Nou, ik had een klein wondje wat ontstoken raakte en toen ging ik er aan krabben en toen heb ik nog ergens gekrabt en toen ging dat ook ontstoken raken en toen ging ik daar weer aan krabben en toen werd ik een soort steeds groter wordende sneeuwbal. Van pus. Een pusbal. En ik GIER momenteel de piste af, zeg maar. De puste.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef Luigi het volgende:
Hoe kom je aan pus, overal? What happened!
Ik moest lachen maar vind het wel sneu voor je en dus een (nu helemaal zéér) platonischequote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nou, ik had een klein wondje wat ontstoken raakte en toen ging ik er aan krabben en toen heb ik nog ergens gekrabt en toen ging dat ook ontstoken raken en toen ging ik daar weer aan krabben en toen werd ik een soort steeds groter wordende sneeuwbal. Van pus. Een pusbal. En ik GIER momenteel de piste af, zeg maar. De puste..
Net als Alexis Ohanian.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef Dirk. het volgende:
En het is ook nog een hetero op de homo-barricades.
[ afbeelding ]
Een soort Luig, zonder Fok!-account, zeg maar..
Ja dat kan ik! Ik denk ik zeg het ff!!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef Dirk. het volgende:
Kun je je nog herinneren dat Uier hier een keer ging lekken (ha! - ??) vanaf FH2 dat ik gonorroe had?
Bedankt!quote:
Ah, is wel leuk ja!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
Een rijke leuke jonge hetero-maar-gay-friendly internetmiljonair.
De oprichter van Reddit.
En Daniel Radcliffequote:
Het is net de vacht van Sullyquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:14 schreef Dirk. het volgende:
Het is dus echt níet zo mooi bij mij!
[ afbeelding ]
Ik heb een middel om mee te douchen, dat is voor mijn hele lichaam. Net gedaan, echt heeeerlijk! Een soort Dettol in het kwadraat. Nu ruik ik naar ziekenhuis!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |