Ulk denk ik aan overgeven...quote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens het internet is dat trouwens Duits voor koddig!
DU BIST SO ULKIG, DIRKCHEN.
Ik vind de slordigheid van de clown makeup en styling trouwens wel geil. Een beetje een "Trio clowns na een onwijze gangbang waarbij de makeup door piemels compleet is uitgesmeerd" effect.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:44 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ai. Ja, lekkere gasten, maar ik krijg een enorm net-niet gevoel bij deze shoot. Grime en styling had strakker gekund.
Ja, ik snap dat dat is waar ze voor gegaan zijn, maar alsnog klopt het dan niet. Ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind de slordigheid van de clown makeup en styling trouwens wel geil. Een beetje een "Trio clowns na een onwijze gangbang waarbij de makeup door piemels compleet is uitgesmeerd" effect.
Consider it done.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind overigens wel dat je voor de volgende shoot hoerige clowns moet doen, Dirkchen.
En dat mag dan ook!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:37 schreef LeBeau het volgende:
Ik snap dat het moeilijk is, Dirkchen! Wees gerust: als jouw hoerige clown grime niet van het hoogste niveau is zal ik je heus wel compleet veroordelen!
Niet, dat doet Mono. Mono mijn stadsgenootje.quote:
Ik neuk graag beroemdheden.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet, dat doet Mono. Mono mijn stadsgenootje.
Welke fetish heb je?
Dat is een mooi beeld. Werkelijkheid is dat mijn vriend het niet is.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:54 schreef theunderdog het volgende:
Het valt mij op dat de homo,s hier houden van mannen met een relatief gespierd lichaam....
Met in ogenschouw nemende dat beter dan gemiddeld een strakke man met dito buik.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is een mooi beeld. Werkelijkheid is dat mijn vriend het niet is.
Maar goed, je ziet menig man ook niet helemaal wild worden van de gemiddelde vrouw.. Ik sta ook niet te springen bij een gemiddelde auto maar ben 'tevreden'. Je wil in je leven toch altijd gevoelsmatig beter dan gemiddeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |