quote:Op donderdag 10 april 2014 18:46 schreef Ang3l het volgende:
Zat een volunteer gif te zoeken van peeta, maar kan er geen vinden
Of stiekum iets met drukknoopjes aandoen voor de uitdaging. Hoppa, naakt!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon BAM al die knopen er afVergoeden ze wel.
Mja... ik pas daar altijd mee op. Aangezien ze dat wel eens in de club gedaan hebben bij mequote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of stiekum iets met drukknoopjes aandoen voor de uitdaging. Hoppa, naakt!
Man-babies!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Van Peeta weet ik niks, maar ik weet wel dat hij en ik prachtige babies zouden maken..
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef Dirk. het volgende:
En het is ook nog een hetero op de homo-barricades.
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan pus, overal? What happened!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef Dirk. het volgende:
Jongens, ik heb overal pus. Het is echt heel erg..
Ik moet morgenochtend naar de dokter.
Echt op m'n kont en in m'n gezicht enzo..
.
.
Ik heb geleerd niks uit te sluiten in het leven.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:27 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Maar zou je 'm doen? Al dan niet met pus..
Nou, ik had een klein wondje wat ontstoken raakte en toen ging ik er aan krabben en toen heb ik nog ergens gekrabt en toen ging dat ook ontstoken raken en toen ging ik daar weer aan krabben en toen werd ik een soort steeds groter wordende sneeuwbal. Van pus. Een pusbal. En ik GIER momenteel de piste af, zeg maar. De puste.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef Luigi het volgende:
Hoe kom je aan pus, overal? What happened!
Ik moest lachen maar vind het wel sneu voor je en dus een (nu helemaal zéér) platonischequote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nou, ik had een klein wondje wat ontstoken raakte en toen ging ik er aan krabben en toen heb ik nog ergens gekrabt en toen ging dat ook ontstoken raken en toen ging ik daar weer aan krabben en toen werd ik een soort steeds groter wordende sneeuwbal. Van pus. Een pusbal. En ik GIER momenteel de piste af, zeg maar. De puste..
Net als Alexis Ohanian.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef Dirk. het volgende:
En het is ook nog een hetero op de homo-barricades.
[ afbeelding ]
Een soort Luig, zonder Fok!-account, zeg maar..
Ja dat kan ik! Ik denk ik zeg het ff!!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef Dirk. het volgende:
Kun je je nog herinneren dat Uier hier een keer ging lekken (ha! - ??) vanaf FH2 dat ik gonorroe had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |