Die een paar uur in het park ging slapen om daarna weer door te feesten?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Sorry!!!!
Ik heb een vriendje en die kan ik het best omschrijven als een hysterische Surinamer van begin 20. Woont zo ongeveer in de Reguliersdwarstraat, kent iedereen, slaat geen feestje over. wonderer, jij hebt 'm gezien tijdens die fotoshoot. Een beetje die stevige van de twee die er waren. Kwam toen overigens ook linea rectum van een of andere afterparty zonder geslapen te hebben.
Anyway... Als hij onder invloed is van 't een of 't ander, dat noemt hij "zitten loeien" (dus niet gewoon loeien). "Ohhhhhh, ik zit helemaal te loeieeeeeen!"
En dat vind ik echt hi-la-risch. Nou, dat was 't..
Rijmt het op toedeledoefa?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Sorry!!!!
Ik heb een vriendje en die kan ik het best omschrijven als een hysterische Surinamer van begin 20. Woont zo ongeveer in de Reguliersdwarstraat, kent iedereen, slaat geen feestje over. wonderer, jij hebt 'm gezien tijdens die fotoshoot. Een beetje die stevige van de twee die er waren. Kwam toen overigens ook linea rectum van een of andere afterparty zonder geslapen te hebben.
Anyway... Als hij onder invloed is van 't een of 't ander, dat noemt hij "zitten loeien" (dus niet gewoon loeien). "Ohhhhhh, ik zit helemaal te loeieeeeeen!"
En dat vind ik echt hi-la-risch. Nou, dat was 't..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Die ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:29 schreef wonderer het volgende:
Die een paar uur in het park ging slapen om daarna weer door te feesten?
Dat kan heel goed, is er ook zo een die altijd overal is.quote:Volgens mij kwam ik die kleine indo met die tattoo op zijn borst ergens tegen laatst, maar ik weet het niet meer zeker.
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Het mocht van Dirk!!!HAHAHAHAHAHA!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die ken ik alleen van zien, omdat de linker nl mijn oude buurjongen en stap-partner en krullen-broertje isquote:Op woensdag 9 april 2014 16:34 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hahahahaha, die ja..
[ afbeelding ]
Dit is 'm. En wat een goeie foto, zeg!!!!!!!!!!!!.
.
.
.
Echt?! Wat tof! Superleuke gast. En erg easy on the eyes ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Die ken ik alleen van zien, omdat de linker nl mijn oude buurjongen en stap-partner en krullen-broertje isEn we zijn op dezelfde dag jarig.
quote:
Jupquote:En erg easy on the eyes ook.
Ja hoi sorry hier ben ik weer!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:44 schreef Dirk. het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met die bamibal uit het begin van het topic?
Geen idee, ik hou niet van bamihapjesquote:Op woensdag 9 april 2014 16:44 schreef Dirk. het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met die bamibal uit het begin van het topic?
Ik ben de naam kwwijt van de bar, omdat dat nogal eens verandertquote:
Echt?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Maarreh..... wist je dat niet? Hij is zelfs onderdeel geweest van een [HOMO]-gate rel hieroIets met een meet, Pann, Kugari Ken en Nathan.
Jij beent meer een spicy meat-a-ball-a!quote:
Oh fuck, ja! Daar werkt hij wél ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben de naam kwwijt van de bar, omdat dat nogal eens verandert
Ik ken hem onder 3 namen inmiddels.
Niet?quote:
Alleen iets met jaloezie, versieren en drama queenerigheid.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Echt?. Nee, geen idee. Dat was denk ik in een van mijn offline periodes.
.
Wat was er dan? Of is dat inmiddels staatsgeheim? Zat er soms iemand dood in een Opel Ampera?.
The plot Dirk-ens!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Echt?. Nee, geen idee. Dat was denk ik in een van mijn offline periodes.
.
Wat was er dan? Of is dat inmiddels staatsgeheim? Zat er soms iemand dood in een Opel Ampera?.
Rijstewafels stinken. Pindakaas stinkt. Hij wil niet met je zoenen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:47 schreef wonderer het volgende:
IK had net sjans met een australier die hier ook werkt. Hij gaf me een rijstewafel met pindakaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lag ie niet met Nathan te batsen terwijl kug in de kamer ernaast probeerde te slapen?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen iets met jaloezie, versieren en drama queenerigheid.
Volgens mij was dat....... Zakje-gate! (Ambiguiteit, jijw eet dit soort dingenOf stroekie, same old same old
)
Ze blijven altijdd over in t snackpakketquote:
Die linker heeft m'n haar!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:34 schreef Dirk. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is 'm. En wat een goeie foto, zeg!!!!!!!!!!!!.
.
.
.
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rijstewafels stinken. Pindakaas stinkt. Hij wil niet met je zoenen.Dit was NIET jouw type. En hij at ze ook dus dan ruik je het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
TADAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lag ie niet met Nathan te batsen terwijl kug in de kamer ernaast probeerde te slapen?
Maar was Rein daar ook bij dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TADAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Al is batsen een groot woord hoor
Oh, bamibal/bamihapje is geen lichtelijk ongepaste metafoor voor een lekker Indo-hapje?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze blijven altijdd over in t snackpakket
Krullenbol dacht ik. Maar ik zal wel weer dingen door elkaar halenquote:
Ik had ook zo'n haarquote:
Nee, in de eerste paar posts kwam er toch iemand zo van: "Watsmetdittopic?????"quote:Op woensdag 9 april 2014 16:49 schreef LeBeau het volgende:
Oh, bamibal/bamihapje is geen lichtelijk ongepaste metafoor voor een lekker Indo-hapje?![]()
...Mierlo?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren we t krullen kwartet: Mitchell, Maurits, Melanie en... Mephan
Nee, die heet Mitchell.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef wonderer het volgende:
Krullenbol dacht ik. Maar ik zal wel weer dingen door elkaar halen
R...quote:
Gheheheheh, uh...quote:Op woensdag 9 april 2014 16:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, bamibal/bamihapje is geen lichtelijk ongepaste metafoor voor een lekker Indo-hapje?![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krullenbol dacht ik. Maar ik zal wel weer dingen door elkaar halen
Wat wil je, met al die jaren homo's in 1 topic?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Het is hier toch ook één grote soap heh? *chips*
Had gekundquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |