Nou, dat vraag ik me af eigenlijkquote:
Haha, vrouwen ....quote:Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef MissGump het volgende:
Mijn date van afgelopen weekend had ook erg zijn best gedaan voor het ontbijt, vond het wel lief maar ook een beetje eng (aangezien zijn huis ook al veel te schoon was, hij 4 verschillende flessen wijn had gehaald omdat hij niet wist wat ik lekker zou vinden, etc etc).
Het is ook nooit goed he
Bij m'n date van afgelopen weekend had ik alleen bier en een pizza in huis. Ik was vergeten dat de klok in de woonkamer nog op wintertijd stondquote:Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef MissGump het volgende:
Mijn date van afgelopen weekend had ook erg zijn best gedaan voor het ontbijt, vond het wel lief maar ook een beetje eng (aangezien zijn huis ook al veel te schoon was, hij 4 verschillende flessen wijn had gehaald omdat hij niet wist wat ik lekker zou vinden, etc etc).
Het is ook nooit goed he
Ben zelf nogal slordig dus ja ik kan het wel waarderen als de kranten nog gewoon op tafel liggen, de jas op de stoel en uitgetrapte schoenen bij de bank.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:00 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, vrouwen ....
Nog nooit gehoord trouwens, een TE schoon huis. Wat wil je dan, dat hij opruimt voor je komt maar net voor je er bent nog ff willekeurige zooi gaat rond strooien ?
Ontbijten in de stad is de nuts, hoef je niks op te ruimen en je bent al met haar je eigen huis uit ^_^. Moet je natuurlijk wel op een plek wonen waarbij dat kan.
trying too hard muchquote:Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef MissGump het volgende:
Het is ook nooit goed he
Had je ook kiespijn?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:46 schreef All-out het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me af eigenlijk![]()
Jullie rammen het topic er lekker doorheen trouwensben gisteravond al in slaap gevallen tijdens het inhaal-lezen
Ideaalquote:Op donderdag 10 april 2014 13:11 schreef All-out het volgende:
[..]
trying too hard much![]()
ik heb een tijdje gedate met een meid die ging zelfs bij mij thuis opruimen
heeft niet lang stand gehouden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak wel wat dingen op tafel gooi inderdaad, vooral als die dag de schoonmaakster net geweest is of ik zelf ff heb staan poetsen, anders is het toch iets te klinisch ...quote:Op donderdag 10 april 2014 13:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ben zelf nogal slordig dus ja ik kan het wel waarderen als de kranten nog gewoon op tafel liggen, de jas op de stoel en uitgetrapte schoenen bij de bank.
Buiten ontbijten is leuk maar ruïneert wel alle kans op na-het-ontbijt-sex
ik ben niet zo'n boerquote:
moet je haar nr? het was de chick die ook geen (dierlijk) vlees eet en geen alcohol drinktquote:
Ah, alcohol en vlees is eigenlijk wel een vereiste.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:17 schreef All-out het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n boer
[..]
moet je haar nr? het was de chick die ook geen (dierlijk) vlees eet en geen alcohol drinktik heb haar destijds wel genoemd hier
Meestal vragen ze van te voren wat je precies drinktquote:Op donderdag 10 april 2014 12:56 schreef MissGump het volgende:
hij 4 verschillende flessen wijn had gehaald
ik ben bang dat je ook niet door de humor-test komtquote:Op donderdag 10 april 2014 13:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, alcohol en vlees is eigenlijk wel een vereiste.
Foto?
Vertel?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:20 schreef All-out het volgende:
[..]
ik ben bang dat je ook niet door de humor-test komt
Ik zou sowieso al speciaal biertjes meenemen van mijn favo-bierwinkel hierquote:Op donderdag 10 april 2014 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal vragen ze van te voren wat je precies drinkt
Bereid je maar voor op een DM stormvloedquote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al speciaal biertjes meenemen van mijn favo-bierwinkel hier
Speciaalbiertjes zijn altijd dikke pluspuntenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al speciaal biertjes meenemen van mijn favo-bierwinkel hier
Zag hij er zelf wel fris uit?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:20 schreef Cue_ het volgende:
Heb ooit wel eens gehad dat een huis er echt niet uitzag. Je zou studentenhuis denken, maar hij was alleen EN hij had een schoonmaker (zei hij) maar dat kon ik niet echt geloven![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geen venusheuvels dus....
*padamtsssssss*
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Attentie, attentie;
De snee zit hier overdwars, hou daar rekening mee.
Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |