Ik maak mij liever druk om mensenlevens dan om hoe dieren daar behandeld worden alvorens ze geslacht worden. Daarnaast is het in China, de manier waarop zal de komende decennia toch niet veranderen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, of je hebt echt een gebrek aan empathie..
Maar dat geloof ik niet.
Waarom je wel "druk" maken om mensen en niet om dieren?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik maak mij liever druk om mensenlevens dan om hoe dieren daar behandeld worden alvorens ze geslacht worden. Daarnaast is het in China, de manier waarop zal de komende decennia toch niet veranderen.
Met beide punten van je ben ik het eens, maar ik denk gewoon dat er ergere dingen zijn om je druk te maken. Zeker als het om China gaat; al zou je ze boycotten gaat er niks veranderen komende decennia (wie weet gebeurt het snel of nooit, je weet het nooit) En ja, een mensenleven classificeer ik hoger dan die van een kip of varken.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom je wel "druk" maken om mensen en niet om dieren?
Ik zet "druk" tussen haakjes, omdat dat eigenlijk de compleet verkeerde verwoording is. Als ik zie dat dieren levend gevild worden dan ga ik mij niet druk maken, wel ben ik van mening dat dat anders moet. Niet meer niet minder.
Zo vind ik ook dat Koerden autonomie verdienen , toch maak ik mij hier niet "druk" om.
Ik vond het reuze meevallen toen ik van mongolie naar de vietnam gereden heb.quote:Op maandag 14 april 2014 15:26 schreef wiskundenoob het volgende:
Verklaring voor de bizarre ongelukken: Chinezen kunnen niet rijden, ga maar eens een keer rijden in China, je zult merken dat niemand de verkeersregels in acht neemt.
1: Ik maak mij enkel en alleen druk mijn dierbare...quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Met beide punten van je ben ik het eens, maar ik denk gewoon dat er ergere dingen zijn om je druk te maken. Zeker als het om China gaat; al zou je ze boycotten gaat er niks veranderen komende decennia (wie weet gebeurt het snel of nooit, je weet het nooit) En ja, een mensenleven classificeer ik hoger dan die van een kip of varken.
True, daar heb je ook zeker gelijk in.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef theunderdog het volgende:
2: Ik vind sommige mensen slechts meer waard dan een kip of varken.
Sommige mensen zouden daarvoor ook moeten bestaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
True, daar heb je ook zeker gelijk in.Maar ik denk gewoon te ouderwets denk ik, die dieren bestaan om daarna opgepeuzeld te worden. Daarom hecht ik er weinig waarde aan hoe ze behandeld worden..
Afhankelijk van hun gezondheid natuurlijk, zometeen krijg je bedorven vlees op je bordquote:Op maandag 26 mei 2014 16:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden daarvoor ook moeten bestaan.
Klopt, helaas zijn de mensen die ik minder waard vind dan een kip of varken niet erg hygiënisch.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Afhankelijk van hun gezondheid natuurlijk, zometeen krijg je bedorven vlees op je bord!
En roodharige chinezen dan? Hebben die dubbel geen ziel?quote:
En chinese gingers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef MisterCe het volgende:
Japanners dat zijn pas sicko's. Zoek op youtube maar eens naar Unit 731.
Toch in iets mindere heftige mate. Laat ik het zo zeggen, als ik kon kiezen dan zou ik persoonlijk liever in een Duits kamp gevangen zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Fett het volgende:
[..]de duitsers deden precies hetzelfde hoor.
Om een voorbeeld te noemen, een Duitser die lid was van de Nazipartij schreef brieven naar Hitler, waarin hij zijn verontwaardiging uitte over de martelpraktijken van Japanners, en redde 200.000 Chinezen van een verschrikkelijke dood.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Toch in iets mindere heftige mate. Laat ik het zo zeggen, als ik kon kiezen dan zou ik persoonlijk liever in een Duits kamp gevangen zitten.
Het is echt een verdorven volk. Je kunt ze nauwelijks mensen noemen want een mens kent compassie.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:58 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te noemen, een Duitser die lid was van de Nazipartij schreef brieven naar Hitler, waarin hij zijn verontwaardiging uitte over de martelpraktijken van Japanners, en redde 200.000 Chinezen van een verschrikkelijke dood.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Rabe
Radartechnologie om walvissenscholen te lokaliseren, en verstoringen van waarschuwingen tussen walvissen onderling is wel vrije natuur, zeker?quote:Op maandag 14 april 2014 11:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is juist een voorbeeld van hoe het wel moet. Dieren die leven in de vrije natuur, waarvan er een aantal voor consumptie gebruikt worden.
Dat lijkt met prettiger dan een level lang in gevangenschap.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:26 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Radartechnologie om walvissenscholen te lokaliseren, en verstoringen van waarschuwingen tussen walvissen onderling is wel vrije natuur, zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |