SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in het FUT 14 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Helemaal met de wetenschap dat de Champions League gewoon een commercieel gedrocht is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef x1N2ition het volgende:
Toch leuk hoe een voetbalwedstrijdje zulke reacties kan veroorzaken.![]()
Er komt een chick langs op Tinder die ik niet zou doen, maar op 3 van de 4 foto's staat ze naast een bloedhete chick.
Toch maar liken dan. Even kijken of ik mezelf aan die ander kan koppelen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had als TT: team 534 van Maver.Ik heb een match op Hot or Not.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
Er komt een chick langs op Tinder die ik niet zou doen, maar op 3 van de 4 foto's staat ze naast een bloedhete chick.
Toch maar liken dan. Even kijken of ik mezelf aan die ander kan koppelen.![]()
risiconemertje hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
Toch maar liken dan. Even kijken of ik mezelf aan die ander kan koppelen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maak er maar 1534 van denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had als TT: team 534 van Maver.
[..]
Ik heb een match op Hot or Not.![]()
Vraag het anders even aan onze paintkoning Trapzquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
Toch maar liken dan. Even kijken of ik mezelf aan die ander kan koppelen.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ervoor gaan danquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had als TT: team 534 van Maver.
[..]
Ik heb een match op Hot or Not.![]()
![]()
Ja dat kan ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan onze paintkoning Trapzhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waar is die jongeman? Ik zou zijn Colombiaantjes graag willen slachten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan onze paintkoning Trapz![]()
Staat er iets opvallends in haar profiel of op 1 van de foto's? Begin met een leuke opmerking.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik moet zeggen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
"he zijn dat twee watermeloenen in je shirt of laat anders maar heb je ultimate team"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
'Leuke winkel, de C1000'quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat er iets opvallends in haar profiel of op 1 van de foto's? Begin met een leuke opmerking.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ze heeft geen gemeenschappelijke interesses.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat er iets opvallends in haar profiel of op 1 van de foto's? Begin met een leuke opmerking.
En nee ik heb geen Doritos in mijn interesses (wel ben ik het tegengekomen bij iemand anders)![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoals hier.![]()
Vragen of ze verkering wil en dan afsluiten met hihi.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze heeft geen gemeenschappelijke interesses.
En nee ik heb geen Doritos in mijn interesses (wel ben ik het tegengekomen bij iemand anders)![]()
'hey heb jij ook een tijdklok of alleen maar tijd op je klok?'
kom op grinder dan :$ :$ :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Lief dagboek,
heb deze week weer een paar posts van tim gequote. hoop dat het hem opvalt en hij mij ooit eens aanspreekt via dm en ik hoop dus dat hij mij ook ziet zitten.
vanavond maar weer vroeg slapen. onder mijn kussen ligt de enige envelop die ik ooit van hem heb gehad met zijn prachtige handschrift erop <3
m'n buurjongen wilde me wel helpen met een gps-changer voor op mn telefoon zodat mn telefoon denkt dat ik in oss woon zodat ik hem kan vinden op tinder. :$ heb al een fake profiel aangemaakt.
tot morgen, kus
jeboiAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Stuur gewoon deze:quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik moet zeggen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet ik dit ook lezen als openingszin?![]()
![]()
kun je wel mooi koppelen aan dezequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet ik dit ook lezen als openingszin?quote:quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
HAHAHAquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet ik dit ook lezen als openingszin?![]()
![]()
![]()
Mag hoeft niet, het was gewoon een opmerking![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gebruik nooit openingszinnen.
hey hoe groot zijn je oemtieties![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baasquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: