Dat was dezelfde dag? Ik dacht dat ik Mitchell ooit in Eindhoven ontmoette, bij Friso?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
R...Wie?
Als dat Zakje was: ja.
Maar dan allen op Pann zelf.
Dat was de hele gate, dat Nathan op Pann achter Zakje aanzat en eenmaal thuis op mijn buurjongen sprongTerwijl idd Kugari probeerde te slapen in de kamer er naast. En dat vond ie niet kunnen
Dat ziet er meer uit alsof ze bijen als beschermende kleding dragen. Met zo'n "Kom maar op, bitch, ik ben bedekt ik bijen!" blik.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef Dirk. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De agressieve bamibij vormt al jarenlang een gevaar voor de volksgezondheid in Zhejiang en aangrenzende provincies.
Dat was z'n Fok-naamquote:
Kan ook. Maar die Zakje & Mitchell was 1 dag ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was dezelfde dag? Ik dacht dat ik Mitchell ooit in Eindhoven ontmoette, bij Friso?
I'm covered in beeeeees!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit alsof ze bijen als beschermende kleding dragen. Met zo'n "Kom maar op, bitch, ik ben bedekt ik bijen!" blik.
Nee, volgens mij niet. Mijn geheugen is ook niet meer wat het ge... is precies wat het altijd geweest is.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook. Maar die Zakje & Mitchell was 1 dag ja.
Geen idee of je hem toen al kende.
And I'm buzzing with energyyyyyyy!quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Mijn geheugen is ook niet meer wat het ge... is precies wat het altijd geweest is.
Kom er BIJ, kom er BIJ!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef Dirk. het volgende:
[..]
[..]
Leave it to you guys om er meteen een musical van te maken!
Allemaal drama's die nergens over gaan maar op fok enorm uitvergroot werden en waar jaren erna nog steeds over gepraat wordt.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Het is hier toch ook één grote soap heh? *chips*
Ook gemerkt dat er na t vertrek van Kugje minder Gates zijn?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Allemaal drama's die nergens over gaan maar op fok enorm uitvergroot werden en waar jaren erna nog steeds over gepraat wordt..
Ik zou zweren dat dat in Eindhoven was. Maar goed.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het mijne is goed.
M & ik kwamen namelijk samen later aan op de meet, na het eten en jullie waren op het station. Vanuit daar zijn we naar Pann gegaan. Nathan en Zakje waren wel al bij t eten, als ook Kugari en jij. Naar pann. Vanaf het eten blijkbaar al geflirt tussen N & Z. Op Pann ook. Wellicht tot ongenoegen van K, geen idee. M & K & ik bleven bij N slapen, the rest is history
Moet je die met stokjes eten?quote:
Nopequote:Op woensdag 9 april 2014 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat dat in Eindhoven was. Maar goed.
En ze lopen alletwee leeg..quote:Op woensdag 9 april 2014 17:02 schreef LeBeau het volgende:
Het lijkt trouwens net of de ene bamischijf de andere bamischijf echt hard van achteren aan het nemen is.
"Kugje" heeft schijnbaar een change of heart/epiphany gehad een paar maanden terug. Hij bood me zijn excuses aan en veroordeelt mijn geslet niet meer.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Ook gemerkt dat er na t vertrek van Kugje minder Gates zijn?Die was wel King Queen Supersize in the drama department.
Daar maak je mij dus echt niet blij mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar dan wel ook deze:
[ afbeelding ]
Ervoor of erna, mij maakt het niet zo uit.
Ik wil alles.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar maak je mij dus echt niet blij mee.
Ik pak de kipnuggets en bitterballen wel, mag jij deze uit t snackpakket.
Perfect huwelijk!
O dan zag ik t dus toch goed de eerste keerquote:Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef LeBeau het volgende:
PETER WIL JE AUB NIET MIJN FALEN QUOTEN DANK JE.
Ik wil graag de (onbesneden) kaasstengels.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Daar maak je mij dus echt niet blij mee.
Ik pak de kipnuggets en bitterballen wel, mag jij deze uit t snackpakket.
Perfect huwelijk!
Omdat ie het nu zelf doetquote:Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
"Kugje" heeft schijnbaar een change of heart/epiphany gehad een paar maanden terug. Hij bood me zijn excuses aan en veroordeelt mijn geslet niet meer.
Oh, ik geloof je wel hoor, ik vertrouw jouw geheugen meer dan het mijne!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope
Misschien dat Zakje later nog wel naar Friso is gekomen of zo, maar dit hele incident was Utrecht.
Anders zouden we ook niet bij Nathan slapen, maar gewoonweg thuis.
quote:
Kan niet, want onbesneden is SUPER hygienisch en dus is de combi met kaas uitgesloten!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:04 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik wil graag de (onbesneden) kaasstengels..
Hey, ik word ook ouder! Je mag best aan me twijfelenquote:Op woensdag 9 april 2014 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik geloof je wel hoor, ik vertrouw jouw geheugen meer dan het mijne!
Doe hem maar de groeten en zeg maar dat ik hem weleens zal leegzuigen, ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga e rvanavond heen, naar zijn niuwe stulpje.
NEE JIJ PAKT DE BAMIHAPJES NONDEJU!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:06 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb nu ook trek in bitterballen, kipnuggets en van die mini-frikandelletjes.
Je hebt ze wel meer nodig dan ik! Het is waarschijnlijk ook beter als je me van de nasi- en bamihapjes weg houdt.quote:
Ik weet nog wel dat ie best een bitch wasquote:Op woensdag 9 april 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ik word ook ouder! Je mag best aan me twijfelen
Whehehe, ik ga t doorgeven.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:07 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Doe hem maar de groeten en zeg maar dat ik hem weleens zal leegzuigen, ofzo.
Bij wijze van ultieme verzoening (oO<.) draag ik dan zijn DNA in mijn maag. Gezellig.
#Plastisch.
Ja geloof t wel jaquote:Op woensdag 9 april 2014 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ie best een bitch wasWas Dick er ook bij?
Ik bungel wel een (onbesneden) frikadel voor je neusquote:Op woensdag 9 april 2014 17:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt ze wel meer nodig dan ik! Het is waarschijnlijk ook beter als je me van de nasi- en bamihapjes weg houdt.
(oO<)quote:Op woensdag 9 april 2014 17:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
MIJN KIP DOET HET WEER EENS NIET!!!!!!!!!
Da's een superheldquote:
quote:Steady, reliable, and cradling him tenderly. Take a deep breath, and let it out real easy...you are The Slow Dancer
Your focus is love, not sex, and for your age, you have average experience. But you’re a great, thoughtful guy, and your love life improves every year. There’s also a powerful elimination process working in your favor: most Playboy types get stuck raising unwanted kids before you even begin settling down. The men left over will be hot and yours. Your ideal man is someone intimate, intelligent, and very supportive.
While you’re not exactly the life of the party, you do thrive in small groups of smart people. Your circle of friends is extra tight and it’s HIGHLY likely they’re just like you. You appreciate symmetry in relationships.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |