Zonder hoofdletter in de TT helemaal nietsquote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Wat hebben negers er nou weer mee te maken?.
Artistieke vrijheidquote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder hoofdletter in de TT helemaal niets
Als ik het aanpas is het weer censuurquote:
Dan is het wijsheidquote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het aanpas is het weer censuur.
Mij is het om het even eigenlijk. Als Stbab wil dat ik het aanpas prima, anders laten we het zo en gaan we over op de orde van de dag, ok?quote:
Dit IS de orde van de dagquote:Op woensdag 9 april 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Mij is het om het even eigenlijk. Als Stbab wil dat ik het aanpas prima, anders laten we het zo en gaan we over op de orde van de dag, ok?.
Nee, dit is JOUW orde van de dag, neurootjequote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit IS de orde van de dag
Alsof andere "discussies" nuttiger zijn
Noem me eens geen neurootquote:Op woensdag 9 april 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit is JOUW orde van de dag, neurootje.
Neuh, dat niet, maar ik heb het toch liever over seks dan over Negers of negers.
Sorry, al gedaanquote:Op woensdag 9 april 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noem me eens geen neuroot
Seks met Negers?
Terughalen!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, al gedaan.
Als jij dat leuk vindt moet je het gewoon doen. Ik heb er geen ervaring mee.
Kan nietquote:Op woensdag 9 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terughalen!!!
Heb t wel eens gedaan.. m'n eerste.
Maar ik ben die periode een beetje voorbij
Je bent mod!! Kan makkelijk!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet.
Hoho, dat kan niet, want once you go black..... dus dat klopt niet?.
Machtsmisbruik, mag nietquote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent mod!! Kan makkelijk!
Mijn vriendin niet nee.. ik wel
Ach, ik heb het eens met een Koreaanse gedaan, maar ik ben nog steeds slecht in wiskunde edquote:Op woensdag 9 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet.
Hoho, dat kan niet, want once you go black..... dus dat klopt niet?.
Israelisch is het meest exotische denk ik, maar heb nog geen behoefte om palestijnse gebeiden te bezetten, al zat ze wel in het legerquote:Op woensdag 9 april 2014 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik heb het eens met een Koreaanse gedaan, maar ik ben nog steeds slecht in wiskunde ed
Ik heb het bewust zo gedaan. We moeten het ook niet groter maken dan het is.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij is het om het even eigenlijk. Als Stbab wil dat ik het aanpas prima, anders laten we het zo en gaan we over op de orde van de dag, ok?.
Case closed dan wmbquote:Op woensdag 9 april 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het bewust zo gedaan. We moeten het ook niet groter maken dan het is.
Bij mij komt het wel eens uit op dansen, maar ik zal het nooit zo zeggen. Wel geinigquote:Op woensdag 9 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde gewoon uitgaan, dansen met vriendinnen
Nee, ik ook niet, Het overkomt me nog wel eens met borrels van het callcentre ofzo, of soms bij livemuziek op een feest oid.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij komt het wel eens uit op dansen, maar ik zal het nooit zo zeggen. Wel geinigIk ga voor veel dingen stappen, maar voor het dansen als hoofdreden, nee dat ken ik niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |