Uh, Dirkje, misschien niet de juiste plek voor zo'n link.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de BBC.
Maar mijn vent heeft een WBC, kijk maar: *knip*
Ik lees niet goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Dirk. het volgende:
Gelieve niet te quoten, want ik haal het zo weer weg voor DE ADVERTEEEEEERDEEEEEEERS boos worden..
KPD is al helemaal verzadigd. Ik moet toch wát nu?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:07 schreef LeBeau het volgende:
Uh, Dirkje, misschien niet de juiste plek voor zo'n link.
Dat zat ik ook te denken...quote:
quote:
Ik kijk wel ff op DNquote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Dirk. het volgende:
Gelieve niet te quoten, want ik haal het zo weer weg voor DE ADVERTEEEEEERDEEEEEEERS boos worden..
Een BBC-BWC-DP?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Duo Penisotti, twee kleuren in je grottie.
Hij welquote:
Nee de man met de BWC!quote:
Uh, je eigen vent schatquote:
Nou, ik ga er vanavond ff op fappen. Goed?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Jaja, ik snap het wel. Daarom vraag ik "ECHT?!."
Ik weet er niks van, dus.
Dat is op Xhamster helemaal een ding hè? Noemen ze een "tribute".quote:Op donderdag 10 april 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
En dan zo BAM over t beeldscherm heen, op die foto, en dan ff een snapshotje maken voor je
Whaha, ja?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat is op Xhamster helemaal een ding hè? Noemen ze een "tribute"..
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef Dirk. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef Dirk. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:46 schreef Ang3l het volgende:
Zat een volunteer gif te zoeken van peeta, maar kan er geen vinden
Of stiekum iets met drukknoopjes aandoen voor de uitdaging. Hoppa, naakt!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon BAM al die knopen er afVergoeden ze wel.
Mja... ik pas daar altijd mee op. Aangezien ze dat wel eens in de club gedaan hebben bij mequote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of stiekum iets met drukknoopjes aandoen voor de uitdaging. Hoppa, naakt!
Man-babies!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Van Peeta weet ik niks, maar ik weet wel dat hij en ik prachtige babies zouden maken..
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef Dirk. het volgende:
En het is ook nog een hetero op de homo-barricades.
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan pus, overal? What happened!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef Dirk. het volgende:
Jongens, ik heb overal pus. Het is echt heel erg..
Ik moet morgenochtend naar de dokter.
Echt op m'n kont en in m'n gezicht enzo..
.
.
Ik heb geleerd niks uit te sluiten in het leven.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:27 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Maar zou je 'm doen? Al dan niet met pus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |