Neuh. Aangezien ik al 30x verkondigd heb niet in de ware te gelovenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Naast Gordon ( SHO / Gordon is weer verliefd deel 354/ en weer de ware! ) voor Ang3l ook een topic?.
Genderbending Maleficent?quote:
Yupquote:Op donderdag 10 april 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Genderbending Maleficent?
Da's wel de trend de laatste tijd he, al die Disneys in andere gesalchten. Ben er al veeeeeel tegengekomen
Nee nee, without seeming cheapquote:
Ja, raise my standardsquote:
Dat had ik ook met mijn uitslag. (De Bachelor.)quote:Op donderdag 10 april 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben t met gedeeltes eens, maar met andere ook weer echt totaal niet. Maar moest er wel om lachen
?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef Dirk. het volgende:
Guys, zouden jullie niet liever gaan rukken in plaats van kijken wat de kans is dat je eventueel zou kúnnen gaan rukken? Waar jullie zin in hebben zeg..
Ik snap je niet helemaal. Wat heeft het doen van een internet test voor de lol te maken met rukken?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef Dirk. het volgende:
Guys, zouden jullie niet liever gaan rukken in plaats van kijken wat de kans is dat je eventueel zou kúnnen gaan rukken? Waar jullie zin in hebben zeg..
A. Dit zegt niets over je rukkansquote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef Dirk. het volgende:
Ja inderdaad, je rukkans.... uhm, nou, rukken doe je ook wel eens met jezelf. Dat verhoogt de kans sowieso aanzienlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 10:17 schreef LeBeau het volgende:
M'n rukkans is sowieso altijd 100%. Tenzij er plots iemand bovenop me springt en "Nee, niet doen!" roept is de mogelijkheid altijd aanwezig omdat penis.
Get. A. Life. You purple icecreamdesigning atheist!!!!quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit altijd die online quiz/test dingetjes te doen omdat ik makkelijk te vermaken ben. Zo was ik vanochtend al atheïsme, een ijs-smaak ontwikkelaar en de kleur paars. Soms heb je gewoon wat tijd over en is Fok te rustig.
Die testjes worden tegenwoordig ook steeds makkelijker doordat je gewoon op plaatjes kunt klikken en zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit altijd die online quiz/test dingetjes te doen omdat ik makkelijk te vermaken ben. Zo was ik vanochtend al atheïsme, een ijs-smaak ontwikkelaar en de kleur paars. Soms heb je gewoon wat tijd over en is Fok te rustig.
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 april 2014 10:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die testjes worden tegenwoordig ook steeds makkelijker doordat je gewoon op plaatjes kunt klikken en zo.
Zijn dat van die dingen als "Which cupcake flavour are you?" die op Facebook steeds voorbij komen?quote:
Dat zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Zijn dat van die dingen als "Which cupcake flavour are you?" die op Facebook steeds voorbij komen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |