en van je hoofd anders gaat dit echt niet werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 02:25 schreef Sjaakpolitie het volgende:
Geef eens foto's van wat jij mooie kapsels vindt?
De Nederlandse Steve Buscemi?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:01 schreef libertinezz het volgende:
Kenmerken van mij:
Ik ben een jongen van middelbare leeftijd en heb zwart/donkerbruin haar.
Qua type is mijn haar dun en futloos, ook wordt het makkelijk vettig.
Liefst zou ik mijn haar halflang hebben en het moet niet te veel werk vragen 's ochtends.
De vorm van mijn gezicht is redelijk smal.
ok, dit is een foto van mij en nee ik zit niet aan de drugsquote:Op woensdag 9 april 2014 09:11 schreef fluffy2 het volgende:
Sorry maar je moet echt je hoofd laten zien zodat wij kunnen zien wat evt bij je past.
Hoe moeten we dat beoordelen op tekst van je?
Zijkanten kort. Bovenop van langer & met gel een beetje omhoog schuin in model brengen.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:33 schreef libertinezz het volgende:
[..]
ok, dit is een foto van mij en nee ik zit niet aan de drugs![]()
https://www.dropbox.com/s/9lcr57hidrmltcu/IMAG0010.jpg
Zoiets:quote:Op woensdag 9 april 2014 10:33 schreef libertinezz het volgende:
[..]
ok, dit is een foto van mij en nee ik zit niet aan de drugs![]()
https://www.dropbox.com/s/9lcr57hidrmltcu/IMAG0010.jpg
Wel origineel ja! Zie je niet zo vaak tegenwoordigquote:Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Zijkanten kort. Bovenop van langer & met gel een beetje omhoog schuin in model brengen.
P.s: dan was je dronken.
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
Je weet dat men met middelbare leeftijd de leeftijd van ongeveer je ouders bedoelt?
Oeps.. ik bedoel dus 16/17 jaar ipv 40quote:Op woensdag 9 april 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
Je weet dat men met middelbare leeftijd de leeftijd van ongeveer je ouders bedoelt?
Niet orgineel... wel trend a 2013/2014.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel origineel ja! Zie je niet zo vaak tegenwoordig
Zeker waar, benieuwd of hier iemand ook eens daadwerkelijk een advies gaat opvolgenquote:Op woensdag 9 april 2014 17:46 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Niet orgineel... wel trend a 2013/2014.
En ik vind dat bij zijn gezochtsvorm passen.
Hier? Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 9 april 2014 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeker waar, benieuwd of hier iemand ook eens daadwerkelijk een advies gaat opvolgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |