Als je jezelf maar toestaat gelukkig te zijn.quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 9 april 2014 13:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk is het handig om realistisch te zijn, maar jij kan niet bepalen wat voor een ander realistisch is he.
Rood dopje EN rode neus?quote:
Helaas wil moeder natuur ook nog wel eens zo gemeen zijn om je gewoon niet gelukkig te laten voelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je jezelf maar toestaat gelukkig te zijn.
Dat:)quote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat mag toch ook best? Dat je bezet bent wil niet zeggen dat je ineens dood bent van de nek af.Die discussie heb ik ooit met een kennis gehad. Die werd boos als haar vriend naar andere vrouwen keek.
Bitch please. Werk aan je onzekerheden ipv mensen iets te verbieden.
"We accept the love we think we deserve"quote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je jezelf maar toestaat gelukkig te zijn.
...rood dopje?quote:
Enter The Vulture!!!quote:
Je zat zeker weet te dagdromen bij knappe mannen?quote:
Het wordt ff wat rustiger op het werk. Al moet ik nog een brief naar een advocaat sturen en zoquote:Op woensdag 9 april 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zat zeker weet te dagdromen bij knappe mannen?
Dat is toch een van de leuke dingen van het homo zijn, dat je samen naar lekkere kerels kunt kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat mag toch ook best? Dat je bezet bent wil niet zeggen dat je ineens dood bent van de nek af.Die discussie heb ik ooit met een kennis gehad. Die werd boos als haar vriend naar andere vrouwen keek.
Bitch please. Werk aan je onzekerheden ipv mensen iets te verbieden.
Ik snap niet wat moeder natuur daar mee te maken heeft.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:21 schreef theunderdog het volgende:
Helaas wil moeder natuur ook nog wel eens zo gemeen zijn om je gewoon niet gelukkig te laten voelen.
Ik snapte over welk lichaamsdeel hij het had, ik snapte alleen het rode niet. Volgens mij is het contrast tussen de eikel en de rest van de penis bij een besneden man over het algemeen minder groot dan bij een niet-besneden man. Niks roods aan.quote:
Hou je nou eens op?!!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef LeBeau het volgende:
een besneden man [...] dan bij een niet-besneden man
Maar mijn post ging over een post die over een besneden penis ging, omdat Angel hier wat vertraagd nog iets over zei!quote:
Dan ben ik heel benieuwd naar hoe je dit principe denkt toe te passen op de liefde.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt.. maar ik zou niet weten waarom je niet kan streven naar dat perfecte...
Ik bedoel.. heb nu een vrij simpele auto, maar ik hoop toch dat ik een keer een mooiere auto kan kopen. En om dat te realiseren ontwikkel ik mij in mijn werk dat ik doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |