abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:06:42 #251
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_138801278
Watdefak waar kwam dit nou vandaan?? En nu zijn jullie natuurlijk allemaal weer weg fml :')

Teruglezen O+
3!
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:19:00 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138801587
Trix O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:26:03 #253
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_138801812
Ohai moppie O+ je ziet er goed uit!
3!
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:47:56 #254
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_138802529
Omdat wijven en gezeik. Eerste twee dagen gingen nog ok, maar op woensdag trok ik het niet meer en ben weggegaan van de groep en het hostel enzo. Ben toen naar vriend van me gegaan die in de buurt woont en heb daar de laatste 2 dagen doorgebracht. Maar m'n eerste 2.5 dag in Londen zelf was gewoon echt niet tof.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 13 april 2014 @ 16:38:19 #255
164755 Mss
kutHOEr
pi_138830632
Godverdomme, mijn telefoon lijkt er mee opgehouden. Hij is uitgevallen en doet helemaal niks meer, gaat niet meer aan DAFUQ
Aids.
pi_138840912
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:06 schreef Incantrix het volgende:
Watdefak waar kwam dit nou vandaan?? En nu zijn jullie natuurlijk allemaal weer weg fml :')

Teruglezen O+
_O- Ik ben er nog hoor, haha.

Wat jammer Dico! Wel fijn dat je het zo op hebt kunnen lossen, maar zonde van een week Londen op die manier.

Argh Mss, dat is zo kut! Heb je nog iets liggen dat je tijdelijk kan gebruiken?
  donderdag 17 april 2014 @ 07:51:14 #257
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138969103
Morning! Ik moest weer eens een dagje met de auto naar de TU en om half 6 mijn bed uit om de files voor te zijn en ik moet straks nog even tanken.
Vervolgens slaap ik kut en ben ik velen wakker. En heb ik een droom waarbij ik veel te laat wakker word omdat mijn wekker en telefoon niet afgingen en ik daardoor mijn afspraak mis. En ik heb een droom waarbij mijn benzine bijna op is en het enige tankstation in de buurt benzine aanbiedt voor 2.61 euro per liter. En terwijl ik daar aan het onderhandelen ben over de prijs, wordt mijn auto gestolen.

De dag begint al goed :')
pi_138970412
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning! Ik moest weer eens een dagje met de auto naar de TU en om half 6 mijn bed uit om de files voor te zijn en ik moet straks nog even tanken.
Vervolgens slaap ik kut en ben ik velen wakker. En heb ik een droom waarbij ik veel te laat wakker word omdat mijn wekker en telefoon niet afgingen en ik daardoor mijn afspraak mis. En ik heb een droom waarbij mijn benzine bijna op is en het enige tankstation in de buurt benzine aanbiedt voor 2.61 euro per liter. En terwijl ik daar aan het onderhandelen ben over de prijs, wordt mijn auto gestolen.

De dag begint al goed :')
_O- En? Issie uitgekomen?

Ik had gedroomd dat ik met een aantal mensen (waaronder een paar uit de sc :')) op vakantie zou gaan en ik de tickets bij me had, die had ik in mijn paspoort gedaan. Toen we met zn allen naar Schiphol gingen, kwam ik er achter dat mn paspoort nog in Tilburg lag :X maar dat durfde ik niet te zeggen _O- en toen deed ik net alsof ze plotseling kwijt waren :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_138970598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning! Ik moest weer eens een dagje met de auto naar de TU en om half 6 mijn bed uit om de files voor te zijn en ik moet straks nog even tanken.
Vervolgens slaap ik kut en ben ik velen wakker. En heb ik een droom waarbij ik veel te laat wakker word omdat mijn wekker en telefoon niet afgingen en ik daardoor mijn afspraak mis. En ik heb een droom waarbij mijn benzine bijna op is en het enige tankstation in de buurt benzine aanbiedt voor 2.61 euro per liter. En terwijl ik daar aan het onderhandelen ben over de prijs, wordt mijn auto gestolen.

De dag begint al goed :')
Goeien droom :P Ik vind het altijd zo fijn; na zo'n dromen dat je de hele dag door een wtf gevoel hebt :')

Ah 2 dagen geleden droomde ik dat het huis was ingestort omdat ze de balken niet goed hadden gemonteerd. Gevolg: De hele dag lopen stressen op het werk omdat ik overtuigd was dat iets fout zou gaan bij het weghalen van de buitenmuur :')
(was nergens voor nodig uiteraard; maar zo'n gevoel krijg je niet zomaar weg :') )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 17 april 2014 @ 09:55:43 #260
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138971175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:25 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

_O- En? Issie uitgekomen?

Ik had gedroomd dat ik met een aantal mensen (waaronder een paar uit de sc :')) op vakantie zou gaan en ik de tickets bij me had, die had ik in mijn paspoort gedaan. Toen we met zn allen naar Schiphol gingen, kwam ik er achter dat mn paspoort nog in Tilburg lag :X maar dat durfde ik niet te zeggen _O- en toen deed ik net alsof ze plotseling kwijt waren :')
Ik was op tijd en voor zover ik weet staat mijn auto er nog met genoeg benzine om thuis te komen *klopt af* :P

Dat is ook een leuke droom ja, alle tickets kwijt _O-

quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Goeien droom :P Ik vind het altijd zo fijn; na zo'n dromen dat je de hele dag door een wtf gevoel hebt :')

Ah 2 dagen geleden droomde ik dat het huis was ingestort omdat ze de balken niet goed hadden gemonteerd. Gevolg: De hele dag lopen stressen op het werk omdat ik overtuigd was dat iets fout zou gaan bij het weghalen van de buitenmuur :')
(was nergens voor nodig uiteraard; maar zo'n gevoel krijg je niet zomaar weg :') )
Ook fijn ja :')

Vordert het wel met de verbouwing?
  donderdag 17 april 2014 @ 10:49:09 #261
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138972395
Whoehoe, eerste promotor heeft mijn formulier I ondertekend, nu hoeft alleen de decaan het nog te ondertekenen en dan is het nog ongeveer een half jaar tot ik kan promoveren :o *O*
pi_138972458
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik was op tijd en voor zover ik weet staat mijn auto er nog met genoeg benzine om thuis te komen *klopt af* :P

Dat is ook een leuke droom ja, alle tickets kwijt _O-

[..]

Ook fijn ja :')

Vordert het wel met de verbouwing?
Ja hoor! Alles nog steeds prima op schema voorlopig :P

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whoehoe, eerste promotor heeft mijn formulier I ondertekend, nu hoeft alleen de decaan het nog te ondertekenen en dan is het nog ongeveer een half jaar tot ik kan promoveren :o *O*
Goei busy ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_138972465
Goede dromen allemaal! :') Ik weet alleen nog maar dat mijn droom heel stressvol was, maar voor de rest is er niks blijven hangen.

Jaa, Priem, gaat alles met de verbouwing nog volgens plan?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whoehoe, eerste promotor heeft mijn formulier I ondertekend, nu hoeft alleen de decaan het nog te ondertekenen en dan is het nog ongeveer een half jaar tot ik kan promoveren :o *O*
*O* *O* *O* Goed bezig!
  donderdag 17 april 2014 @ 10:55:42 #264
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138972602
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whoehoe, eerste promotor heeft mijn formulier I ondertekend, nu hoeft alleen de decaan het nog te ondertekenen en dan is het nog ongeveer een half jaar tot ik kan promoveren :o *O*
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138973584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whoehoe, eerste promotor heeft mijn formulier I ondertekend, nu hoeft alleen de decaan het nog te ondertekenen en dan is het nog ongeveer een half jaar tot ik kan promoveren :o *O*
*O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  donderdag 17 april 2014 @ 17:11:59 #266
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138983576
Decaan heeft ook akkoord gegeven! Alleen zijn ze van het bureau voor promoties en plechtigheden uiteraard net naar huis, dus kan het formulier niet inleveren :')
Maar volgende week wel en dan is er eindelijk echt een eerste definieve stap gezet! *O*
pi_139419995
:o Ik was ons kwijt.

Echt, het blijft wennen om deze SC niet als SOG te hebben. Ik mis de tijden van het 3 topics teruglezen als je een avondje weg was geweest. :D

Gaat het verder goed met iedereen? Miss, alles gelukt met dat formulier enzo?

Ik ben dus aan het afstuderen, maar ik vind het stom. :') Ben niet gewend om zo lang zo'n prestatiedruk te voelen en ben heel bang dat het niet goed genoeg is, dus dat haalt de lol er een beetje af.
  woensdag 30 april 2014 @ 20:52:04 #268
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139427111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
:o Ik was ons kwijt.

Echt, het blijft wennen om deze SC niet als SOG te hebben. Ik mis de tijden van het 3 topics teruglezen als je een avondje weg was geweest. :D

Gaat het verder goed met iedereen? Miss, alles gelukt met dat formulier enzo?

Ik ben dus aan het afstuderen, maar ik vind het stom. :') Ben niet gewend om zo lang zo'n prestatiedruk te voelen en ben heel bang dat het niet goed genoeg is, dus dat haalt de lol er een beetje af.
Ohai! Dat wennen dat dit topic niet meer helpt als SOG/WOG heb ik ook nog steeds wel eens ja :P

Mijn formulier is ingeleverd *O* Ben deze week alle dagen op de TU geweest voor wat laatste experimenten en ondertussen vorige week ook nog op sollicitatiegesprek geweest, dus het zijn spannende tijden!

Wat betreft het afstuderen: mijn ervaring was dat ik inderdaad vanaf het begin een druk voelde en dat je dan 9 maanden continu zou moeten presteren. Alleen als je na de eerste paar weken een ritme hebt gevonden zou ik dat toch een beetje loslaten. Er zijn wat piekmomenten, waarop je een bespreking zult hebben, of verslag/presentatie deadlines hebt of zo en dan moet je er vol voor gaan. Voor de tijd daartussen vind je vanzelf een ritme dat prettig werkt. Ik maakte werkweken van 40 uur tijdens mijn afstuderen en op de piekmomenten werkte ik wat meer als dat nodig was om iets af te hebben. Maar dat hou je niet heel de tijd vol en dat snappen zij ook heus wel. Wat voor onderwerp heb je?
pi_139772922
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ohai! Dat wennen dat dit topic niet meer helpt als SOG/WOG heb ik ook nog steeds wel eens ja :P

Mijn formulier is ingeleverd *O* Ben deze week alle dagen op de TU geweest voor wat laatste experimenten en ondertussen vorige week ook nog op sollicitatiegesprek geweest, dus het zijn spannende tijden!

Wat betreft het afstuderen: mijn ervaring was dat ik inderdaad vanaf het begin een druk voelde en dat je dan 9 maanden continu zou moeten presteren. Alleen als je na de eerste paar weken een ritme hebt gevonden zou ik dat toch een beetje loslaten. Er zijn wat piekmomenten, waarop je een bespreking zult hebben, of verslag/presentatie deadlines hebt of zo en dan moet je er vol voor gaan. Voor de tijd daartussen vind je vanzelf een ritme dat prettig werkt. Ik maakte werkweken van 40 uur tijdens mijn afstuderen en op de piekmomenten werkte ik wat meer als dat nodig was om iets af te hebben. Maar dat hou je niet heel de tijd vol en dat snappen zij ook heus wel. Wat voor onderwerp heb je?
Ahummm. Heeeele late reactie, sorry.

Heb je al iets gehoord over je sollicitatie?

Ik schrijf een aanvulling op een methodiek om met meiden van 12-17 te werken, over multiculturaliteit. De aanvulling is nu af, ik moet alleen het verslag erbij nog schrijven.
pi_139774610
Fuck, ik had een tijd geleden best een aantal superstay lipsticks gekocht, ben ik ze toch allemaal kwijt :') -O-\Zo goedkoop waren ze ook weer niet. Wel ergens in huis, maar waar -O-
Mokkel met stuntstok
pi_139775131
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:29 schreef Mord_Sith het volgende:
Fuck, ik had een tijd geleden best een aantal superstay lipsticks gekocht, ben ik ze toch allemaal kwijt :') -O-\Zo goedkoop waren ze ook weer niet. Wel ergens in huis, maar waar -O-
Meh, stom is dat ja. Ze liggen natuurlijk gewoon ergens in hun kruidvat-zakje, maar waaaaar.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:53:21 #272
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139775375
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:27 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ahummm. Heeeele late reactie, sorry.

Heb je al iets gehoord over je sollicitatie?

Ik schrijf een aanvulling op een methodiek om met meiden van 12-17 te werken, over multiculturaliteit. De aanvulling is nu af, ik moet alleen het verslag erbij nog schrijven.
Is je afstuderen nu al bijna klaar dan? Of is dit een onderdeel ervan?

Sollicitatiegesprek ging goed! Alleen was het een soort detacheringsbureau, dus die kunnen pas echt was voor mij betekenen wanneer een opdrachtgever zich aandient. Ze hebben mijn cv doorgestuurd naar een bedrijf, dus nu afwachten of zij mij willen ontmoeten.

En ik heb woensdag nog een gesprek, bij een ander bedrijf, voor een functie die me heel tof lijkt! Dus hoop heel erg dat dat goed gaat :D
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:53:46 #273
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139775384
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:29 schreef Mord_Sith het volgende:
Fuck, ik had een tijd geleden best een aantal superstay lipsticks gekocht, ben ik ze toch allemaal kwijt :') -O-\Zo goedkoop waren ze ook weer niet. Wel ergens in huis, maar waar -O-
Oh dat is balen ja -O-
pi_139775421
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Is je afstuderen nu al bijna klaar dan? Of is dit een onderdeel ervan?

Sollicitatiegesprek ging goed! Alleen was het een soort detacheringsbureau, dus die kunnen pas echt was voor mij betekenen wanneer een opdrachtgever zich aandient. Ze hebben mijn cv doorgestuurd naar een bedrijf, dus nu afwachten of zij mij willen ontmoeten.

En ik heb woensdag nog een gesprek, bij een ander bedrijf, voor een functie die me heel tof lijkt! Dus hoop heel erg dat dat goed gaat :D
2 weken nog! Maar HBO afstuderen is wel heel anders dan WO he, wij hadden uberhaupt maar 4 maanden.

Oehh, spannend! Ik ga duimen voor je. :D
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:01:45 #275
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139775627
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

2 weken nog! Maar HBO afstuderen is wel heel anders dan WO he, wij hadden uberhaupt maar 4 maanden.

Oehh, spannend! Ik ga duimen voor je. :D
Oh, ik zat met 9 maanden in mijn hoofd :@

Maar is het je meegevallen, aangezien je er zo tegenop zag? En is dit het laatste dat je voor je opleiding moet doen?
(Ik heb na mijn afstuderen nog een stage gelopen, maar die had jij al gedaan toch?)

En nogmaals gefeliciteerd! Leuke dag gehad donderdag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')