Je moet ook niet meer bij de kinderafdeling kijken he...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik zoek boxers die aan de voorkant wat meer ruimte hebben.
Mijn zakie is namelijk groter dan gemiddeld.
Het lijkt heel wat maar heb gewoon een grote zak. gr
Voorwaarde is wel dat de boxer strak is, geen floddermodel dus.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.zeemanshop.com(...)ucts/heren-boxer--10
Ja, wat ist nou. Je wilt geen strakke boxer, stuur in een voorbeeld van losse en dan wil je toch strakquote:Op woensdag 9 april 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Voorwaarde is wel dat de boxer strak is, geen floddermodel dus.
Hij moet er gewoon door z'n moeder een elastiek in laten zetten.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, wat ist nou. Je wilt geen strakke boxer, stuur in een voorbeeld van losse en dan wil je toch strak![]()
Kijk gewoon eens bij C&A, V&D enzo. Die zullen heus wel wat hebben.
Ik wil een strakke boxer met meer ruimte om de bovenbenen. Hij kruipt omhoog omdat die daar te strak zit omdat er teveel massa op mijn bovenbenen zit.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, wat ist nou. Je wilt geen strakke boxer, stuur in een voorbeeld van losse en dan wil je toch strak![]()
Kijk gewoon eens bij C&A, V&D enzo. Die zullen heus wel wat hebben.
dus je wilt een strakke losse?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Voorwaarde is wel dat de boxer strak is, geen floddermodel dus.
cavalli zit absurd strakquote:Op woensdag 9 april 2014 14:56 schreef Klokov het volgende:
Beste Levers,
Weet iemand welke merken boxers wat ruimer om de bovenbenen zitten? Ik heb bij veel merken het probleem dat ze omhoog kruipen doordat mijn bovenbenen bovengemiddeld groot zijn. Ook informatie over merken die er hieronder niet tussen staan is welkom!
[ afbeelding ]
Bij voorbaat dank.
Een strakke die niet omhoog kruipt. Als die wat ruimer om de bovenbenen zit dan nu houdt dat niet in dat het niet strak isquote:
Dan begint die boven losser te zittenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:24 schreef SpamNinja het volgende:
Koop je toch een maatje groter? Ik skip ook geen legday maar heb geen problemen met strakke boxers hoor, is toch niet voor niks van elastisch materiaal.
Losse boxers heb ik dan weer wel problemen mee, maar die rekken ook niet mee dus logisch.
300 euro voor een boxerquote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef Vlinderbom het volgende:
zoiets ?
http://netherlands.hermes(...)-246900hf-38084.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |