Zonder hoofdletter in de TT helemaal nietsquote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Wat hebben negers er nou weer mee te maken?.
Artistieke vrijheidquote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder hoofdletter in de TT helemaal niets
Als ik het aanpas is het weer censuurquote:
Dan is het wijsheidquote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het aanpas is het weer censuur.
Mij is het om het even eigenlijk. Als Stbab wil dat ik het aanpas prima, anders laten we het zo en gaan we over op de orde van de dag, ok?quote:
Dit IS de orde van de dagquote:Op woensdag 9 april 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Mij is het om het even eigenlijk. Als Stbab wil dat ik het aanpas prima, anders laten we het zo en gaan we over op de orde van de dag, ok?.
Nee, dit is JOUW orde van de dag, neurootjequote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit IS de orde van de dag
Alsof andere "discussies" nuttiger zijn
Noem me eens geen neurootquote:Op woensdag 9 april 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit is JOUW orde van de dag, neurootje.
Neuh, dat niet, maar ik heb het toch liever over seks dan over Negers of negers.
Sorry, al gedaanquote:Op woensdag 9 april 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noem me eens geen neuroot
Seks met Negers?
Terughalen!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, al gedaan.
Als jij dat leuk vindt moet je het gewoon doen. Ik heb er geen ervaring mee.
Kan nietquote:Op woensdag 9 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terughalen!!!
Heb t wel eens gedaan.. m'n eerste.
Maar ik ben die periode een beetje voorbij
Je bent mod!! Kan makkelijk!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet.
Hoho, dat kan niet, want once you go black..... dus dat klopt niet?.
Machtsmisbruik, mag nietquote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent mod!! Kan makkelijk!
Mijn vriendin niet nee.. ik wel
Ach, ik heb het eens met een Koreaanse gedaan, maar ik ben nog steeds slecht in wiskunde edquote:Op woensdag 9 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet.
Hoho, dat kan niet, want once you go black..... dus dat klopt niet?.
Israelisch is het meest exotische denk ik, maar heb nog geen behoefte om palestijnse gebeiden te bezetten, al zat ze wel in het legerquote:Op woensdag 9 april 2014 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik heb het eens met een Koreaanse gedaan, maar ik ben nog steeds slecht in wiskunde ed
Ik heb het bewust zo gedaan. We moeten het ook niet groter maken dan het is.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij is het om het even eigenlijk. Als Stbab wil dat ik het aanpas prima, anders laten we het zo en gaan we over op de orde van de dag, ok?.
Case closed dan wmbquote:Op woensdag 9 april 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het bewust zo gedaan. We moeten het ook niet groter maken dan het is.
Bij mij komt het wel eens uit op dansen, maar ik zal het nooit zo zeggen. Wel geinigquote:Op woensdag 9 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde gewoon uitgaan, dansen met vriendinnen
Nee, ik ook niet, Het overkomt me nog wel eens met borrels van het callcentre ofzo, of soms bij livemuziek op een feest oid.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij komt het wel eens uit op dansen, maar ik zal het nooit zo zeggen. Wel geinigIk ga voor veel dingen stappen, maar voor het dansen als hoofdreden, nee dat ken ik niet zo.
Palestijnse gebieden bezettenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Israelisch is het meest exotische denk ik, maar heb nog geen behoefte om palestijnse gebeiden te bezetten, al zat ze wel in het leger.
geen idee wat israeliers verder allemaal doen in hun vrije tijdquote:
Ik discrimineer de bi's niet! Ik wil lesbo's nl ook uitroeienquote:Op woensdag 9 april 2014 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wil de bi's uitroeien, jij mag niks zeggen over discriminatie!
Ang3l de nazi-gay-braboquote:Op woensdag 9 april 2014 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik discrimineer de bi's niet! Ik wil lesbo's nl ook uitroeien
Ik welquote:Op woensdag 9 april 2014 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij komt het wel eens uit op dansen, maar ik zal het nooit zo zeggen. Wel geinigIk ga voor veel dingen stappen, maar voor het dansen als hoofdreden, nee dat ken ik niet zo.
Nu moet je, en Rhu ook niet, niet meteen heel erg aangevallen voelen, maar (quote:Op woensdag 9 april 2014 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel
Elke vrijdag ooit. Totdat de tent wat begon te vervelen, toen ging ik liever barhangen
met alle respect....quote:Op woensdag 9 april 2014 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu moet je, en Rhu ook niet, niet meteen heel erg aangevallen voelen, maar (), het komt mij een beetje over hoe meisjes van een jaar of 15 dat doen.
Aangevallen?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Nu moet je, en Rhu ook niet, niet meteen heel erg aangevallen voelen, maar (), het komt mij een beetje over hoe meisjes van een jaar of 15 dat doen.
Gelukkig wel, anders wordt het niets met onsquote:Op woensdag 9 april 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Machtsmisbruik, mag niet.
Ieder zijn meug natuurlijk.
Jailbait floorfillerquote:Op woensdag 9 april 2014 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, gelijke rechten voor iedereen, het recht om dood te gaan. Yayquote:Op woensdag 9 april 2014 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik discrimineer de bi's niet! Ik wil lesbo's nl ook uitroeien
Op de maat van een Bieber-beat. *rent wegquote:
Nazi? Nationalist? Voor welke natie strijd ik dan?quote:
Ik heb dat recht toch ook al?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, gelijke rechten voor iedereen, het recht om dood te gaan. Yay
Fabulousistan.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nazi? Nationalist? Voor welke natie strijd ik dan?Gaytopia?
En dat moeten we niet willenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders wordt het niets met ons
Nee, jullie moeten opschieten: 'Einde der Tijden nabij: Jezus komt!'quote:Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hebben nog tot 2029 om er wat van te maken
Tijd gaat sneller dan je denktquote:Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hebben nog tot 2029 om er wat van te maken
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:08 schreef Barbusse het volgende:
Nee, jullie moeten opschieten: 'Einde der Tijden nabij: Jezus komt!'
quote:Volgens christenen is dit dan ook hét signaal voor het Einde der Tijden, dat al een tijdje in de lucht hing. Geert Wilders, Syrië, Justin Bieber: Jezus kan het niet langer aanzien en wil ons verlossen. Mocht je hem tegenkomen, haal dan niet in, blijf rechts rijden en probeer hem met lichtsignalen te waarschuwen.
Dat klinkt best islamitischquote:
Eikels!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee, maar het komt vast doordat Mars op één lijn staat met de aarde en de zon.
Je zei dat we pas later doodgaan!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat er nog een donderdag komt?
Nou, met die ideën die jij erop nahoud mbt to bi- en lesbo's klopt dat wel vind ik.....quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Raor, ik denk waarom is het al woensdag
Je snapt dat ik niet serieus ben he?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, met die ideën die jij erop nahoud mbt to bi- en lesbo's klopt dat wel vind ik.....
Dat scheelt idd wel denk ik zo.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet. Gaat gewoon snel. Gisteren in Groningen gewerkt ipv Amsterdam, denk dat dat helpt.
Nee, Ang3l. Ik ben echt geschokt tot op het botquote:
Dat doe ik morgen misschien nog wel even. Heerlijk dat vrijdag thuis werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt idd wel denk ik zo.
Weet ook niet waarom ik dit gevoel heb. Wss omdat ik gister in de kroeg was ofzo
Ik mag morgen weer door naar Enschede.. misschien even snel half uurtje de kroeg in voordat de voorstelling begint.. afhankelijk hoe laat ik wegga van m'n werk..quote:Op woensdag 9 april 2014 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen misschien nog wel even. Heerlijk dat vrijdag thuis werken
Wrom? je bent noch bi noch lesbisch.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Ang3l. Ik ben echt geschokt tot op het bot
Ik hou van iedereen, en wil niemand vervolgd zienquote:
Eigen volk eerst jonguhhhh!quote:Op woensdag 9 april 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen, en wil niemand vervolgd zien
Ik geloof niet in dergelijke uitsprakenquote:
Jij bent dan ook geen eigen volkquote:Op woensdag 9 april 2014 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dergelijke uitspraken
Niemand is dat. You're delusional if you think you arequote:
I'm living my delusional worldquote:Op woensdag 9 april 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand is dat. You're delusional if you think you are
Volgen mij doelt hij er vooral op dat niet alle holebi's over 1 kam zijn te scheren. Er is ook nog zoiets als persoonlijkheid, naast seksuele oriëntatie.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, met die ideën die jij erop nahoud mbt to bi- en lesbo's klopt dat wel vind ik.....
And I'ma liiiiiiiving in a delusional worldquote:Op woensdag 9 april 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand is dat. You're delusional if you think you are
Scheerden potten zich maar eens over 1 kam! Al dat okselhaarquote:Op woensdag 9 april 2014 15:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgen mij doelt hij er vooral op dat niet alle holebi's over 1 kam zijn te scheren. Er is ook nog zoiets als persoonlijkheid, naast seksuele oriëntatie.
Ik ben serieus nog nooit een pot met okselhaar tegengekomen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheerden potten zich maar eens over 1 kam! Al dat okselhaar
Geeft niks hoor, Squirt elfquote:Op woensdag 9 april 2014 15:10 schreef Sinceria het volgende:
Oh, ik ben een beetje spuit elf geloof ik.
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:10 schreef Sinceria het volgende:
Oh, ik ben een beetje spuit elf geloof ik.
Squirtende elfjesquote:
Ehrm...quote:Op woensdag 9 april 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheerden potten zich maar eens over 1 kam! Al dat okselhaar
Oke, allemaal 1 kam is wellicht niet zo hygienisch neequote:
nee... okselhaar bij vrouwen...quote:Op woensdag 9 april 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, allemaal 1 kam is wellicht niet zo hygienisch nee
Hij legt in minder dan 4 minuten iets uit waar mijn docente ruim 4 uur over deed.quote:
Hij is daar extreem goed inquote:Op woensdag 9 april 2014 15:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij legt in minder dan 4 minuten iets uit waar mijn docente ruim 4 uur over deed.
Viesssssss.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |