Dat gaat niet gebeuren vermoed ik zomaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt nog wel als United 0-2 staat, net als gisteren.
Intensive care vrijhouden vandaag.,quote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren vermoed ik zomaar.
Zo wel, dan denk ik dat Guardiola vanavond een bloeddruk van 9000+ heeft
Sport1 of NED3 ... Ik heb de keusquote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef Versegeren het volgende:
Ik onderga de tirannie van Frank Snoeks.
Grueterquote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef Versegeren het volgende:
Ik onderga de tirannie van Frank Snoeks.
Tegen die tijd zien we wel weer verder ..quote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om geld neer te tellen voor een sportzender die toch binnenkort failliet is.
Als Barcelona er 2 maakt moet Atlético er 3 maken, kansloos dus.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Reviews4all het volgende:
Net geld ingezet op Athletico. Dit zal hun avond worden ondanks het gemis van Diego Costa.
10¤ per maand en maandelijks opzegbaar. Heb hem voor deze maand maar aangeschaft. Lekker 2 wedstrijdjes tegelijk kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om geld neer te tellen voor een sportzender die toch binnenkort failliet is.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Topicreeks: Live wedstrijden via internet streams #40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |