abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138689509
Hallo Fok!kers,

Ik weet dat dit onderwerp al duizend keer is besproken maar ik heb op mij 21e nog geen vriendin (gehad).
Iedereen zegt: je bent nog jong en er kan nog vanalles gebeuren en dat klopt ook wel maar af en toe heb ik wel behoefte aan gewoon een aardige meid om me heen waarmee ik goed kan praten enzo (en niet gewoon een goede vriend(in)).

Ik weet dat ik niet de knapste en de smalste ben en dat daar ook een deel van het probleem zit, maar ik heb echt geen tijd om intensief te gaan sporten.

Ik heb al vaker geprobeerd oogcontact te zoeken maar dat schijnt bij mij niet te werken. Een keer heb ik aan een meid die in mijn klas zat gevraagd wat er aan de hand was en volgens haar heb ik een "enge" blik in mijn ogen als ik iemand ( in de ogen) aankijk. Mijn vrienden bevestigen dit.
Aanspreken in een discotheek enzo durf ik echt niet aangezien ik enorm verlegen ben, en als ik dan toch zo ver ben om een gesprek aan te gaan (niet in de discotheek) dan loopt het al snel vast omdat ik niet veel te vertellen heb en dan word het na hooguit 5 minutjes heel erg ongemakkelijk.
Tot nog toe was er altijd een vriend van mij of van haar in de buurt die de stilte op ving maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Gr.
pi_138689603
Daarom bestaat FOK! _O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 9 april 2014 @ 14:35:57 #3
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_138689631
Gewoon dikke lelijke vrouwen regelen dan.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:37:15 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138689663
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef Nobu het volgende:
Dit!
Op elk potje past een dekseltje, al zijn sommige dekseltjes wel walvissen van een paar ton :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138689772
Gewoon een lekkere Russische uitkiezen uit de catalogus toch.
5 Ferrari's op videoband!
pi_138689915
Je wil te graag. Hebben die vrienden trouwens onderbouwt waarom je die enge blik in de ogen hebt? Ben wel benieuwd.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:47:53 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138690018
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:31 schreef Noodeledar het volgende:
maar ik heb echt geen tijd om intensief te gaan sporten.
Onzin. Prioriteiten stellen.

quote:
Een keer heb ik aan een meid die in mijn klas zat gevraagd wat er aan de hand was en volgens haar heb ik een "enge" blik in mijn ogen als ik iemand ( in de ogen) aankijk. Mijn vrienden bevestigen dit.
Daar kun je natuurlijk weinig aan doen, tenzij je mensen bewust aankijkt met een blik van "ik ga/wil je pakken" :P
  woensdag 9 april 2014 @ 14:50:45 #8
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_138690123
Voor de spiegel oefenen met jezelf aan kijken en lief glimlachen :D
Meow?!
pi_138690172
quote:
Ik weet dat ik niet de knapste en de smalste ben en dat daar ook een deel van het probleem zit, maar ik heb echt geen tijd om intensief te gaan sporten.
- Minder eten (geen idee wat je nu allemaal eet)
- Meer bewegen (uurtje per dag extra wandelen - niet eens iets intensiefs dus - helpt al)

Tijd heb je altijd. Anders maak je er maar tijd voor.

quote:
Een keer heb ik aan een meid die in mijn klas zat gevraagd wat er aan de hand was en volgens haar heb ik een "enge" blik in mijn ogen als ik iemand ( in de ogen) aankijk. Mijn vrienden bevestigen dit.
Heb je doorgevraagd? Wat is er precies 'eng' aan?
pi_138690182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:50 schreef KitKatChunky het volgende:
Voor de spiegel oefenen met jezelf aan kijken en lief glimlachen :D
en dat duivelse lachje weglaten.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 9 april 2014 @ 14:52:30 #11
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138690193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

:D
  woensdag 9 april 2014 @ 14:54:50 #12
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_138690276
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

En ook gelijk proberen je rapeface weg te werken :')
Meow?!
pi_138691606
quote:
Hallo Fok!kers,

Ik weet dat dit onderwerp al duizend keer is besproken maar ik heb op mij 21e nog geen vriendin (gehad).
Iedereen zegt: je bent nog jong en er kan nog vanalles gebeuren en dat klopt ook wel maar af en toe heb ik wel behoefte aan gewoon een aardige meid om me heen waarmee ik goed kan praten enzo (en niet gewoon een goede vriend(in)).

Ik heb al vaker geprobeerd oogcontact te zoeken maar dat schijnt bij mij niet te werken. Een keer heb ik aan een meid die in mijn klas zat gevraagd wat er aan de hand was en volgens haar heb ik een "enge" blik in mijn ogen als ik iemand ( in de ogen) aankijk. Mijn vrienden bevestigen dit.
Aanspreken in een discotheek enzo durf ik echt niet aangezien ik enorm verlegen ben, en als ik dan toch zo ver ben om een gesprek aan te gaan (niet in de discotheek) dan loopt het al snel vast omdat ik niet veel te vertellen heb en dan word het na hooguit 5 minutjes heel erg ongemakkelijk.
Tot nog toe was er altijd een vriend van mij of van haar in de buurt die de stilte op ving maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Gr.
Lastig hoor! Ik denk dat iedereen een periode heeft gehad waarin hij onzeker was over zijn uiterlijk en/of gedrag bij meisjes. Door ervaring opdoen groei je daar overheen. Het 'versieren' van vrouwen is echt trial and error, je gaat 9 keer op je bek, en de 10e keer heb je beet. Gaandeweg leer je steeds meer wat wel/niet te zeggen, en leer je dit ook juist aan te voelen, aangezien iedere vrouw weer nét iets anders is.

Uiterlijk kán een deel van het probleem zijn, maar een leuke babbel kan veel compenseren...dus gooi niet alles op uiterlijk. Die enge blik...tsja, wat andere users al gezegd hebben: oefenen voor de spiegel ;). Net als je uitstraling, je hoeft niet persee als een zelfverzekerde player over te komen om een vrouw te versieren, ook verlegen jongens krijgen een vriendin...zolang je maar interesse in ze toont en ze niet duivels aankijkt. Dus kortom: zorg dat je een positieve uitstraling hebt, verlegen is niet persee negatief, positieviteit is het sleutelwoord, en ga niet op negatieve onderwerpen in binnen een gesprek, positiviteit is aantstekelijk, en daarmee kom je ook op een gezamelijk leuk gezellig onderwerp.
Jongens....gewoon even lekker relativeren.
pi_138692021
Het zijn toch allemaal dingen waar je wat aan kunt doen, dus misschien moet je dat doen
oefen voor de spiegel, ga op dieet, oefen met vrouwen, etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 9 april 2014 @ 15:45:49 #15
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_138692145
quote:
dan loopt het al snel vast omdat ik niet veel te vertellen heb en dan word het na hooguit 5 minutjes heel erg ongemakkelijk.
Mijn tips:
- Je moet een repetoire van een paar aardige vragen hebben, zodat zij wat meer aan het woord is dan jij
- Zelf moet je natuurlijk ook wat te vertellen hebben, en als dat niet het geval is: doe er wat aan. Als jij een suffe lul bent die nooit iets met z'n vrienden doet, dan ligt daar ook een deel van het probleem.
- Een vriend of vriendin erbij is natuurlijk een goed idee, dat is prima de bedoeling.Dat brengt wat variatie in het gesprek. Pas als er duidelijk een klik is, dan moet hij/zij optiefen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_138693137
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:47 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Onzin. Prioriteiten stellen.
Ik moet meestal tussen 03:00 en 04:00 op en ben rond 21:00-21:30 weer thuis en dan heb ik dus echt geen zin meer om nog een uur te gaan rennen als ik nog moet eten en douchen.
Ik ga niet lang daarna weer naar bed omdat ik 's morgens weer vroeg op moet.

Ik beweeg alles bij elkaar zo'n 1,5 tot 2 uur per dag op het werk.
pi_138693298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Uiterlijk kán een deel van het probleem zijn, maar een leuke babbel kan veel compenseren...
Ik ben niet echt charismatisch en als ik bij mijn vrienden ben ben ik ook meestal de "stille", ik praat gewoon mee enzo, maar ik ben niet diegene die het gesprek op gang houd.
  woensdag 9 april 2014 @ 16:22:05 #18
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138693478
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:12 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Ik moet meestal tussen 03:00 en 04:00 op en ben rond 21:00-21:30 weer thuis en dan heb ik dus echt geen zin meer om nog een uur te gaan rennen als ik nog moet eten en douchen.

Wat doe je dan de hele dag tussen 03:00/04:00 en 21:30? En je hebt nog altijd weekenden waarin je 2 dagen kunt sporten.
pi_138693487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Minder eten (geen idee wat je nu allemaal eet)
- Meer bewegen (uurtje per dag extra wandelen - niet eens iets intensiefs dus - helpt al)

Tijd heb je altijd. Anders maak je er maar tijd voor.

quote:
[..]

Heb je doorgevraagd? Wat is er precies 'eng' aan?
Ze kon het niet precies uitleggen maar het kwam er op neer dat ik een kwade blik heb en een soort van door mensen heen kijk.
pi_138693528
Wat doe je voor werk dan of zo? Want zo weinig uren slaap is sowieso niet goed voor je natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138693530
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:17 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Ik ben niet echt charismatisch en als ik bij mijn vrienden ben ben ik ook meestal de "stille", ik praat gewoon mee enzo, maar ik ben niet diegene die het gesprek op gang houd.
Je bent ontzettend gericht op je negatieve punten. Ik heb ook aangegeven dat je dingen zo veel mogelijk positief moet houden, iemand die positief in het level staat, straalt dat ook uit..wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Vrouwen die jou interessant vinden, praten sowieso langer met je, ook al komt er iets minder uit je. Een aantal standaardvragen zoals Hallmark al aangeeft kan hierbij nog meer helpen. Een vrouw vind het vleiend als jij meer over haar wilt weten, zulke vragen hoeven niet heel moeilijk te verzinnen te zijn.

Bedenk wat er goed is aan jou en je leven, en probeer die punten veel meer naar voren te brengen. Je hoeft niet de grappigste of praatgrage persoon te zien die er rondloopt, als je maar iets te bieden hebt. Wat vind je interessant? Wat drijft jou? Waar weet je veel vanaf? Probeer je daar op te richten en naar voren te brengen.
pi_138693783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
Wat doe je voor werk dan of zo? Want zo weinig uren slaap is sowieso niet goed voor je natuurlijk
Ik ben chauffeur goederenvervoer.
pi_138693850
Misschien eens proberen bij de plaatselijke snackbar.
pi_138693992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:22 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Wat doe je dan de hele dag tussen 03:00/04:00 en 21:30? En je hebt nog altijd weekenden waarin je 2 dagen kunt sporten.
Ik denk niet dat zijn lichaam het grootste probleem is. Het is zijn hele karakter vol negativiteit over zichzelf. Als hij dat veranderd, komt hij al veel aantrekkelijker over. Lichaam is in mijn ogen altijd ondergeschikt aan karakter. Of zie ik dit verkeerd?
  woensdag 9 april 2014 @ 16:39:11 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138694012
A: Zo te lezen valt er nog een hoop winst te halen in je uiterlijke presentatie
B: Je sociale vaardigheden lijken ook nogal wat te wensen over te laten. Werk aan je angsten en verlegenheid. Dit doe je niet in een uurtje op dinsdagmiddag. Daar gaan heel wat uurtjes in zitten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 9 april 2014 @ 16:39:52 #26
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138694036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:38 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zijn lichaam het grootste probleem is. Het is zijn hele karakter vol negativiteit over zichzelf. Als hij dat veranderd, komt hij al veel aantrekkelijker over. Lichaam is in mijn ogen altijd ondergeschikt aan karakter. Of zie ik dit verkeerd?
Nee zie je niet verkeerd, maar het eerste wat je ziet is natuurlijk wel een uiterlijk en niet een karakter.
pi_138694159
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Nee zie je niet verkeerd, maar het eerste wat je ziet is natuurlijk wel een uiterlijk en niet een karakter.
Dat is ook wel weer waar...
pi_138694175
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Je bent ontzettend gericht op je negatieve punten. Ik heb ook aangegeven dat je dingen zo veel mogelijk positief moet houden, iemand die positief in het leven staat, straalt dat ook uit
Ik vind zelf dat ik best positief in het leven sta meestal, maar ik heb gewoon uitgelegd hoe het zit en dat ik nou eenmaal niet veel praat. Introverte personen bestaan ook :P

En dat ik niet de smalste en de knapste ben vind ik verder niet zo erg en ik doe er verder ook niet negatief over, maar het is gewoon zo en mensen kijken toch eerst naar het uiterlijk.
pi_138694279
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:44 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Ik vind zelf dat ik best positief in het leven sta meestal, maar ik heb gewoon uitgelegd hoe het zit en dat ik nou eenmaal niet veel praat. Introverte personen bestaan ook :P

En dat ik niet de smalste en de knapste ben vind ik verder niet zo erg en ik doe er verder ook niet negatief over, maar het is gewoon zo en mensen kijken toch eerst naar het uiterlijk.
Okee! Ik kan het ook compleet verkeerd opgepakt hebben natuurlijk. Introverte personen bestaan natuurlijk ook...is helemaal waar. Maar uiterlijk is meer dan vorm lichaam hè. Iemand die zich goed voelt, ongeacht lichaam, straalt iets aantrekkelijks uit. Tenzij je echt MASSIVE bent, maar wat overgewicht hoeft niet gelijk onaantrekkelijk te zijn :).
pi_138694772
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef fathank het volgende:
A: Zo te lezen valt er nog een hoop winst te halen in je uiterlijke presentatie
B: Je sociale vaardigheden lijken ook nogal wat te wensen over te laten. Werk aan je angsten en verlegenheid. Dit doe je niet in een uurtje op dinsdagmiddag. Daar gaan heel wat uurtjes in zitten.
Hoe gaan we die uiterlijke presentatie verbeteren? (dat je ''eng'' kijkt als je iemand in de ogen kijkt vind ik wel een hele aparte!)
En die sociale vaardigheden gaat in jouw verhaal over het niet durven aanspreken van meisjes in clubs? Dat lijkt mij ''gewoon doen''
Rustig aan.
pi_138697290
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:32 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Minder ballen gehakt eten, letten op je eten en drinken. Als je elke dag 2 uur beweegt dan is het waarschijnlijk gewoon een eetprobleem. Anders naar de huisarts gaan.
pi_138697631
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe gaan we die uiterlijke presentatie verbeteren? (dat je ''eng'' kijkt als je iemand in de ogen kijkt vind ik wel een hele aparte!)
En die sociale vaardigheden gaat in jouw verhaal over het niet durven aanspreken van meisjes in clubs? Dat lijkt mij ''gewoon doen''
Met doen komt vanzelf meer vertrouwen. Als je 5 keer op je bek bent gegaan kun je daar achteraf wellicht om lachen en maakt het ook minder uit als je voor de 6e keer op je bek gaat. En als je niet de smalste bent los je dat op door te gaan bewegen en minder te gaan eten. Dat resulteert uiteindelijk ook weer in meer zelfvertrouwen. *)
pi_138698206
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met doen komt vanzelf meer vertrouwen. Als je 5 keer op je bek bent gegaan kun je daar achteraf wellicht om lachen en maakt het ook minder uit als je voor de 6e keer op je bek gaat. En als je niet de smalste bent los je dat op door te gaan bewegen en minder te gaan eten. Dat resulteert uiteindelijk ook weer in meer zelfvertrouwen. *)
Tenzij je constant wordt afgewezen. Dan zakt je zelfvertrouwen alleen maar verder weg.
pi_138698376
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Tenzij je constant wordt afgewezen. Dan zakt je zelfvertrouwen alleen maar verder weg.
Zelfs dat kun je als spelletje zien.
Als je je prima voelt bij een afwijzing ben je goed bezig.
Rustig aan.
pi_138698451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zelfs dat kun je als spelletje zien.
Als je je prima voelt bij een afwijzing ben je goed bezig.
Als ik me prima voel bij een afwijzing heb ik drugs op.
pi_138698455
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Daarom bestaat FOK! _O_
pi_138699880
21 en ook in dezelfde situatie. Het is allemaal gewoon veel te ingewikkeld.
  donderdag 10 april 2014 @ 00:07:51 #38
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_138714248
Als je geen tijd hebt om fatsoenlijk te eten en te bewegen dan heb je ook geen tijd voor een relatie.
Narcist
pi_138714335
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef Nobu het volgende:
Dit.
En zuipen.
  donderdag 10 april 2014 @ 00:11:06 #40
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_138714337
Je kan ook gewoon alleen maar gezond eten de hele week door. Dan hoef je echt niet perse te sporten als je daar geen tijd voor hebt. Op die manier val je ook wel af.
pi_138714492
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
Je kan ook gewoon alleen maar gezond eten de hele week door. Dan hoef je echt niet perse te sporten als je daar geen tijd voor hebt. Op die manier val je ook wel af.
Fabeltje
  donderdag 10 april 2014 @ 00:17:19 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138714522
Als je geen tijd hebt om te sporten heb je dan wel tijd voor een vriendin?
  donderdag 10 april 2014 @ 00:19:04 #43
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_138714568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef Firefly2708 het volgende:

[..]

Fabeltje
Nee hoor, als je gewoon genoeg beweegt in het dagelijks leven kan dat. Maar dan moet je wel gewoon alleen gezond eten. Maar ik prefereer ook sporten. Gaat ook veel sneller dan. En als je er geen tijd voor hebt, dan maak je er maar tijd voor.
pi_138714648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nee hoor, als je gewoon genoeg beweegt in het dagelijks leven kan dat. Maar dan moet je wel gewoon alleen gezond eten. Maar ik prefereer ook sporten. Gaat ook veel sneller dan. En als je er geen tijd voor hebt, dan maak je er maar tijd voor.
Ja als TS bedoeld af en toe een keer de vrachtwagen uitrollen bedoeld, dan ga je het daar niet mee redden.
pi_138715257
Kom zeg, zelfs ik ben al jaren getrouwd. En dat kwam, in de kern beschouwd, omdat ik een flauw grapje over seks met schapen maakte.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_138715359
Je KRIJGT geen vriendin. Het foute denken zit zelfs in het taalgebruik. Iets krijgen suggereert een passieve houding. Je moet actief zijn, of het nou "in real life" is of op internet.

"Er kan nog een hoop gebeuren." Typische uitspraak dat uitgaat van een passieve houding. Veel succes als je denkt dat vrouwen per toeval je in de armen vliegen.

En waarom werk je in godsnaam zoveel? Als je praktisch de hele dag aan het werk bent, van 's nachts tot 's avonds laat, hoef je niet te verwachten dat je een relatie kunt onderhouden.
pi_138716577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 01:10 schreef Cockwhale het volgende:
Je moet actief zijn, of het nou "in real life" is of op internet.
Ik ben eigenlijk niet van plan om op een of andere datingsite rond te gaan zwerven.
quote:
En waarom werk je in godsnaam zoveel?
Om geld te verdienen misschien?
Sommige hobbies kosten nou eenmaal veel geld, en zou ik ooit een vriendin hebben dan zou die ook wel eens graag iets krijgen of ergens heen willen in het weekend.

[ Bericht 8% gewijzigd door Noodeledar op 10-04-2014 08:02:16 ]
pi_138716596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:22 schreef Firefly2708 het volgende:

[..]

Ja als TS bedoeld af en toe een keer de vrachtwagen uitrollen bedoeld, dan ga je het daar niet mee redden.
Nou nee, ik moet minimaal 15 keer per dag de auto op en af (dus de trailer op klimmen via een ladder). Weet ik hoe vaak in en uit stappen, met een hoop materiaal en gereedschap slepen, en 5 of 6 keer op een dag omkoppelen.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:06:19 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_138716665
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 07:54 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk niet van plan om op een of andere datingsite rond te gaan zwerven.

[..]

Sommige hobbies kosten nou eenmaal veel geld, en zou ik ooit een vriendin hebben dan zou die ook wel eens graag iets krijgen of ergens heen willen in het weekend.
Je moet een leven krijgen naast je werk.
pi_138716670
quote:

[..]

[..]

ik zou zeggen dat je well beeing ook wat waard is

En wanneer moet je die vriendin dan ontmoeten? Als je slaapt?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 april 2014 @ 08:36:50 #51
157922 fathank
pi_138716971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet alleen meisjes aanspreken in clubs maar sowieso de interactie met mensen. Een open blik, gewoon een babbeltje kunnen maken etc. Werken aan het zelfvertrouwen. Hij zegt in de OP dattie weet dat ie dik en lelijk is, nou doe daar dan wat aan. Ga sporten (maar daar heeft meneer weer geen tijd voor). Als je niet 3x per week een uurtje vrij kunt maken om te sporten heb je gewoon verkeerde prioriteiten. Let op je voeding, ga eens naar een kapper voor vers modelletje in je haar. Wissel die bril in, laat de tandarts wat moois van je gebit maken etc etc etc. Zo moeilijk is het allemaal niet. Als je in je afritsbroek en geitenwollensokken blijft lopen zal het nooit wat worden bij wijze van spreken.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:40:46 #52
157922 fathank
pi_138717021
Overheen gelezen dat je op de vrachtwagen zit. Das inderdaad hard werken voor je poen. Veel uren maken weinig verdienen in verhouding.
  donderdag 10 april 2014 @ 09:24:20 #53
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138717707
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:40 schreef fathank het volgende:
Overheen gelezen dat je op de vrachtwagen zit. Das inderdaad hard werken voor je poen. Veel uren maken weinig verdienen in verhouding.
Als TS ooit kennis heeft gemaakt met de puni, komen er andere krachten vrij die hem aan de vriendin willen helpen ;)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_138717908
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:40 schreef fathank het volgende:
Wil best op tijd thuis zijn e.d. maar dan ben je de hele dag aan het stampen en jagen om op tijd klaar te zijn en dan krijg je van de planning te horen dat je nog wel een ritje kunt doen omdat je nog werktijd over hebt voor die dag
pi_138717942
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:32 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Stap over op personen vervoer. Zullen je communicatieve vaardigheden enorm van verbeteren. Zo komt je persoonlijkheid beter tot uiting.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat wanneer je geen tijd hebt om te sporten ook geen tijd hebt voor een vriendin.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_138717953
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:35 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Wil best op tijd thuis zijn e.d. maar dan ben je de hele dag aan het stampen en jagen om op tijd klaar te zijn en dan krijg je van de planning te horen dat je nog wel een ritje kunt doen omdat je nog werktijd over hebt voor die dag
Dat is wat je idd veel chauffeurs ziet doen. Maar verplaats je in een vrouw, zou jij willen dat je vent pas om 21.00 weer thuis is?
pi_138718134
Iedereen kan een vriendin krijgen. Jij kunt alleen niet de vriendin krijgen die je wil. Ga dus eerst het op een andere fiets leren, krijg je meer vertrouwen en na 2/3 relaties kom je misschien eindelijk degene tegen die je echt zou willen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138718135
quote:

[..]

[..]

Zo te lezen is het enige moment dat jij een vriendin tegen het lijf loopt op een feestje. Hoeveel uur feest jij in de maand? 5? Als je dan ook nog eens geen goddelijke casanova bent, dan neem je volgens mij jezelf een beetje in de maling. Kansen nihil, verwachtingen extreem hoog.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_138719453
En waarom dat negatieve over internetdaten? Vooral voor iemand als jij die constant onderweg heeft en minder tijd voor uitgebreide sociale interactie is internetdaten juist de uitkomst!
pi_138719551
quote:

[..]

[..]

Je geeft het idee dat je de hele week door meer dan 10 uur per dag werkt. Lijkt me wel heel extreem om een hobby te kunnen bekostigen. En een vriendin heb je niet dus ik zie niet in waarom je daarvoor moet verdienen. Sowieso, nogal een belachelijk argument. Maar als jij puur leeft om te werken, be my guest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')