Dit!quote:
Onzin. Prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:31 schreef Noodeledar het volgende:
maar ik heb echt geen tijd om intensief te gaan sporten.
Daar kun je natuurlijk weinig aan doen, tenzij je mensen bewust aankijkt met een blik van "ik ga/wil je pakken"quote:Op woensdag 9 april 2014 14:31 schreef Noodeledar het volgende:
Een keer heb ik aan een meid die in mijn klas zat gevraagd wat er aan de hand was en volgens haar heb ik een "enge" blik in mijn ogen als ik iemand ( in de ogen) aankijk. Mijn vrienden bevestigen dit.
- Minder eten (geen idee wat je nu allemaal eet)quote:Op woensdag 9 april 2014 14:31 schreef Noodeledar het volgende:
Ik weet dat ik niet de knapste en de smalste ben en dat daar ook een deel van het probleem zit, maar ik heb echt geen tijd om intensief te gaan sporten.
Heb je doorgevraagd? Wat is er precies 'eng' aan?quote:Een keer heb ik aan een meid die in mijn klas zat gevraagd wat er aan de hand was en volgens haar heb ik een "enge" blik in mijn ogen als ik iemand ( in de ogen) aankijk. Mijn vrienden bevestigen dit.
en dat duivelse lachje weglaten.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:50 schreef KitKatChunky het volgende:
Voor de spiegel oefenen met jezelf aan kijken en lief glimlachen
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
en dat duivelse lachje weglaten.
En ook gelijk proberen je rapeface weg te werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
en dat duivelse lachje weglaten.
Lastig hoor! Ik denk dat iedereen een periode heeft gehad waarin hij onzeker was over zijn uiterlijk en/of gedrag bij meisjes. Door ervaring opdoen groei je daar overheen. Het 'versieren' van vrouwen is echt trial and error, je gaat 9 keer op je bek, en de 10e keer heb je beet. Gaandeweg leer je steeds meer wat wel/niet te zeggen, en leer je dit ook juist aan te voelen, aangezien iedere vrouw weer nét iets anders is.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:31 schreef Noodeledar het volgende:
Hallo Fok!kers,
Ik weet dat dit onderwerp al duizend keer is besproken maar ik heb op mij 21e nog geen vriendin (gehad).
Iedereen zegt: je bent nog jong en er kan nog vanalles gebeuren en dat klopt ook wel maar af en toe heb ik wel behoefte aan gewoon een aardige meid om me heen waarmee ik goed kan praten enzo (en niet gewoon een goede vriend(in)).
Ik weet dat ik niet de knapste en de smalste ben en dat daar ook een deel van het probleem zit, maar ik heb echt geen tijd om intensief te gaan sporten.
Ik heb al vaker geprobeerd oogcontact te zoeken maar dat schijnt bij mij niet te werken. Een keer heb ik aan een meid die in mijn klas zat gevraagd wat er aan de hand was en volgens haar heb ik een "enge" blik in mijn ogen als ik iemand ( in de ogen) aankijk. Mijn vrienden bevestigen dit.
Aanspreken in een discotheek enzo durf ik echt niet aangezien ik enorm verlegen ben, en als ik dan toch zo ver ben om een gesprek aan te gaan (niet in de discotheek) dan loopt het al snel vast omdat ik niet veel te vertellen heb en dan word het na hooguit 5 minutjes heel erg ongemakkelijk.
Tot nog toe was er altijd een vriend van mij of van haar in de buurt die de stilte op ving maar dat kan niet de bedoeling zijn.
Gr.
Mijn tips:quote:Op woensdag 9 april 2014 14:31 schreef Noodeledar het volgende:
dan loopt het al snel vast omdat ik niet veel te vertellen heb en dan word het na hooguit 5 minutjes heel erg ongemakkelijk.
Tot nog toe was er altijd een vriend van mij of van haar in de buurt die de stilte op ving maar dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik moet meestal tussen 03:00 en 04:00 op en ben rond 21:00-21:30 weer thuis en dan heb ik dus echt geen zin meer om nog een uur te gaan rennen als ik nog moet eten en douchen.quote:
Ik ben niet echt charismatisch en als ik bij mijn vrienden ben ben ik ook meestal de "stille", ik praat gewoon mee enzo, maar ik ben niet diegene die het gesprek op gang houd.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Uiterlijk kán een deel van het probleem zijn, maar een leuke babbel kan veel compenseren...
Wat doe je dan de hele dag tussen 03:00/04:00 en 21:30? En je hebt nog altijd weekenden waarin je 2 dagen kunt sporten.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:12 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik moet meestal tussen 03:00 en 04:00 op en ben rond 21:00-21:30 weer thuis en dan heb ik dus echt geen zin meer om nog een uur te gaan rennen als ik nog moet eten en douchen.
Ik ga niet lang daarna weer naar bed omdat ik 's morgens weer vroeg op moet.
Ik beweeg alles bij elkaar zo'n 1,5 tot 2 uur per dag op het werk.
Ik moet meestal tussen 03:00 en 04:00 op en ben rond 21:00-21:30 weer thuis en dan heb ik dus echt geen zin meer om nog een uur te gaan rennen als ik nog moet eten en douchen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Minder eten (geen idee wat je nu allemaal eet)
- Meer bewegen (uurtje per dag extra wandelen - niet eens iets intensiefs dus - helpt al)
Tijd heb je altijd. Anders maak je er maar tijd voor.
Ze kon het niet precies uitleggen maar het kwam er op neer dat ik een kwade blik heb en een soort van door mensen heen kijk.quote:[..]
Heb je doorgevraagd? Wat is er precies 'eng' aan?
Je bent ontzettend gericht op je negatieve punten. Ik heb ook aangegeven dat je dingen zo veel mogelijk positief moet houden, iemand die positief in het level staat, straalt dat ook uit..wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Vrouwen die jou interessant vinden, praten sowieso langer met je, ook al komt er iets minder uit je. Een aantal standaardvragen zoals Hallmark al aangeeft kan hierbij nog meer helpen. Een vrouw vind het vleiend als jij meer over haar wilt weten, zulke vragen hoeven niet heel moeilijk te verzinnen te zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:17 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik ben niet echt charismatisch en als ik bij mijn vrienden ben ben ik ook meestal de "stille", ik praat gewoon mee enzo, maar ik ben niet diegene die het gesprek op gang houd.
Ik ben chauffeur goederenvervoer.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
Wat doe je voor werk dan of zo? Want zo weinig uren slaap is sowieso niet goed voor je natuurlijk
Ik denk niet dat zijn lichaam het grootste probleem is. Het is zijn hele karakter vol negativiteit over zichzelf. Als hij dat veranderd, komt hij al veel aantrekkelijker over. Lichaam is in mijn ogen altijd ondergeschikt aan karakter. Of zie ik dit verkeerd?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag tussen 03:00/04:00 en 21:30? En je hebt nog altijd weekenden waarin je 2 dagen kunt sporten.
Nee zie je niet verkeerd, maar het eerste wat je ziet is natuurlijk wel een uiterlijk en niet een karakter.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:38 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn lichaam het grootste probleem is. Het is zijn hele karakter vol negativiteit over zichzelf. Als hij dat veranderd, komt hij al veel aantrekkelijker over. Lichaam is in mijn ogen altijd ondergeschikt aan karakter. Of zie ik dit verkeerd?
Dat is ook wel weer waar...quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee zie je niet verkeerd, maar het eerste wat je ziet is natuurlijk wel een uiterlijk en niet een karakter.
Ik vind zelf dat ik best positief in het leven sta meestal, maar ik heb gewoon uitgelegd hoe het zit en dat ik nou eenmaal niet veel praat. Introverte personen bestaan ookquote:Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Je bent ontzettend gericht op je negatieve punten. Ik heb ook aangegeven dat je dingen zo veel mogelijk positief moet houden, iemand die positief in het leven staat, straalt dat ook uit
Okee! Ik kan het ook compleet verkeerd opgepakt hebben natuurlijk. Introverte personen bestaan natuurlijk ook...is helemaal waar. Maar uiterlijk is meer dan vorm lichaam hè. Iemand die zich goed voelt, ongeacht lichaam, straalt iets aantrekkelijks uit. Tenzij je echt MASSIVE bent, maar wat overgewicht hoeft niet gelijk onaantrekkelijk te zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 16:44 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik best positief in het leven sta meestal, maar ik heb gewoon uitgelegd hoe het zit en dat ik nou eenmaal niet veel praat. Introverte personen bestaan ook
En dat ik niet de smalste en de knapste ben vind ik verder niet zo erg en ik doe er verder ook niet negatief over, maar het is gewoon zo en mensen kijken toch eerst naar het uiterlijk.
Hoe gaan we die uiterlijke presentatie verbeteren? (dat je ''eng'' kijkt als je iemand in de ogen kijkt vind ik wel een hele aparte!)quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef fathank het volgende:
A: Zo te lezen valt er nog een hoop winst te halen in je uiterlijke presentatie
B: Je sociale vaardigheden lijken ook nogal wat te wensen over te laten. Werk aan je angsten en verlegenheid. Dit doe je niet in een uurtje op dinsdagmiddag. Daar gaan heel wat uurtjes in zitten.
Minder ballen gehakt eten, letten op je eten en drinken. Als je elke dag 2 uur beweegt dan is het waarschijnlijk gewoon een eetprobleem. Anders naar de huisarts gaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:32 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik ben chauffeur goederenvervoer.
Met doen komt vanzelf meer vertrouwen. Als je 5 keer op je bek bent gegaan kun je daar achteraf wellicht om lachen en maakt het ook minder uit als je voor de 6e keer op je bek gaat. En als je niet de smalste bent los je dat op door te gaan bewegen en minder te gaan eten. Dat resulteert uiteindelijk ook weer in meer zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaan we die uiterlijke presentatie verbeteren? (dat je ''eng'' kijkt als je iemand in de ogen kijkt vind ik wel een hele aparte!)
En die sociale vaardigheden gaat in jouw verhaal over het niet durven aanspreken van meisjes in clubs? Dat lijkt mij ''gewoon doen''
Tenzij je constant wordt afgewezen. Dan zakt je zelfvertrouwen alleen maar verder weg.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met doen komt vanzelf meer vertrouwen. Als je 5 keer op je bek bent gegaan kun je daar achteraf wellicht om lachen en maakt het ook minder uit als je voor de 6e keer op je bek gaat. En als je niet de smalste bent los je dat op door te gaan bewegen en minder te gaan eten. Dat resulteert uiteindelijk ook weer in meer zelfvertrouwen.
Zelfs dat kun je als spelletje zien.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Tenzij je constant wordt afgewezen. Dan zakt je zelfvertrouwen alleen maar verder weg.
Als ik me prima voel bij een afwijzing heb ik drugs op.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs dat kun je als spelletje zien.
Als je je prima voelt bij een afwijzing ben je goed bezig.
Fabeltjequote:Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
Je kan ook gewoon alleen maar gezond eten de hele week door. Dan hoef je echt niet perse te sporten als je daar geen tijd voor hebt. Op die manier val je ook wel af.
Nee hoor, als je gewoon genoeg beweegt in het dagelijks leven kan dat. Maar dan moet je wel gewoon alleen gezond eten. Maar ik prefereer ook sporten. Gaat ook veel sneller dan. En als je er geen tijd voor hebt, dan maak je er maar tijd voor.quote:
Ja als TS bedoeld af en toe een keer de vrachtwagen uitrollen bedoeld, dan ga je het daar niet mee redden.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hoor, als je gewoon genoeg beweegt in het dagelijks leven kan dat. Maar dan moet je wel gewoon alleen gezond eten. Maar ik prefereer ook sporten. Gaat ook veel sneller dan. En als je er geen tijd voor hebt, dan maak je er maar tijd voor.
Ik ben eigenlijk niet van plan om op een of andere datingsite rond te gaan zwerven.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:10 schreef Cockwhale het volgende:
Je moet actief zijn, of het nou "in real life" is of op internet.
Om geld te verdienen misschien?quote:En waarom werk je in godsnaam zoveel?
Nou nee, ik moet minimaal 15 keer per dag de auto op en af (dus de trailer op klimmen via een ladder). Weet ik hoe vaak in en uit stappen, met een hoop materiaal en gereedschap slepen, en 5 of 6 keer op een dag omkoppelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:22 schreef Firefly2708 het volgende:
[..]
Ja als TS bedoeld af en toe een keer de vrachtwagen uitrollen bedoeld, dan ga je het daar niet mee redden.
Je moet een leven krijgen naast je werk.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:54 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van plan om op een of andere datingsite rond te gaan zwerven.
[..]
Om geld te verdienen misschien?
Sommige hobbies kosten nou eenmaal veel geld, en zou ik ooit een vriendin hebben dan zou die ook wel eens graag iets krijgen of ergens heen willen in het weekend.
ik zou zeggen dat je well beeing ook wat waard isquote:Op donderdag 10 april 2014 07:54 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van plan om op een of andere datingsite rond te gaan zwerven.
[..]
Sommige hobbies kosten nou eenmaal veel geld, en zou ik ooit een vriendin hebben dan zou die ook wel eens graag iets krijgen of ergens heen willen in het weekend.
Niet alleen meisjes aanspreken in clubs maar sowieso de interactie met mensen. Een open blik, gewoon een babbeltje kunnen maken etc. Werken aan het zelfvertrouwen. Hij zegt in de OP dattie weet dat ie dik en lelijk is, nou doe daar dan wat aan. Ga sporten (maar daar heeft meneer weer geen tijd voor). Als je niet 3x per week een uurtje vrij kunt maken om te sporten heb je gewoon verkeerde prioriteiten. Let op je voeding, ga eens naar een kapper voor vers modelletje in je haar. Wissel die bril in, laat de tandarts wat moois van je gebit maken etc etc etc. Zo moeilijk is het allemaal niet. Als je in je afritsbroek en geitenwollensokken blijft lopen zal het nooit wat worden bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaan we die uiterlijke presentatie verbeteren? (dat je ''eng'' kijkt als je iemand in de ogen kijkt vind ik wel een hele aparte!)
En die sociale vaardigheden gaat in jouw verhaal over het niet durven aanspreken van meisjes in clubs? Dat lijkt mij ''gewoon doen''
Als TS ooit kennis heeft gemaakt met de puni, komen er andere krachten vrij die hem aan de vriendin willen helpenquote:Op donderdag 10 april 2014 08:40 schreef fathank het volgende:
Overheen gelezen dat je op de vrachtwagen zit. Das inderdaad hard werken voor je poen. Veel uren maken weinig verdienen in verhouding.
Wil best op tijd thuis zijn e.d. maar dan ben je de hele dag aan het stampen en jagen om op tijd klaar te zijn en dan krijg je van de planning te horen dat je nog wel een ritje kunt doen omdat je nog werktijd over hebt voor die dagquote:Op donderdag 10 april 2014 08:40 schreef fathank het volgende:
Overheen gelezen dat je op de vrachtwagen zit. Das inderdaad hard werken voor je poen. Veel uren maken weinig verdienen in verhouding.
Stap over op personen vervoer. Zullen je communicatieve vaardigheden enorm van verbeteren. Zo komt je persoonlijkheid beter tot uiting.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:32 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik ben chauffeur goederenvervoer.
Dat is wat je idd veel chauffeurs ziet doen. Maar verplaats je in een vrouw, zou jij willen dat je vent pas om 21.00 weer thuis is?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:35 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Wil best op tijd thuis zijn e.d. maar dan ben je de hele dag aan het stampen en jagen om op tijd klaar te zijn en dan krijg je van de planning te horen dat je nog wel een ritje kunt doen omdat je nog werktijd over hebt voor die dag
Zo te lezen is het enige moment dat jij een vriendin tegen het lijf loopt op een feestje. Hoeveel uur feest jij in de maand? 5? Als je dan ook nog eens geen goddelijke casanova bent, dan neem je volgens mij jezelf een beetje in de maling. Kansen nihil, verwachtingen extreem hoog.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:54 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
[..]
Je geeft het idee dat je de hele week door meer dan 10 uur per dag werkt. Lijkt me wel heel extreem om een hobby te kunnen bekostigen. En een vriendin heb je niet dus ik zie niet in waarom je daarvoor moet verdienen. Sowieso, nogal een belachelijk argument. Maar als jij puur leeft om te werken, be my guest.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:54 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |