Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik zie altijd Maik de Boer in mijn Grindr staan. Zal wel vlakbij wonen.
Er staat in hoofdletters "NO DATES!!!" in zijn profiel.
Heb hem toen een keer "5 maart 1972" gestuurd..
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik zie altijd Maik de Boer in mijn Grindr staan. Zal wel vlakbij wonen.
Er staat in hoofdletters "NO DATES!!!" in zijn profiel.
Heb hem toen een keer "5 maart 1972" gestuurd..
Dan denk ik dat je heel erg het hele idee van die site hebt gemist.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een test ingevuld heb.
Then again, ik gaf t na 10 min op want iedereen zat of heel ver weg of was heel erg lelijk.
Daten?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je heel erg het hele idee van die site hebt gemist.
Toen vierde hij zijn 50e verjaardag ofzoquote:
Ik blokkeer op grindr gewoon mensen met wie ik toch niks wil afspreken. Niet omdat ik ze verder niet mag of zo (kunnen ook vrienden zijn), maar anders krijg ik ze de hele tijd onnodig in m'n scherm hebben ten koste van wellicht wat anders leuksquote:Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef Cosmo. het volgende:
Maik zit hier maar op de 500meter grens, hellupWaarom doet hij NO steeds met hoofdletters?
Ik bedoel dat hun site bekend staat om hun (rare) vragen, met het achterliggende wiskundige algoritme. En de bijzondere verbanden die ze ontdekken, zoals wel of geen vegetariër zijn en het houden van orale seks. Op http://blog.okcupid.com/ staan wel leuke voorbeelden.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daten?
Ik wil nog steeds niet daten met iemand die 110km verop zit of niet mijn type is qua uiterlijk hoorDat maakt t nog niet meteen grinderish.
Da's dan mooi, maar ik heb die volgens mij niet gehad hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 15:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hun site bekend staat om hun (rare) vragen, met het achterliggende wiskundige algoritme. En de bijzondere verbanden die ze ontdekken, zoals wel of geen vegetariër zijn en het houden van orale seks. Op http://blog.okcupid.com/ staan wel leuke voorbeelden.
Heet een dadel een date in het Engels?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik zou hem een plaatje van dadels sturen.
#jegrapjesmoetenuitleggenisnooitleukquote:Op woensdag 9 april 2014 15:55 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nou, dat is een date. Zeg maar. En dat wou hij niet. Het was een grapje..
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:55 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Sorryquote:
DIRKJE, ZAG JE M'N ANAGRAM? ZAG JE WAAR HET EEN ANAGRAM VOOR WAS? ZEG FFquote:
Ik snapte hem (duh!). Ik denk ik zeg het ff.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:55 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Geeft niet poooeeees! Uh.. piiiik!quote:
Omdat hij het AB-SO-LUUT niet wil, denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef Cosmo. het volgende:
Maik zit hier maar op de 500meter grens, hellupWaarom doet hij NO steeds met hoofdletters?
Hij zit op grindr voor geile praat en gezichtsbekendheid ipv dates of zo?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Omdat hij het AB-SO-LUUT niet wil, denk ik.
18 november 2011!!!!!!!.
Ik weet niet eens wie het is.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:00 schreef wonderer het volgende:
Trouwens ik wist niet dat Maik de Boer homo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |