd.
Ik heb wel eens een JIJ BENT LELIJKquote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan altijd erger![]()
Ik krijg vaak te horen op een verkapte manier dat ik niet aantrekkelijk ben. Zeg dan gewoon waar het op staat kut
Je bent leuk, maar niet leuk-leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
Nee, maar dat ga ik wel doen met de volgende die dat zegt tegen me
En dat werkt.. Op je smartphone?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
emulator gedownload, firered ROM gedownload, voila
Kom hiiiieeeeerrrrrquote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind je leuk, maar niet leuk-leuk
Dat is zo lief.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom aanmodderen als het toch niets wordtplus ik was zo verliefd dat ik gewoon 24/7 bij haar wou zijn ongeveer
Dan móet je het wel vragen
Soms is duidelijkheid wel fijn. Een van de vrouwen waar ik de afgelopen tijd mee gedate heb was er erg goed in mij aan het lijntje te houden. Dat had ik liever meteen geweten.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je hebt liever iemand die zegt: "Tijn, je bent fucking lelijk"?
Jupquote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat werkt.. Op je smartphone?Werken alle functies ook?
Rek je anus alvast maar opquote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent leuk, maar niet leuk-leuk.
Tot later vanavond.
toen wist ik nog niet dat ze als een prinses in het midden van het bed slaapt en alle dekens claimtquote:
Ze hadden moeten zeggen: "Ik vind je lelijk", want zoiets is natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een JIJ BENT LELIJKgekregen tijdens een chat nadat ik een foto stuurde. Was wel een slechte foto maar toch
![]()
Tja....details....quote:Op woensdag 9 april 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hadden moeten zeggen: "Ik vind je lelijk", want zoiets is natuurlijk een kwestie van smaak.
maar dat merk je toch vrij snel?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Soms is duidelijkheid wel fijn. Een van de vrouwen waar ik de afgelopen tijd mee gedate heb was er erg goed in mij aan het lijntje te houden. Dat had ik liever meteen geweten.
Duidelijkheid is fijn, maar als iemand het een beetje voorzichtig brengt dat je niet aantrekkelijk bent ... Toch fijner dan horen dat je lelijk bent.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Soms is duidelijkheid wel fijn. Een van de vrouwen waar ik de afgelopen tijd mee gedate heb was er erg goed in mij aan het lijntje te houden. Dat had ik liever meteen geweten.
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toen wist ik nog niet dat ze als een prinses in het midden van het bed slaapt en alle dekens claimt
Dat is niet de bedoeling nee. Maar ja, ik heb haar nu twee keer ongeveer 2 uur gezien/gesproken, vandaar dat ik graag een echte date wil. Ik heb het nu ook twee keer voorgesteld, maar nog steeds niets (ook geen afwijzing overigens).quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet er ook niet eeuwig achteraan blijven hobbelen.
Dat doet elke vrouw.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toen wist ik nog niet dat ze als een prinses in het midden van het bed slaapt en alle dekens claimt
Woar te vinden?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup![]()
precies hetzelfde, en je knoppen zitten op je scherm want touchscreen
Zou niet moeten, het is slechts haar mening. Kut voor jou op dat moment, maar er zijn ook mensen die dat niet vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja....details....
Liet wel een litteken achter toen
Zo hard hoeft nu ook weer nietquote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je hebt liever iemand die zegt: "Tijn, je bent fucking lelijk"?
Damnquote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een JIJ BENT LELIJKgekregen tijdens een chat nadat ik een foto stuurde. Was wel een slechte foto maar toch
![]()
Lig je dan op een strookje van 10 cm in de kouquote:
Ik moet een groter bed kopenquote:
Nee dus. Het is sowieso een wonder dat ik in 2014 inmiddels met vijf verschillende vrouwen gedate hebquote:
is ook een kwestie van iemand in zijn waarde laten idd.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Duidelijkheid is fijn, maar als iemand het een beetje voorzichtig brengt dat je niet aantrekkelijk bent ... Toch fijner dan horen dat je lelijk bent.
in 1 jaar?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dus. Het is sowieso een wonder dat ik in 2014 inmiddels met vijf verschillende vrouwen gedate heb
Precies! Wen daar maar aan Aldoquote:
Brrrquote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lig je dan op een strookje van 10 cm in de kou
[..]
Ik moet een groter bed kopen
Niks van aantrekken. Het zijn maar kutkoters.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo hard hoeft nu ook weer nietalhoewel ik het wel gewend ben inmiddels, af en toe als ik over straat loop of fiets hoor ik kutkoters dat roepen. Sterf
[..]
Damn
Wat een baas ben je danquote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dus. Het is sowieso een wonder dat ik in 2014 inmiddels met vijf verschillende vrouwen gedate heb
In de afgelopen vier maanden. In heel 2013 0 dates gehad.quote:
Ik maak altijd een burrito van het dekbed, om mij heen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lig je dan op een strookje van 10 cm in de kou
[..]
Ik moet een groter bed kopen
Die waren er tot dat moment toch al niet geweestquote:Op woensdag 9 april 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou niet moeten, het is slechts haar mening. Kut voor jou op dat moment, maar er zijn ook mensen die dat niet vinden.
Ja, dat inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef perro. het volgende:
[..]
is ook een kwestie van iemand in zijn waarde laten idd.
dit snap ik niet zo? kan aan mij liggen hoor, maar je hebt je ogen toch niet in je zak zitten?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |