Neuh. Aangezien ik al 30x verkondigd heb niet in de ware te gelovenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Naast Gordon ( SHO / Gordon is weer verliefd deel 354/ en weer de ware! ) voor Ang3l ook een topic?.
Genderbending Maleficent?quote:
Yupquote:Op donderdag 10 april 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Genderbending Maleficent?
Da's wel de trend de laatste tijd he, al die Disneys in andere gesalchten. Ben er al veeeeeel tegengekomen
Nee nee, without seeming cheapquote:
Ja, raise my standardsquote:
Dat had ik ook met mijn uitslag. (De Bachelor.)quote:Op donderdag 10 april 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben t met gedeeltes eens, maar met andere ook weer echt totaal niet. Maar moest er wel om lachen
?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef Dirk. het volgende:
Guys, zouden jullie niet liever gaan rukken in plaats van kijken wat de kans is dat je eventueel zou kúnnen gaan rukken? Waar jullie zin in hebben zeg..
Ik snap je niet helemaal. Wat heeft het doen van een internet test voor de lol te maken met rukken?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef Dirk. het volgende:
Guys, zouden jullie niet liever gaan rukken in plaats van kijken wat de kans is dat je eventueel zou kúnnen gaan rukken? Waar jullie zin in hebben zeg..
A. Dit zegt niets over je rukkansquote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef Dirk. het volgende:
Ja inderdaad, je rukkans.... uhm, nou, rukken doe je ook wel eens met jezelf. Dat verhoogt de kans sowieso aanzienlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 10:17 schreef LeBeau het volgende:
M'n rukkans is sowieso altijd 100%. Tenzij er plots iemand bovenop me springt en "Nee, niet doen!" roept is de mogelijkheid altijd aanwezig omdat penis.
Get. A. Life. You purple icecreamdesigning atheist!!!!quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit altijd die online quiz/test dingetjes te doen omdat ik makkelijk te vermaken ben. Zo was ik vanochtend al atheïsme, een ijs-smaak ontwikkelaar en de kleur paars. Soms heb je gewoon wat tijd over en is Fok te rustig.
Die testjes worden tegenwoordig ook steeds makkelijker doordat je gewoon op plaatjes kunt klikken en zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit altijd die online quiz/test dingetjes te doen omdat ik makkelijk te vermaken ben. Zo was ik vanochtend al atheïsme, een ijs-smaak ontwikkelaar en de kleur paars. Soms heb je gewoon wat tijd over en is Fok te rustig.
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 april 2014 10:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die testjes worden tegenwoordig ook steeds makkelijker doordat je gewoon op plaatjes kunt klikken en zo.
Zijn dat van die dingen als "Which cupcake flavour are you?" die op Facebook steeds voorbij komen?quote:
Dat zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Zijn dat van die dingen als "Which cupcake flavour are you?" die op Facebook steeds voorbij komen?.
Ik lees nu steeds "besneden" ...quote:Op donderdag 10 april 2014 10:57 schreef LeBeau het volgende:
Over 3 minuten staan er beneden zelf gemaakte muffins beneden omdat een collega jarig is.
I thought you weren't all that into muffins?quote:
BARRRRRICADE!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:04 schreef Dirk. het volgende:
Arrgghhhhhhhh. Teacher suspended after parent complained about her being transgender.
http://www.advocate.com/p(...)ed-being-transgender
Da's toch ook ook zo'n koek met een zaadplak in het midden?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Liga MilkbreakIk voel me net een kind, maar ze zijn zo lekker.
Ja, met als reden dat ze een afleiding kan zijn voor de leerlingenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:04 schreef Dirk. het volgende:
Arrgghhhhhhhh. Teacher suspended after parent complained about her being transgender.
http://www.advocate.com/p(...)ed-being-transgender
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:06 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Da's toch ook ook zo'n koek met een zaadplak in het midden?
You did it all for the nookie, the nookie, so you could take that cookie?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:06 schreef Dirk. het volgende:
Over koeken met een zaadplak in het midden gesproken; waar is Luig?
Kinderen zouden weleens op jonge leeftijd met diversiteit om kunnen leren gaan. JA MAAR HALLO?!?!?! WIL GOD DAT WEL?!?!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:06 schreef wonderer het volgende:
Ja, met als reden dat ze een afleiding kan zijn voor de leerlingen
Vind ik ook lekker.quote:
God is toch van de diversiteit? Anders had ie wel maar 1 mens geschapen uit zichzelf! En maar 1 dier of zo! Ipv girafjes en kangoeroes en koala's en slangen en mieren en apen en.... god heeft zelfs humor, want hij schiep t vogelbekdier!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:07 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kinderen zouden weleens op jonge leeftijd met diversiteit om kunnen leren gaan. JA MAAR HALLO?!?!?! WIL GOD DAT WEL?!?!.
.
Bijna net zo erg als dat "hoe leg ik het mijn kinderen uit".quote:Op donderdag 10 april 2014 11:07 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kinderen zouden weleens op jonge leeftijd met diversiteit om kunnen leren gaan. JA MAAR HALLO?!?!?! WIL GOD DAT WEL?!?!.
.
Ik ben een buikspiertrainingsdingin26dagen ana t doenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Vind ik ook lekker..
Maarrrrrrrrrr, vandaag was m'n 2e Weight Watchers. weegdag
. en na 2 weken staat de teller nu op -2,7 kilo. BAMMMMMMMMMMMMMMMM. Dus nog even alleen zaadplakken en geen koeken voor mij.
Echt treurig hoor. Een kind is in principe gewoon een wit vel papier dat je kunt beschrijven. Als een baby een koe ziet vliegen zal het geen boe of ba zeggen (nou ja, misschien wel ba, en die koe boe, but you catch my driftquote:Op donderdag 10 april 2014 11:09 schreef wonderer het volgende:
Bijna net zo erg als dat "hoe leg ik het mijn kinderen uit".
PRECIES.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:28 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Echt treurig hoor. Een kind is in principe gewoon een wit vel papier dat je kunt beschrijven. Als een baby een koe ziet vliegen zal het geen boe of ba zeggen (nou ja, misschien wel ba, en die koe boe, but you catch my drift.). Weet zo'n baby veel wat wel en niet normaal is, dat leert 't gaandeweg. Als je tegen een kind zegt "Soms heeft een kindje weleens twee pappa's of mamma's, en sommige mensen waren vroeger een jongen maar zijn nu een meisje omdat dat meer past bij hoe ze zich van binnen voelen. (etc.)" dan zegt zo'n kind hoogstwaarschijnlijk: "Oh okay. Wat eten we?"
Kous? Af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |