nou, het gaat me er om dat ik die strap erin schroef aan de onderkant van de camera. Maar daar zit mijn batterygrip, dus moet ik die strap in de batterygrip schroeven. Er komt dus heel wat gewicht te hangen aan de batterygrip, wat de verbinding is tussen strap en camera+lens.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:46 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als je een camera om je nek hangt en de lens naar voren steekt dan heb je hem verkeerd om. Draai je hem een halve slag en hang je hem over je schouder dan wijst de lens naar beneden. Eventuele onbalans waardoor de body iets minder verticaal wil draaien wordt tegen gehouden door je lichaam.
Dat werkt prima, steekt niet uit, en de eventuele kracht op de mount is recht omlaag. Niets mis mee.
Nice, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:30 schreef poorwhitetrash het volgende:
Vandaag dan maar opgehaald een Nikon D7000
[ afbeelding ]
En dan hopelijk later dit jaar nog de Sigma 18-35 1.8
Mooi spulquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:30 schreef poorwhitetrash het volgende:
Vandaag dan maar opgehaald een Nikon D7000
[ afbeelding ]
En dan hopelijk later dit jaar nog de Sigma 18-35 1.8
Toet Toet Toeter, met mooi bereikquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef TommyGun het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nikon D5300 + AF-S DX 18-140mm f3.5-5.6G VR G ED
Niiccceee...quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef TommyGun het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nikon D5300 + AF-S DX 18-140mm f3.5-5.6G VR G ED
Ik ben fan van schoudertassen, maar zulke 'slingbags' hebben mij nooit kunnen bekoren... Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Weet iemand of die iBood-deal leuk is om te halen als nieuwe meuk?
[ afbeelding ]
Ziet er aan de ene kant wel aardig uit, aan de andere kant... draagt dat überhaupt lekker?
Misschien handig voor iets dat ik misschien morgen of overmorgen hier kan posten...![]()
Volproppen is inderdaad geen aanrader, maar toch is mijn Lowepro Slingshot wel m'n meest gebruikte tas als ik meer mee wil nemen. Comfortabel is nog body met 18-105 en grip, 80-200 onderin en een losse 50mm. op de zijkant past dan nog een monopod.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:02 schreef Ener-G het volgende:
Daar kan teveel in om erg comfortabel te zitten idd, en je stopt hem gegarandeerd vol.
Moeten we hieruit afleiden dat jij tegenswoordigs een GH4 hebtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, niet doen maar inderdaad. Bedankt voor jullie meningen.
In ander nieuws.
[ afbeelding ]
Ze stonden er zelf van te kijken dat ze hem hadden liggen.
Uh-huh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Moeten we hieruit afleiden dat jij tegenswoordigs een GH4 hebt
Feliquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uh-huh.Dat is een juiste aanname. Net voor lunchtijd bij Cameratools gekocht. Met nieuwe versie 14-140mm. Was in Deventer op familiebezoek, dan was ff langs Apeldoorn glippen zo geregeld. In Wenen was 'ie nergens op voorraad, dus blij dat ik' em nu heb. Nu in de trein naar Schiphol, vlieg ik weer naar de Alpenheimat. Daar de nieuwe meuk maar ff uitproberen in de dierentuin ofzo, die hebben net een niewue ijsberenspeelparadijs geopend. Zo op S'hol ook ff mee spelen op het panoramaterras.
Hè, verrassend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, niet doen maar inderdaad. Bedankt voor jullie meningen.
In ander nieuws.
[ afbeelding ]
Ze stonden er zelf van te kijken dat ze hem hadden liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof ding!
Punt is dat zowel Oly als Panny leuk spul makenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:09 schreef shiznuts het volgende:
Thanks. Klopt idd. M4/3-fanboy.Ze maken erg leuk spul natuurlijk.
Kan er zo weer een tijdje mee vooruit. Nieuwe telelens, nieuwe bodies...
Wil ik wel nog die Sigma 18-35mm f/1.8 met Metabones Speedbooster halen misschien...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hè, verrassend.The flesh is weak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof ding!
Kijken mag altijd... Maar dat eindigt meestal in volle overtuiging waarna het nog lastiger is een aanschaf te weerstaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Punt is dat zowel Oly als Panny leuk spul maken
Ik ben momenteel eens voorzichtig aan het kijken hoe gek ik wordt als ik een Pen om mijn Komine 90mm heen bouw met een losse EVF en zo.
heel voorzichtig kijken kost immers niks
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Je wilt niet weten wat ik allemaal al wel heb weten te weerstaanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:22 schreef shiznuts het volgende:
Kijken mag altijd... Maar dat eindigt meestal in volle overtuiging waarna het nog lastiger is een aanschaf te weerstaan natuurlijk.
Om vervolgens een 24 1.4 aan te schaffen zekerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:58 schreef Uncle het volgende:
Mag ik hier ook melden dat ik mijn 35mm 1.4 zojuist heb verkocht.
Zodat het minder 'aankoopsyndroom' lijkt als ik hier binnenkort weer iets nieuws neerzet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |